„Mércénk az ember”. 2013 Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

A pedagógusok munkaidő beosztása
Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Az iskolai szociálismunka
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Tanévnyitó értekezlet
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Iskolánkról.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2012/13 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
 Pedagógiai program  MIP  IMIP  Helyi tantervek minden tantárgy esetében  Munkaközösségek munkatervek  Ökoiskola munkatervek.
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
Információáramlás és kommunikáció 2010/2012. Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? (fő) (fő)
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Pedagógus értékelési rendszer
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
főosztályvezető-helyettes
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Támogató alap dokumentumok
Előadás másolata:

„Mércénk az ember”

2013 Fodor

Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek  naprakész információ nyújtása vezetőségi, munkaközösségi megbeszéléseken havi rendszerességgel

Vezetői Információs Rendszer e-napló használata 2011 őszétől az első tanév (2011/12) után tapasztalatok összegzése, módosítások kérése tapasztalatok a 2. év után - követhetőbb, pontosabb, gyorsabb adminisztráció ( pl. tanulói hiányzások) További fejlesztés

Családpedagógiai szolgáltatás az esélyegyenlőség elérése érdekében mentorálási rendszer működtetése 5 pedagógus vesz benne részt, 6 tanulót mentorálnak prevenciós programok szervezése – ifjúságvédelmi feladatok ellátása mentálhigiéné szakkör pszichológus heti 1 alkalommal a roma tanulók segítése fokozottabban

Felzárkóztató tanulócsoportok indítása Szakiskola: 2 korrepetálás - 6 fő, 3 egyéni foglalkozás - 12 fő Szakközépiskola: 8 korrepetálás - 30 fő, 17 egyéni foglalkozás - 56 fő 23 fő pedagógus végzett felzárkóztató, korrepetáló tevékenységet

Közösségi funkciók a partner általános iskolák tájékoztatása a képzésekről, tájékoztatók küldése nyílt napok – bemutató órák tartása a 8. osztályosok részére börzéken való részvétel – 4 esetben a végzős tanulóknak nyomonkövetési kérdőív szerkesztése a HUMÁN TISZK iskolái által szervezett versenyeken, programokon való részvétel

Moduláris tananyagok alkalmazása  audiovizuális oktató téka működtetése egészségfejlesztés, néprajz, kommunikáció, környezetkultúra tantárgyakhoz  szakkönyvek szakmai tantárgyak tanításához  oktatócsomag használata egészségfejlesztés tantárgyhoz  látásfogyatékosokat, hallásfogyatékosokat segítő szoftver használata a könyvtárban – néhány fő jelnyelv használata a pályaorientációban

Környezeti fenntarthatóság Környezeti nevelés – feladatok, programok –PP, éves munkaterv alapján Környezetkultúra órák tananyagába beépül Osztályfőnöki órákon: beszélgetés, filmek Vetélkedőn, versenyen való részvétel Tantestület részére előadás tartása

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!