Avagy mire is emlékezem…

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Major József IRONMAN bajnok 3,8 km úszás 180 km kerékpározás 42,2 km futás Portfolió 2010.
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Kelet-nyugati Átjáró A világzene és az interkulturális kommunikáció kapcsolata a pécsi Balkán Világzenei Fesztivál vizsgálata alapján Készítette: Halász.
A Darvaza-i kráter.
A szponzorálás.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Mozgókép és médiaismeret
Digitális világ A digitális reklám
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
Kommunikációs alapkérdések és válaszok Kommunikációs tréning Siófok, november 14. Schmidt Hajnalka.
Reklámeszközök, reklámhordozók
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Az információszerzés.
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
Média és életmód kapcsolata
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
Reklám.
„leegyszerűsített tudáskészlet”
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
Közönségkapcsolat (public relations)
Embléma, logotípia, piktogram, címer.
Közönségkapcsolatok (PR)
Internet alapjai. Szakmák Multimédia szerkesztő Content-szerkesztő Content-Manager Webriporter Infobróker Online-szerkesztő Online-újságíró.
A tömegkommunikáció hatása a nyelvre és a gondolkodásra
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Budapest, február 27. Betegtájékoztatás és/vagy betegorientálás?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VII. Országos Konferencia.
A reklámozás lehetőségei és korlátai a hazai gyógyszerpiacon Abádiné dr. Erdei Ildikó Csakurdáné dr. Harmathy Zsuzsanna Országos Gyógyszerészeti Intézet.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
A marketingkommunikáció
Digitális világ – interaktív táblán
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
„Sztárok” az irodalomban
A marketingkommunikáció
Kommunikáció és tömegkommunikáció
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
A kommunikációs folyamat funkciói és tényezői
Az Élet Igéje június „Ne hasonuljatok a világhoz, hanem gondolkodástokban megújulva alakuljatok át, hogy felismerjétek, mi az Isten akarata, mi.
Az élet igéje Az élet igéje december december.
Az éghajlatváltozás kommunikációja a médiában Innováció és kommunikáció III. Megyeri Nóra - Turcsán Edit.
Az Élet Igéje február „Akiket Isten Lelke vezérel, azok Isten fiai.” (Róm 8,14).
A tömegkommunikáció.
Az Élet Igéje szeptember.
Új hálaének áldja Istent
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
A két- és többnyelvűségről Vélemények és gondolatok.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Kommunikáció Boda Klaudia 12.c. Mi a kommunikáció? A kommunikáció tájékoztatás, információk cseréje közlése valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Embléma, logotípia, piktogram, címer. Logotípia LOGÓ: a beszéddel kapcsolatos fogalom, a beszéddel kapcsolatos dologra utal A logó szó valójában az emblémában.
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Alapfogalmak.
Manipulál-e a média?.  Média és a közönség viszonyának kérdése?  Befolyásol-e vagy sem?  Média legfontosabb információ forrás  Szabadidőnk többségét.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
A kommunikációs folyamat tényezői és funkciói
A mozgókép kultúra és médiaismeret tantárgy lehetőségein keresztül
A vásárlási döntés folyamata
MANIPULÁCIÓ A REKLÁMOKBAN
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikáció típusai.
A Darvaza-i kráter.
Előadás másolata:

Avagy mire is emlékezem… Médiaismeret totó Avagy mire is emlékezem…

1. A média által közvetített szövegek… 1 árucikkek 2 hírműsorok x az írott sajtót jelentik

2. Tömegkommunikációról akkor beszélünk, ha… 1 nyomdák állítják elő a híreket 2 rövid időn belül jut el az info az emberekhez x rövid időn belül tömegeknek, ipari méretekben gyártják

3. A kép mágikus természetén azt értjük, hogy… 1 Tízparancsolatban: „Ne csinálj magadnak faragott képet!” 2 A tárgy képét azonosítjuk magával a tárggyal x Az embereket tilos fényképezni (pl. keleti kultúrákban.)

4. Mi a sztereotípia? 1 A sztereó hanghatás fejlesztett változata 2 Egy műsortípus elnevezése x Minősítés, kategorizálás, mely az értékelést is magában foglalja.

5. Az állami tulajdonban lévő közszolgálati média…. 1 kiegyensúlyozott 2 elsősorban a verseny szabályozza x egyes célcsoportokat céloz meg

6. Az ideális reklámüzenet jellemzője: 1 mindenki vásárolja a terméket 2 rövid, figyelemfelkeltő, félreérthetetlen x televíziók-rádiókban találhatók

7. Mit hirdet a reklám? 1 árut 2 imázst, terméket, magát a hirdetés készítőjét x árut, szolgáltatást, imázst, ideológiát

8. Mi a célcsoport a reklámok világában? 1 a hirdetés hatásmechanizmusa 2 a hatásmechanizmus aszerint épül fel, ki a címzett x a fogyasztási kultúra egy szűk szelete

9. A hír az, … 1 amiből többnyire egyszerre túlkínálat van 2 ami az embereket tájékoztatja valamiről x aminek újdonságértéke van, egyszerre sok embert érint

10. A hír szent, a vélemény szabad azt jelenti, hogy… 1 mindenkinek legyen saját újságja 2 pártoktól ne legyen befolyásolt a hír x a hírt kötelező elválasztani annak kommentárjától

11. Kik a kapuőrök a médiában? 1 a sportközvetítések (pl. foci) kapusait nevezik így 2 az ideológiai ellenőrzést lebonyolító személyek x maga a média, mert ő dönt arról, hogy miről gondolkodjunk

2 sajtóközlemények (közvélemény kutatások, statisztikai jelentés) 12. Véleményed szerint honnét szerzik az újságírók a legtöbb információt? 1 sajtótájékoztatóról 2 sajtóközlemények (közvélemény kutatások, statisztikai jelentés) x részt vesz valamilyen eseményen, helyszínen

13. Mit nevezünk mediatizált kommunikációnak? 1 csak írott szövegekkel közlünk valamit 2 médiumok útján létrejövő közvetett kommunikáció x információ áramlás

13+1 Mit jelent a média szó? 1 eszköz 2 az ember és a környező világ reprezentációjának közvetítője x isteni és emberi világ közötti közvetítő személy