„Mércénk az ember”
2013 Fodor
Információk átadása, tájékoztatás folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek naprakész információ nyújtása vezetőségi, munkaközösségi megbeszéléseken havi rendszerességgel
Vezetői Információs Rendszer e-napló használata 2011 őszétől az első tanév (2011/12) után tapasztalatok összegzése, módosítások kérése tapasztalatok a 2. év után - követhetőbb, pontosabb, gyorsabb adminisztráció ( pl. tanulói hiányzások) További fejlesztés
Családpedagógiai szolgáltatás az esélyegyenlőség elérése érdekében mentorálási rendszer működtetése 5 pedagógus vesz benne részt, 6 tanulót mentorálnak prevenciós programok szervezése – ifjúságvédelmi feladatok ellátása mentálhigiéné szakkör pszichológus heti 1 alkalommal a roma tanulók segítése fokozottabban
Felzárkóztató tanulócsoportok indítása Szakiskola: 2 korrepetálás - 6 fő, 3 egyéni foglalkozás - 12 fő Szakközépiskola: 8 korrepetálás - 30 fő, 17 egyéni foglalkozás - 56 fő 23 fő pedagógus végzett felzárkóztató, korrepetáló tevékenységet
Közösségi funkciók a partner általános iskolák tájékoztatása a képzésekről, tájékoztatók küldése nyílt napok – bemutató órák tartása a 8. osztályosok részére börzéken való részvétel – 4 esetben a végzős tanulóknak nyomonkövetési kérdőív szerkesztése a HUMÁN TISZK iskolái által szervezett versenyeken, programokon való részvétel
Moduláris tananyagok alkalmazása audiovizuális oktató téka működtetése egészségfejlesztés, néprajz, kommunikáció, környezetkultúra tantárgyakhoz szakkönyvek szakmai tantárgyak tanításához oktatócsomag használata egészségfejlesztés tantárgyhoz látásfogyatékosokat, hallásfogyatékosokat segítő szoftver használata a könyvtárban – néhány fő jelnyelv használata a pályaorientációban
Környezeti fenntarthatóság Környezeti nevelés – feladatok, programok –PP, éves munkaterv alapján Környezetkultúra órák tananyagába beépül Osztályfőnöki órákon: beszélgetés, filmek Vetélkedőn, versenyen való részvétel Tantestület részére előadás tartása
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!