TÁMOP-5.3.8-11/A1-2012-0001. Önismeret, öndefiníció, önértékelés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lukács Oktatási Központ -
Advertisements

Jánosi Beatrix szeptember 08.
KARRIER VAGY AMIT AKARTOK
Turisztikai szuksegletek
Konfliktusok fogalma, okai, kezelése
A jó célkitűzés, mint a siker és önmegvalósítás alapja
1. 2 Hol vásárol? Hogyan vásárol? Mikor vásárol? Milyen szempontok alapján dönt? Ki vagy mi befolyásolja a döntést? ( fekete doboz elmélet)
Csoport munka.
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
ÖKO-Pack rendezvénysorozat a Mobilitási Héten Hankó Gergely ÖKO-Pack Nonprofit Kft. PR és Marketing Vezető december 2. Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
Az emberi szükségletek hierarchiájáról
A kommunikáció fogalma, formái, szabályszerűségei
Külföldi módszerek? Mi az amit figyelembe kell vennünk: Hagyományaink, Céljaink. Cégünk összetétele, nagysága.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Mi az egészség? EGÉSZ –SÉG, TESTI – LELKI- JÓL LÉT.
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
Motiváció.
Önismeret Horváth Renáta.
A munka világával kapcsolatos tudás
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
NEVELÉSI MÓDSZEREK Forrás: Czike Bernadett (szerk.): Bevezetés a pedagógiába. Szöveggyűjtemény. Eötvös József Könyvkiadó, Budapest, 1996.
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
Egyéni döntések a szervezetben
A tanácsadó és a mentor szerepe
Az ellenőrzés, értékelés szerepe, módszerei A teljesítménymérés
A pedagógusok pályamotivációja a nemzetközi gyakorlatban
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Motiváció Biológiai eredetű Túlélési motívumok Szociális motívumok
MOTIVÁCIÓ és ÖSZTÖNZÉS
Gábor Edina főigazgató Országos Egészségfejlesztési Intézet május 12. Elköteleződés az egészségért.
Ösztönzésmenedzsment Ösztönzés, bérezés, juttatások
Mi készteti az embereket cselekvésre? Hogyan fokozható ez a késztetés?
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
Stratégiai döntéshozatal könyvtári környezetben (Könyvtármenedzsment) (4, 5)
Mi is az a társadalmi integráció?
TÁMOP /A Tanulás, képzés, önfejlesztés Az elmúlt időszak fejlődési üteme, amely az élet minden területét jellemzi, elengedhetetlenné.
Egyéni állapot, válasz a külvilág változásaira
A rendezvény a Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum égisze alatt, az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatásával valósul meg. Társadalmi.
(Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
A lelki egészség védelme az iskolában
Mi fán terem a pszichológia? Önismeret 1. előadás
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Előadás és tréning.  Túl kevés a jóból ( szükségletek toxikus be nem töltése és nem a szülői tökéletlenség )  Túl sok a rosszból ( kritikusság, elutasítás,
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
Építsünk jó értékesítési csapatot! Sikerorientált értékesítés.
Személyiségünk szerepe - a lelki-, és energiaegyensúly megtartásában
Önértékelés - életpálya - változó kompetenciák
Péter Katalin December 2. Aszód.  Hol dolgozik?  Hogyan?  Kikkel?  Milyen tevékenységeket végez?  Milyen eszközöket használ?  Mit szeret csinálni?
Motiváció.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
A hálózati együttműködés lehetőségei és keretei. hálózat  „Minden olyan rendszer felfogható hálózatnak, amely egymástól elkülönült elemekből áll, és.
Út a sikeres tanuláshoz
Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
A motiváció művészete, avagy miért van szükség kreativitásra az eredményes ösztönzéshez Gerákné Krasz Katalin
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
TANULÓK ÉS A STRESSZ. „A különbség a között, amit megteszünk és amire képesek lennénk, megváltoztathatná a világot.” (Mahatma Gandhi) TÁMOP /
Összeállította: Piacsek László Zoltán
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Mi készteti az embereket cselekvésre? Hogyan fokozható ez a késztetés?
Irgalom a családban.
ÖNISMERET.
Előadás címe: Tudom, változnom kell!!!
Motiváció a szervezetben
A települések szükséglet oldali vizsgálata Kerner-Hegyi Judit Ph. D
AZ ÓVODÁS GYERMEK ÉS AZ ERKÖLCS
Vezetői felelősség intézményfejlesztés
Előadás másolata:

TÁMOP /A

Önismeret, öndefiníció, önértékelés

Önismeret Mérhető készségek, ismeretek (objektív) Képességek (megléte és értéke mások itéletétől függ) Helyes önismeret: kiegyensúlyozott (önimádat NE!, leértékelés SE!)

Milyen vagyok?

Személyes változás “nem léphetsz kétszer ugyanabba a folyóba” Minden változás céljaink, szerepeink, viselkedésünk átgondolását igényli Másképp kell csinálnunk!!

Személyes jövőkép Mit akarunk? Bizalom Biztonság Elismerés Valahová tartozás Kényelem Szeretet Igazságosság….

Motiváció “Movere”: mozogni erő, amely viselkedésre, cél elérésre késztet Belső és külső motiváció Belső: bennünk van (érdeklődés, izgalom, megbecsülés stb) Külső: valaki közvetíti felénk (bér, dicséret, jutalom)

Szükséglet rendszer Fizikai biztonság Anyagi ösztönzés Megbecsülés Azonosulás Önmegvalósítás