Tibor Éva E-learning kezdő internetezőknek!. …Európában 2013-ig mindenki alapszintű szélessávú internetkapcsolattal rendelkezzen, továbbá 2020-ig biztosítani.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Az információs társadalom helyzete Magyarországon
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Hírközlés – Hatóság Szabó Tibor Kompetenciaközpont vezető
Európai tagállami munkaügyi szervezetek 2020-ban
Európai állami munkaügyi szervezetek 2020-ban BORBÉLY-PECZE Tibor Bors, PhD. szakmai tanácsadó Nemzeti Munkaügyi Hivatal Zalaegerszeg, május 15.
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Tutori tevékenység a gyakorlatban
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Gyülekeznek a felhők a felsőoktatás egén - avagy a cloud learning szárnyalása a kibertérben SERES – MISKOLCZI - FÓRIKA - LENGYEL.
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül.
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. • Telefon: • Telefax: •
E-learning alapú távoktatásos képzés
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
THE BUSINESS AUTOMATION COMPANY Alsópáhok,2012. február 12. Új média Magyar Kolping Szövetség titkári továbbképzés.
2004. április 29.1 A földfelszíni digitális televíziózás (DVB-T) frekvenciagazdálkodási kérdései A digitális televíziózás dr. Kissné Akli Mária Okleveles.
Az Internet adta lehetőségek
Internet alapú tanulás vidéki térségben. Székelyföldi tapasztalatok Kiss Adél Pro Educatione Egyesület – Tanulmányi és Felnőttképzési Hálózat, Csíksomlyó.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Végszó Unused Section Space 1 Slides before 1st Section Divider
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. • Telefon: • Telefax: •
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 6 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
Interaktív tábla használata a gyakorlatban. Az oktatás, nevelés olyan aktív folyamat, amely során különböző eszközök segítségével próbáljuk mi pedagógusok.
E-learning és a multimédia
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
CSAKNEKEDSITE MINDENT ÖNÉRT BLOGOLUNK! Az ön jó kedvéjért.
E-learning alapú távoktatásos képzés
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
Savaria Egyetemi Központ Nyugat-magyarországi Egyetem University of West Hungary – Campus Savaria.
Vezeték nélküli hálózatok eszközei F ű rész Attila Salamon Róza (felkészít ő tanár) 8.A Dr. Török Béla Óvoda, Általános Iskola, Speciális Szakiskola,
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Digitális világ – interaktív táblán
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
Szigetszentmiklós SUSAN – Dél – Afrikai Regionális Üzleti Hálózat Fő szervező:HITA (Hungarian Investment and Trade Agency) Dr. Mészáros Kálmán
Konstruktív pedagógia és számítógéppel segített tanulás
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Kompetensek lettünk? június 27..
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
Szélessávú tervek és akciók
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Kitekintés a jövőbe Kacsuk Péter MTA SZTAKI. SZTAKI Felhő használata A SZTAKI Felhőt minden MTA kutató ingyenesen használhatja Ehhez be kell regisztrálni.
Kommunikáció a hálózaton Kommunikáció a hálózaton.
Tanfolyami kínálatunkból Számítástechnikai alapismeretek, 20 óra Szövegszerkesztés, 30 óra Táblázatkezelés, 36 óra Prezentációkészítés, 20 óra ECDL, 150.
IT Akadémia a gyakorlatban
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
TÁMOP /1-2F Modern informatikai eszközök Közösségek az interneten Papp Szabolcs 2009.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Magyarországi távközlési helyzetkép ITL Klub március 10. Szabó Tibor, Nemzeti Hírközlési Hatóság penetráció a távközlésben.
Szélessáv minden háztartásba 2018 végéig!
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Információtechnológiák és tudásbázis az Agrof-MM Leonardo+ projektben M=Mountain; M=Mediterranean
INFORMATIKA december 3. E1 előadó 2. alkalom
Drótos László – Németh Márton (Országos Széchényi Könyvtár)
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
Előadás másolata:

Tibor Éva E-learning kezdő internetezőknek!

…Európában 2013-ig mindenki alapszintű szélessávú internetkapcsolattal rendelkezzen, továbbá 2020-ig biztosítani kell minden európai polgárnak ennél is sokkal gyorsabb, legalább 30 Mbps sebességű internet-hozzáférést, az európai háztartások legalább 50%-ának pedig a 100 Mbps-os sávszélességet meghaladó internetkapcsolatot.

Tanfolyamok, intézmények

Cél, hogy az egér és billentyűhasználattól a gmailen, a skype-on, a facebookon történő regisztrációig lehessen eljutni, hogy innentől már az internetről kaphassanak segítséget a továbblépéshez Tiszta e-learning, előismeret nélkül Rövid, de interaktív és szájbarágós Példákkal motivál Azonnali alkalmazás, választási, kalandozási lehetőség is Miben más?

Eredmények

További tervek További, haladó tananyagok Moodleban Minél több érdeklődőt bevonni és létrehozni egy internetes fórumot, facebook csoportot, ahol segítséget kérhetnek és kaphatnak. Kapcsolódni a hasonló célú kezdeményezésekhez, partnereket találni. Konnektívista tanfolyamok

Konnektívista tanfolyam 1. Tematika – vezérfonal és választható tananyag 2. A tanár inspirátor 3. Tartalommegosztás 4. Reflexiók 5. Kommentek

Ellenvetések Békén kell hagyni azokat, akik úgysem akarnak internetezni. E-learninggel nem lehet tanítani kezdőket. Ahhoz, hogy valaki interneten keresztül kérjen segítséget komolyabb digitális kompetencia szükséges, mint egy néhány órás e-learning tanfolyam. Nem lehet konnektívista tanfolyamot csinálni azoknak, akik még alig kezdtek internetezni.

Köszönöm a figyelmet!