Kaposvár. 2010. 04. 14.1 Jó gyakorlat Készítette: Lengyelné Bencsik Judit.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Advertisements

III. Nemzeti Köznevelési Konferencia
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
Kis csoport szeptember
Bölcsőde – óvoda közös intézményként történő működtetése
Public Affairs – Issues management
A térségi vasutak, az élhető vidék október 27. A térségi vasutak, az élhető vidék – október 27. Közlekedési szövetségek alakítása, lehet ő.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Készítette: Birkás Gábor.  Bevezetés  A periféria, mint fogalom Mit tekintünk perifériának  Perifériák csoportosítása Bemeneti eszközök Kimeneti eszközök.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
SZONEK Liszt Ferenc Utcai Bölcsőde és Óvoda Szentlőrinc
Készítette: Oláh Krisztina Andragógia szak III. évfolyam
Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy TÁMOP „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” „Álmodtam.
TÁMOP az intézményi folyamat szaktanácsadó szemével Balatonszentgyörgy
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
A tanárképzés új szerepl ő je: a mentor Kotschy Beáta Eszterházy Károly F ő iskola Kotschy Beáta Eszterházy Károly F ő iskola 2009.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Az egyéni fejlesztési terv
Kedvezőtlen iskolai hatások,az iskolai környezeti ártalom
A NEVELÉS FOLYAMATA ÉS MÓDSZEREI
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER
A fejlesztő értékelés.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Vállalkozások. A vállalat: olyan szervezeti egység, amely a piac más szerepl ő it ő l elkülönülten gazdálkodik, ezekhez piaci kapcsolatok f ű zik, megteremti.
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
A szakdolgozat egésze Envisioning the Thesis as a Whole Mavrák Katalin
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Óvodai és iskoláztatási támogatás lehetőségei és korlátai Herczog Mária TÁRKI - Világbank műhelykonferencia május 7. Novotel Hotel.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Mosolyod nem kerül pénzbe, mégis sokat ér testvéred szemében.
Elektronikus források (E-resources) adminisztrációja november 12. Szabó- Kulcsár Kornélia.
Mosolyod nem kerül pénzbe, mégis sokat ér testvéred szemében.
Készítette: Lengyelné Bencsik Judit
Szolgáltató tevékenységünk
Funkciói, feladatai és területei
as tanév 1. félév beszámolója.
TÁMOP /A Önismeret, öndefiníció, önértékelés.
VERS RÓLAD.
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
A művészeti nevelés hozzájárulása az oktatási– nevelési folyamat interdiszciplináris jellegéhez az elemi osztályokban.
A kritériumrendszer elemeinek teljesülése a pályázatok tükrében – szakmai összefoglaló.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Szeretettel köszöntöm
Halász Judit Semmi sem tökéletes
A következő kérdések a mai gyerekekre vonatkoznak:  Felkészíti-e az iskola a gyermekeinket a való világra?  Kapnak-e.
A vállalkozás létrehozásának lépései
Készítette: Májer Dávid
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Vezetői célok és feladatok
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
DRÁMAPEDAGÓGIA ÓVODAPEDAGÓGUSI SZEMMEL
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Kaposvár Jó gyakorlat Készítette: Lengyelné Bencsik Judit

Kaposvár Mi a jó gyakorlat Ezt az Educatio Szolgáltatói kosárban definiálva van Nekünk mit ő l jó a Jó gyakorlat: –Büszkék vagyunk rá –Jól m ű köd ő rendszer –Van visszacsatolás –Többen kipróbálták –Az óvodáztatás id ő tartamára szól

Kaposvár Jó gyakorlataink Hálóterv – Célja: egy „tanulást-tervez ő ” rendszer kialakítása, amely az egységesség elvére épülve - az óvodapedagógusi önállóságot lehet ő vé téve - az egymásra épülést hangsúlyozva biztosítja az óvodai élet tevékenységeinek megszervezését. Egyéni fejl ő dés nyomon követése – Célja: rögzítse a gyermekkel kapcsolatos információkat, megfigyeléseket, a gyermekek fejl ő dését a beérkezést ő l a kimenetig, segítve az egyéni fejl ő dés nyomon követését, fejlesztési tervek elkészítését az óvodai élet teljes területére és id ő tartamára.

Kaposvár Mi alapján választottunk… Meghatározza mindennapi gyakorlatunkat, Céljaink elérését segíti, ellen ő rizhet ő vé teszi, Rendszert tudunk mögötte, Sajátunknak tekintjük, mert „ izzadság szaga van”, Azonos pedagógiai gondolkodásunk meghatározója.

Kaposvár Nagy bátorság? Igen Nem mindennapi a lehet ő ség, Nem mindennapi a felel ő sség, Senki nem készített fel bennünket erre, –Nincs meger ő sítés, Nem vagyunk üzletemberek az értékesítés nem a profilunk

Kaposvár Mégis? Igen! Azért mert: –Kell számunkra a szakmai „elismerés”, –Óvodapedagógusaink számára az ösztönzés erejével hat, Nagy motiváció, Beérett a munka gyümölcse, Visszaigazolást kapunk, Beválás vizsgálat, Önismeret, Minden intézmény a saját gyakorlatához igazíthatja, Önképzés ereje.

Kaposvár Köszönöm a figyelmet