Magyar Cserkészlány Szövetség. Szövetségünkről 1989: a Szövetség újraalakulása Nyitott minden lány és nő számára (6 éves kor felett) Csapataink hetente.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Jánosi Beatrix szeptember 08.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
Nemzetközi Médiakonferencia Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Memorandum, 2000 ● Memorandum az egész életen át tartó tanulásról
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Az ÉFOÉSZ Támogatott Lakhatási Programja
élménypedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a tanitásban
A cserkészet bemutatása
KULCS program gyakorlati tapasztalatai Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége – Horváth Nikoleta.
AZ ISKOLA ÉS A KOLLÉGIUM Kollégiumi szakmai konferencia március 26. Dr. Szenes György MSZT főtitkár Levélcím:1085 Budapest Baross u. 52 Telefon:
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
Család.
„ÚTRAVALÓK” Molnár Mónika DUF. •Tuning Tervezési Formanyomtatvány –Modulprogram –Fejlesztendő kompetenciák –Tanulási eredmények –Oktatási-tanulási tevékenységek.
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
Társadalmi tényezők szerepe a párválasztásban és a családi életben Herczog Mária Budapest, novenber 9.
Az élet himnusza Automatikus.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
P Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység Összefogása Mélykút központtal” című, TÁMOP / pályázat Company Name.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
World Issues Hagyj nyomot a világban
NAT 2007 kompetenciák.
A cserkészetben rejlő lehetőségek az evangélikus nevelés számára Buday Barnabás cserkésztiszt (16.) országos elnök.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom , 10: :10.
Szakmai tanulási utak Előadás S truktúrák és folyamatok szekció SZABÓNÉ DR. BERKI ÉVA szakképzési és felnőttképzési szakértő VII. Nevelésügyi Konferencia.
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
Értelmi fogyatékossággal élő személyek támogatott lakhatása
„Talpraállástól az intézményesülésig” Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése (TÁMOP / ) Vágvölgyi.
Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szakmai tudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
KONSZENZUS BUDAPEST KONSZENZUS BUDAPEST „ BÉKE AZ AKÁCFÁK ALATT” Mediáció a közösségi és távoltartási konfliktusok kezelésében EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNER: NÓGRÁD.
Tartalmi szabályozók változásai a közoktatásban
Az „Iskola másként” és a cserkészet
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Andragógia Kraiciné Dr. Szokoly Mária (2004): Felnőttképzési módszertár. Új Mandátum Könyvkiadó, Budapest Összeállította: Marton Eszter.
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
1 Gyermekvédelmi képzések a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolán.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
B a r á t s á g g a l a k ö z ö s s é g é r t! Rotary Akadémia A Rotary szervezetei döntést hozó fórumok Összeállította: Kevei Béla.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
„ Kalandvágyból felelősség” Ismerjük meg az Ifjú Polgárőrt Dr. Christián László PhD tanszékvezető egy. docens NKE RTK.
Közösségszervezés BA.
DI DDIV DIVERSITY SPECTRUM LYNN GARDNER HEFFRON
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Mi a cserkészet? Szülőknek 1.
Tervezési folyamat.
KÜLFÖLDI MAGYAR CSERKÉSZSZÖVETSÉG
Hogyan indítsunk cserkészcsapatot közösségünkben?
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
A FELNŐTTKÉPZÉS FELADATELLÁTÁSI RENDSZERE
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
„Tudásátadás – generációk összefogása a családban és a munkahelyen”
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Az élet himnusza.
Előadás másolata:

Magyar Cserkészlány Szövetség

Szövetségünkről 1989: a Szövetség újraalakulása Nyitott minden lány és nő számára (6 éves kor felett) Csapataink hetente 1,5-2 órás összejöveteleket tartanak Küldetésünk Lányok és fiatal nők teljes életre való nevelése, hogy a legteljesebben kibontakoztathassák képességeiket az élet minden területén, különösképpen a családi és társadalmi szerepekben.

A Cserkészlány Világszövetség - 10 millió cserkészlány és lánycserkész -144 ország -4 világközpont (Anglia, Svájc, India, Mexikó) World Association of Girl Guides and Girl Scouts

Korosztályaink Barátság, játék. Kihívás. Kaland.

Vezetőképzés 1. Vezetőképzés Önfejlesztésstresszkezelés, idő-menedzsment, gazdálkodási alapismeretek (finance management) Kommunikáció és konfliktuskezelés Cserkészlányismeretek (és cserkészismeretek) dalok és játékok, alapértékeink, törvények és fogadalom, szimbólumok Vezetési ismeretek és projektmenedzsment csoportdinamika, animáció, közösségépítés, tervezés, vezetői stílusok Speciális cserkészlányismeretektáborozás, gyermekvédelem, biztonság, elsősegély Cserkészlányvezetőnek lenni jogok és kötelességek, önkéntesség, gyerekjogok, demokrácia, csoportos döntéshozatal 2. Tapasztalt vezetők képzése 3. Régió felelősök, munkacsoport és OIB tagok képzése 4. Képzők és leendő képzők képzése

Nevelési program A vezetőknek segítség az összejöveteleik szervezéséhez. Témakörök Módszerek

Témakörök 1. CSERKÉSZET 2. BELSŐ BÉKE, ÖNISMERET 3. CSALÁD ÉS TÁRSADALOM 4. EGÉSZSÉG 5. TERMÉSZET 6. MAGYARORSZÁG ÉS A VILÁG 7. NEMZETI ÉRTÉKEINK Leányanyaság Jogaim AIDS + Játékgyűjtemény + Daloskönyv

Kiemelt témakörök Our Rights Our Responsabilities Prevent Adolescent Pregnancy Fight AIDS Adolescent Health Guiding Olympia Badge 2008

A cserkész(lány)módszerek Non-formális nevelés. Játékosság. Tapasztalat általi tanulás. Interkulturális tanulás. Kalandpedagógia.

Jó munkát! Magyar Cserkészlány Szövetség Budapest Angyal utca