2014. 08. 06. A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Advertisements

Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Őri Józsefné - Tuza Tibor - Ungvári Jánosné
Területi együttműködés, hálózati tanulás
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
Agria Media Eger, október
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. Zalaegerszeg, szeptember 9. Innovációval, a régió oktatásának dinamikus fejlődéséért… „Gyermekeink jövőjéért”
Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Pikó Zsuzsanna, NIOK Alapítvány.  A TÁMOP es pályázatok c) komponensének megismertetése civil szervezetekkel országszerte  Gyakorlati segítség.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
BLAZOVICSNÉ VARGA MARIANNA IGAZGATÓ
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
2007. évi célkitűzéseink. I as uniós pénzügyi-tervezési időszakra való felkészülés átfogó regionális területfejlesztési program elékszítése,
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
. Negyedik Partner Közép-Dunántúli Foglalkoztatási Hálózat 4P KDFH Alapítva: Gere János
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
HÁLÓZATKOORDINÁCIÓS KÖZPONTOK TÁMOP Területi Együttműködések, társulások, hálózati tanulás.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése Borbély-Pecze Tibor Bors, programvezető RFKB-NPT kapcsolattartás Az életpálya tanácsadás.
Közoktatási hálózatfejlesztés a régiótól a kistérségig „Kistérségek – útközben” szakmai konferencia Budapest, november 30.
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd

A hálózat működésének célja 1.a közoktatási intézményekben az egész életen át tartó tanulást megalapozó kulcsképességek fejlesztését célzó kompetencia alapú oktatásra való átállás, 2.a minőségi oktatás segítése, 3.az esélynövelés, 4.a pedagógiai kultúra megújítása, 5.a területi különbségek kiegyenlítését támogató szolgáltatások optimális területi lefedettségének biztosítása, 6.az intézmények hálózati tevékenységének, együttműködésének segítése, a hálózati tanulás elterjesztése

Projekt feladata Hálózatépítés Régión belüli 1. Referenciaintézmények 2. Követő ( innovatív intézmények) 3.„Érintetlenek” 4. Kistérségi pontok 5. Szolgáltatók Kontaktus Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ

Projekt feladata Régiók közötti  Észak-Magyarországi Régió  Dél-Alföldi Régió

Tevékenységrendszer 1. Referenciaintézmények hálózata  Előzetes felmérés, előminősítés  Potenciális referenciaintézményekről „Referencia térkép” készítése  Ref. Intézmények kritériumrendszerének kidolgozásában együttműködés  Egységes arculat  Referenciaintézmény hálózat bővítése

Referencia iskolák – Tolna megye

Referencia iskolák – Baranya megye

Referencia iskolák - Somogy megye

Tevékenységrendszer 2. Követő ( innovatív intézmények)  Pályázatuk szakmai megvalósításának támogatása  Referenciaintézményi szolgáltatás  Műhelymunka  Workshop  Vezetői információs napok  Konzultációs lehetőség, konferenciák  Információszolgáltatás WEB – folyamatos online tanácsadás, telefon, tanácsadói, 3. „Érintetlenek” Kontaktus Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ

Tevékenységrendszer 4. Kistérségi pontok  Kistérségi pontok megszervezése  Pályázati információs napok  Kistérségi pontok információs fóruma  Kistérségi honlap - referenciaintézményi szolgáltatások megjelenítése  Konzultációs fórum kistérségi vezetők és fenntartók részére Kontaktus Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ

Tevékenységrendszer 5. Szolgáltatók  Együttműködési megállapodás ( 7 szolgáltató)  Szolgáltatók minősítése, minőségbiztosítása: képzések, mentori, tanácsadói szolgáltatások

Rendezvényeink Projektindító nap Csapatépítő tréning Régiós konferencia (2009. november 26. Szekszárd) Megyei konferenciák Projektzáró Workshopok, szakmai napok

A HÁLÓZAT…ahogy mi gondoljuk

„Ernyőszervezet” Tagjai: Oktatási Hivatal OKÉV regionális igazgatósága képviselőjeOktatási Hivatal OKÉV regionális igazgatósága képviselője Országos Oktatási Integrációs Hálózat regionális képviseletének tagjaOrszágos Oktatási Integrációs Hálózat regionális képviseletének tagja Országos Inklúziós Hálózat regionális képviseletének tagjaOrszágos Inklúziós Hálózat regionális képviseletének tagja Dél-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség tagjaDél-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség tagja TÁMOP kiemelt projekt regionális koordinátoraTÁMOP kiemelt projekt regionális koordinátora Az OKM képviselőjeAz OKM képviselője Szekszárd Megyei Jogú Város PolgármestereSzekszárd Megyei Jogú Város Polgármestere Önfejlesztő Iskolák Egyesületének képviselőjeÖnfejlesztő Iskolák Egyesületének képviselője MIASZÖSZ elnökségi tagjaMIASZÖSZ elnökségi tagja Regionális Szakképzési Tanács képviselőjeRegionális Szakképzési Tanács képviselője Tehetségtanács képviselőjeTehetségtanács képviselője Feladata: 1.stratégiai döntés-előkészítés 2.javaslattevés 3.folyamatkoordinálás – a regionális beágyazódás –a területi fejlesztési programokkal való harmonizáció, –a szakmai fejlesztőmunka minőségének és átláthatóságának biztosítása –a szakmai monitoring, a közoktatás stratégiai céljai megvalósulásának folyamatos követése, támogatása

A projektiroda szervezeti ábrája

Köszönöm a figyelmet! Matókné Misóczki Mária projektigazgató