Már megint egy új fizikakönyv?! Kell? –Sok a baj (amúgy is...) Miért is kell? –Hogy segítsen! Milyen kell? –Szeretnivaló-érdekes, –Mozgalmas-színes, –Egyszerű.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Advertisements

Szeretem a könyvtáram!.
Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
SZABÁLYZAT NŐKNEK (FÉRFIAKTÓL)
Szöveg feldolgozása Fontok használata.
Animációk a Powerpoint-ban
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
A kolozsvári Báthory Líceum
Inga lengésideje nem függ a bankoktól
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
Alapok Néhány apróság, amit tisztázni kell. Első feladatok Szúrj be egy diát a legelső helyre! Legyen rajta valami főcímszerű szöveg!
Információ feldolgozása
A természettudományos és a matematikai ismeretek alapozása konstruálással, kísérletezéssel, modellezéssel Dr. Hegedűs.
2009. április 3. Ficzkó Ildikó Honlapelemzés április 3. Ficzkó Ildikó
Honlapelemzés. miért?  tanulmányok  tapasztalatszerzés  előkészítő munkálatok: honlaptervezés  fejlődés.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Az olvasás helye és megítélése az általános iskola felső tagozatában
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Fülemüle informatika verseny
KÍSÉRLETEK FIZIKÁBÓL KÖRNYEZETÜNK TÁRGYAIVAL
A PLAKÁT Készítette: Wiedermann Katalin.
Óvodai portfólió Ferenczei Éva óvodapedagógus
A francia nyelvi érettségi tapasztalatai. Források: Oktatási Hivatal adatbázisa Országos Közoktatási Intézet Követelmény- és Vizsgafejlesztő Központjában.
1 Sajtódigitalizálás - tartalom BCE Központi Könyvtár Szivi Józsefné dr. – gyűjteményszervezési igazgató OSZK / MEK / június 19.
A szövegértés tanítása II.
III. előadás: Írásbeliség, egyén, társadalom
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
Történelemtanár képesítési követelményei Kaposi József szeptember.
Fizika vetélkedő a János-hegyen. A vetélkedő célja  Érdeklődés felkeltése  Előítéletek levetkőzése  Motiváció  Fizikához kapcsolódó élmény nyújtása.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
Az Élet Igéje július.
BARÁTSÁG KARKÖTŐ.
H2O Projekt Projektszponzor: Dr. Kürti Sándor, PhD Kürt Zrt. Projektvezető: Rácz Tünde Fatima Kulturális antropológus Tudományos.
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
Bolyai-hét Iskolánkban idén is megrendezzük a nagy hagyománnyal rendelkező Bolyai-hetet. Az idei rendezvénysorozat időpontja: december 12–16.
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
A lelki egészség védelme az iskolában
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
Csájiné Knézics Anikó Szilvásiné Turzó Ágnes Dr. Steklács János
Radnóti Miklós Általános Iskola Kazinczy Ferenc Tagiskolája 8044 Kincsesbánya Iskola u. 1. „Jó gyakorlat” Év végi felmérő feladatlap kémia tantárgyból.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Fogalom Kérdezz! Felelek.
Néhány jótanács prezentációk készítéséhez
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
Új modulok a szakképzésben Projektmenedzsment – MS Project 2007 Szentirmai Róbert.
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
Számítógépes programok használata
REDUKTÍV FORRADALOM Török Tamás a Laposa pincészet badacsonyi épületéről.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Számokba zárt hitünk Hogyan fest a jövőnk a számok, a statisztika tükrében? Dr. Fábri György.
Mire van szükségünk a kémia órán? Könyv Munkafüzet Füzet Érdeklődés Figyelem Kitartás Szorgalom.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába Egyházközség neve: Hittanoktatást végzi:
1 A fizika tanítása 3. lecke Az oktatási folyamat makro- és mikroszerkezete, óratípusok.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
Biológia emelt szintű érettségi - Kleininger
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
A szövegértés változásai a PISA 15 éve alatt
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
magyar nyelv és irodalom
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Tóth Zoltán (DE) – Szalay Luca (ELTE)
Üdv, tanulók! Tanár neve.
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

Már megint egy új fizikakönyv?! Kell? –Sok a baj (amúgy is...) Miért is kell? –Hogy segítsen! Milyen kell? –Szeretnivaló-érdekes, –Mozgalmas-színes, –Egyszerű („emészthető”) de tartalmas...

Baj van, nem tudnak elegen OLVASNI... Ez NEM CSAK olvasás-képtelenség KEZELÉSE sem „olvasás-tanítási” kérdés KELL-E egyáltalán tenni ellene? MIK a lehetőségeink és a felelősségünk? Csak „belülről nevelhetünk” - verseny

Baj van, nem szeretik elegen a FIZIKÁT... Aki „nem akarja”, azt finoman kínáljuk! Akinek „kell”, azt hatékonyan tápláljuk! Aki kívánja, azt ínyencségekkel jutalmazzuk!

Szeressük a fizikát! Legyen hozzá több szinten használható, Minden szinten szerethető könyvünk!

Forma Színes, fotós, ábrás Motiváció + tartalom Ne csak nézd!

Forma Áttekinthető, fontos kiemelések Rövid, közérthető szövegek, összegzések Egy család beszélgetései Fiatalos szóhasználat – „könnyed címek”

Tartalom 1. „Többrétegű” – differenciált ismeretközlés Fokozatosság (ismeretterjesztő, közép és emelt szint) Képi elemek – jelenségek

Tartalom 2. Kérdések, feladatok, kidolgozott feladatok Gyakorlati kötődések, alkalmazások

Tartalom 3. Könnyű (akár otthoni) kísérletek Környezeti – társadalmi értékek

Tartalom 4. Fizikatörténet

Kapcsolatrendszer - Nyitottság - Tantárgyakon átívelő Szemléletformáló

Kapcsolatrendszer - Nyitottság - A játékoktól az elvonatkoztatásig Grafikonok – elemzések Számítógépes fejlesztési lehetőség

Folytatás Tanári kézikönyv – CD Fizika tankönyvcsalád Természettudományok, matematika