Már megint egy új fizikakönyv?! Kell? –Sok a baj (amúgy is...) Miért is kell? –Hogy segítsen! Milyen kell? –Szeretnivaló-érdekes, –Mozgalmas-színes, –Egyszerű („emészthető”) de tartalmas...
Baj van, nem tudnak elegen OLVASNI... Ez NEM CSAK olvasás-képtelenség KEZELÉSE sem „olvasás-tanítási” kérdés KELL-E egyáltalán tenni ellene? MIK a lehetőségeink és a felelősségünk? Csak „belülről nevelhetünk” - verseny
Baj van, nem szeretik elegen a FIZIKÁT... Aki „nem akarja”, azt finoman kínáljuk! Akinek „kell”, azt hatékonyan tápláljuk! Aki kívánja, azt ínyencségekkel jutalmazzuk!
Szeressük a fizikát! Legyen hozzá több szinten használható, Minden szinten szerethető könyvünk!
Forma Színes, fotós, ábrás Motiváció + tartalom Ne csak nézd!
Forma Áttekinthető, fontos kiemelések Rövid, közérthető szövegek, összegzések Egy család beszélgetései Fiatalos szóhasználat – „könnyed címek”
Tartalom 1. „Többrétegű” – differenciált ismeretközlés Fokozatosság (ismeretterjesztő, közép és emelt szint) Képi elemek – jelenségek
Tartalom 2. Kérdések, feladatok, kidolgozott feladatok Gyakorlati kötődések, alkalmazások
Tartalom 3. Könnyű (akár otthoni) kísérletek Környezeti – társadalmi értékek
Tartalom 4. Fizikatörténet
Kapcsolatrendszer - Nyitottság - Tantárgyakon átívelő Szemléletformáló
Kapcsolatrendszer - Nyitottság - A játékoktól az elvonatkoztatásig Grafikonok – elemzések Számítógépes fejlesztési lehetőség
Folytatás Tanári kézikönyv – CD Fizika tankönyvcsalád Természettudományok, matematika