Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy ludológus széljegyzetei a videojáték erőszak vitájához
Advertisements

A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
Kovács Dóra PHD, business director
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Szinkronizált multiplatform élmények
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
“The mind once stretched by an idea never returns to its original form” “Az elme amit egyszer kitágított egy eszme soha nem tér vissza eredeti formájába”
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Managerek éjszakája Velence, SZÉP MÚLT VÁR RÁNK? Szűcs Anita Akkreditált, kiemelt fokozatú Life és business coach Magyar Coachszövetség Közhasznú.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Stratégiai emberi erőforrás menedzsment
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
Nemzetközi tárgyalási technikák
Modern tanulási környezet Civitas Pedagógiai Intézet DPM TISZK 2007.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Industrial Organization - alapvető modellek
Befogadó tervezés. Átlagosak – nem átlagosak átlagosak – nem átlagos.
Köszöntünk a Siker Programban A VILÁG LEGNAGYOBB É S LEGPROFITÁBILISABB N EMZETKÖZI HÁLÓZATÁT ÉPÍTJÜK FEL !! Dolgozd ki magad az állásodból a siker program.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Különös tekintettel a gyógyszerekre
MTA Regionális Kutatások Központja Urban-regime Pécsett Pálné Kovács Ilona PTE BTK, MTA RKK.
RADNÓTI MIKLÓS:Nem tudhatom…
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
A SZERVEZETI DEMOKRÁCIA A demokrácia legáltalánosabb szervezetelméleti jelentése: –a létező és markánsan megmutatkozni képes szervezeti érdekek megjelenítése.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Metaverzum A jövő virtuális univerzuma. Videójátékok, virtuális világok, web 2.0, Földet ábrázoló online térképek kereszteződése Szimuláció és realitás.
Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában
Könyvtári marketing és arculat „Akik a nonprofit intézményeket vezetik azoknak a választásuk nem abban áll, hogy foglalkozzanak-e a marketinggel, hanem,
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
UCP Irányelvek végrehajtása Ausztriában Conference « Consumer protection - Unfair commercial practices » Budapest, 21 st /22 nd of October 2008 Ulrike.
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
Adatgyűjtés Kérdőív és kérdéstípusok Kérdőívek nyíltak és rövidek legyenek Kérdéstípusok: –Nyitott –Zárt –Többszörös válaszlehetőség –…
Munkavédelem és controlling
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL: NAGYVÁROSOK KREATÍV FEJLESZTÉSE LUKOVICH TAMÁS, PhD.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
KNOLL-FÉLE „Innovációs ellátási lánc” --modell 10-- Ellátási láncok,bővítésük és gazdasági elemzésük
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
A kulturális turizmus trendjei és a
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
KI FIZET A VÉGÉN ? Dr. Csiba Gábor elnök Stratégiai Szövetség a Magyar Kórházakért Budapest, november 10.
Marketing és innováció. A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958.
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A Közösségi munka. Élmények,Tapasztalatok Első benyomások Első benyomások Hogyan tovább? Hogyan tovább? Végösszegzés.
Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
TINIK A T I N I K A GYÜLEKEZETGYÜLEKEZET A TINIK- ÉRT?! A T I N I K - É R T ? ! ÉRT?! É R T ? ! A A.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Retailtainment.
Kérdések a második zh-hoz
Az online marketing legújabb generációja
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Akcióhatékonysági index
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Miért a BME? Sárosi Dávid E26KX5 Sárosi Dávid.
Az életvezetés etikája
Nagyvállalat=Transzformátorház
Előadás másolata:

Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában Mányai Csaba

Válság van…

ami tegnap még működött, az ma már nem versenyképes

42 Nehéz a helyzet, nagy a nyomás, így válaszokat keresünk. De, ahogy azt a galaxis útikalauz stopposoknak segítségével Douglas Adams jól illusztrálta, ez trükkös feladat. A válasz 42, de mi is egész pontosan a kérdés. Így vagyunk egy kicsit mi is a marketingben. Keressük a válaszokat, de nem figyelünk oda a kérdésre eléggé. Pedig a valódi megoldás ebben az irányban rejlik.

A kérdés az, hogy hogyan költjük el a pénzt úgy, hogy értelmes és költséghatékony legyen, hogy valódi értéket és hatást generáljon, hogy hogyan nem dobjuk a pénzt a szemétbe.

ami nem elég amire szükség van + új eszközök új technikák új csatornák új szemlélet új logika új struktúra De amikor válaszokat keresünk, azt a hagyományos módon tesszük. Ezeket keressük, de ez sajnos nem elég. + új eszközök új technikák új csatornák

többre van szükség az újrafestésnél

a siker minden esetben mások döntésein múlik Merthogy, még egyszer…

a döntések kontextusa alapvetően megváltozott

3 trend ami megváltoztatja a marketing világát 3 trend, ami leírja és értelmezi mindazt, ami körülöttünk történik a marketing területén. 3 alapvető trend, amely mindent meghatároz és megváltoztat.

a valóság szerkezete

a valóság szerkezete fogyasztók működése

a valóság szerkezete fogyasztók működése az üzleti érték forrása

terep ellenfél fegyver

valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása hálózati valóság fogyasztók működése üzleti érték forrása

a változás 4 pillére Hálózati Valóság

valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása hálózati valóság aktív részvétel fogyasztók működése üzleti érték forrása

akik vasút mellett laknak, hozzászoknak a zajhoz Az új világban megjelent egy új, minden eddigitől eltérő és erősebb versenytárs: a mindent elnyomó zaj.

aktív részvétel… Falakat épít, hogy megvédje magát. A „nem hallom”, „nem érek rá”, „nem érdekel” falait, melyek mára az üzleti siker legfontosabb korlátaivá és kihívásaivá váltak. soha nem látott mértékű bizalmatlanság, elutasítás és reklámkerülés

kontroll és multitask

társasági életet élnek keresnek alkotnak ad-skip megosztanak kérdeznek ad-share kommentálnak ad-rate átalakítanak kifiguráznak társasági életet élnek … részt is vesznek

valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása hálózati valóság aktív részvétel élmény gazdaság fogyasztók működése üzleti érték forrása

élmény szolgáltatás termék áru személyre szabás személyre szabás rendez személyre szabás szolgáltatás nyújt árusodás termék A legjobb példa talán a mobil kapcsolat szolgáltatás árusodási folyamata, ahogy a kapcsolat biztosítása (az alapvető szolgáltatás) ma már szinte teljes egészében áru (az ár számít), és a verseny, a prémium ár a kapcsolódás köré épülő élményben van: az eszköz (pl. i-Phone), a content és az ügyfélkapcsolat. készít árusodás áru elvesz, kinyer Joseph Pine: Experience Economy

ez már egy új világ

útkereszteződéshez értünk

egy új marketing logikára

hogyan érhetünk el hatást az új világban?

Gondolkodjunk fordítva!

Marketing Interakció Tervezés

egy összefüggő rendszer termék környezet érintkezési pont menedzsment kreatív engagement márka élmény reklám környezet közösségi környezet

Mi áll a változás útjában? a régi szemlélet rutinba és struktúrába bebetonozva

És ha bárkinek kérdése volna, keressen bátran! Köszönöm a figyelemet! csaba.manyai@21idea.hu

átlagos hagyományos TV reklám kampány átlagos „kiérdemelt figyelem” kampány