Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Advertisements

CIVIL IZÁCIÓ Konferenciasorozat a magyar-szlovák civil szervezetek együttműködésének elősegítéséért
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
„Programok a gyermekszegénység ellen” Biztos Kezdet konferencián,
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Lépj pályára! Využi šancu! Lépj pályára! / Využi šancu! HUSK /1101 /1.6.2 /0107.
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
2005. Operációkutatás Ferenczi Zoltán. Széchenyi István Egyetem Operációkutatás eredete •második világháború alatt alakult ki •különböző szakmájú emberekből.
A tervezés mint menedzsment funkció
A stratégiai tervezés módszertana
Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi programámogatásával.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
dr. Sztruhár Gyula ügyvezető
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
PROJECT MENEDZSMENT.
Projektkészítési technikák: logframe, SWOT
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Stratégiai tervezés.
A projekttervezés első lépései
Pályázat és projekt menedzsment
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A szervezeti problémák kezelése
Operációkutatás eredete
A fiskális és monetáris politika követelményei a fenntartható növekedésben Járai Zsigmond közgazdász véleménye.
kiemelt projekt bemutatkozása
Szervezeti kultúra A szervezeti kultúrát meghatározó kategóriák
Esélyegyenlőség a dokumentumokban és a gyakorlatban Budapest, November 10.
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
Roma Központ Nagykanizsa Magyar-Horvát Szakértői Akadémia szeminárium
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
$ Információ Következmény Döntés Statisztikai X.  Gyakorlati problémák megoldásának alapja  Elemzéseink célja és eredménye  Központi szerep az egyén.
Sikeres pályázás az EU-ban - Pályázatírói Információs Nap (2009. április 28., Budapest) NCA-NK-08-D-P-0053 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért.
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
A stratégiai tervezés folyamata
Projektfejlesztő műhely Svájci-magyar Civil és Ösztöndíj Alap.
Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi programámogatásával.
Phare t.n. Miniszter Hivatala Projekttervezés A tervezés módszertana 2001.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A Munkaerő-piaci helyzet Miskolcon Kiss Gábor főosztályvezető.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Munkaintegráció útjai Zalában, a második esély iskolák szerepe.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
Miért és mit – a program céljai és várható eredményei Galasi Péter, MTA KTI.
Az új típusú szakképzési rendszer főbb jellemzői MÁV konferenciasorozat 2. rendezvény április 29. Dr. Szivi József SZMM Felnőttképzési és Szakképzési.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Interkulturális mediáció bemutatása - ROMED2-ROMACT Interkulturális mediáció megvalósulása elméletben és gyakorlatban Jászfényszarun ROMED2-ROMACT programon.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 18 éves korra emelt tankötelezettség és a könnyen lemorzsolódó tanulói csoportok Mártonfi György Budapest november 4.
A SZAKKÉPZÉS-FEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ TARTALMI IRÁNYAI MFKB megbeszélés február 5.
Csapó Benő SZTE Neveléstudományi Intézet MTA-SZTE Képességfejlesztés Kutatócsoport A PISA céljai, tudományos alapjai.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
KÉRDÉSEK STRATÉGIÁK: Vannak-e, és ha vannak, akkor milyenek a hajléktalan emberek „stratégiái”? EGYÜTTMŰKÖDÉS: Mikor és hogyan kooperatív vs. konfliktusos.
Vállalati terv bemutató
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
Üzleti terv bemutatása
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
„ÉLETREVALÓ – U4 LIFE” TPPA/2012/03/30
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A pedagógiai kutatás általános kérdései. A téma váza A pedagógiai kutatás tárgya, célja, helye a tudományos kutatások rendszerében A pedagógiai kutatás.
Cégnév Üzleti terv.
Előadás másolata:

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával A projekt céljai A problémától a projekt céljáig

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával Mire jó a problémaelemzés Segít meghatározni azt a helyzetet, amelyet meg kell változtatni. Azzal, hogy a problémát meghatározzuk és megfogalmazzuk, a projekt tárgyát, célját jelöljük ki. Olyan nagyságrendű problémákra bontjuk az általános problémát, amit kezelni tudunk

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával A problémaelemzés lépései A probléma általános megfogalmazása A probléma elemzése, lebontása kisebb problémákra A projekt által kezelhető problémák kiválasztása A problémák okainak megkeresése A projekt céljainak kijelölése

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával A jól meghatározott probléma jellemzői tömören és világosan írja le a megváltoztatandó helyzetet; meghatározza az érintettek körét; összhangban van résztvevők igényeivel

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával Módszer - problémafa

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával problémafa - célfa Szakképzettség szintjének emelése Munkanélküliség csökkentése Gubatanyán Általános iskolai végzettség megszerzése Szakképzési programok indítása Szakképzési programok megszervezése A problémákra reagáló szervezet létrehozása

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával A projekt céljai A cél az, amit a projekt lebonyolításával el kívánunk érni, az a helyzet, ami a projekt lebonyolítása után várható Bemutatja, hogy miért van a projekt

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával Közvetlen és közvetett célok Közvetlen, rövid távú vagy konkrét cél: azok a célok, amiket ezzel a projekttel el akarunk érni Közvetett, hosszú távú vagy általános cél: olyan nagyobb és hosszabb távon elérhető társadalmi célok, amiket önmagában ezzel a projekttel nem tudunk elérni, amelyek csak sok, hasonló projekt eredményeképpen lehet megvalósítani

Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program támogatásával Eredmények, hatások Mik lesznek a tevékenységek konkrét, MÉRHETŐ eredményei? Milyen hatásai lesznek a célcsoportra? Ezekkel a hatásokkal elérjük a projekt célját? EREDMÉNYEK HATÁSOK CÉLOK