Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül."— Előadás másolata:

1 Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül

2 Motiváció

3

4 Hatékonyság

5

6 Miért éppen a nyelvtanulás?

7 Komplex Egyedi Magyar

8 Online Angol Tell Me More Englishtown

9 Online Angol

10 Motivációs eszközök Megjegyzés Több tudásszint Inhomogén tudású célcsoport esetén fontos Képek, hangok, videók Életszerű példák, érdekességek Pontos megértés Szükség esetén azonnal elérhető kiegészítő magyarázatok (szótár, fogalomtár, fordítás) Egy téma – több megközelítés Könnyen megjegyezhető, mégsem unalmas Feladatok azonnali visszajelzéssel, javítási lehetőséggel. (Feleletválasztás, szövegkiegészítés, párosítás, diktálás, szimuláció, beszédfelismerés, stb.) A zárt feladatokból sok kell a begyakorláshoz, és sokféle, hogy a sok se váljon unalmassá. A nyitott feladatok ellenőrzés nélkül nem motiválnak. Hang és írott szöveg egymást erősítő hatása Humor Játék Ne legyen valódi tudás nélkül is megoldható. Haladásjelző, levásárolható pontok gyűjtése Irányítás Tartalom és sorrend Nyitott feladatok értékelése Tanári javítás Határidő Ellenőrizni kell a betartását Kapcsolat a tanárral és a tutorral Továbblépés csak ha elvégezte Vizsga Ellenőrzött körülmények között hatásos Bizonyítvány Legyen jelentősége Ugyanazon téma sokféle megközelítése Gyakorlás unalom nélkül Szinkron csoportos óra (hangchat, SecondLife) Jobban motivál, ha nem változik a csoport Tanár előadása, webinárium A tanár személyisége meghatározó Tanulásmódszertani javaslatok Csak akkor működik, ha beépül Tanulótársak egymás közötti kommunikációja Együtt tanuló csoportnál motivál igazán

11 Több tudásszint

12 Képek, hangok,videók

13 Életszerű példák, érdekességek

14 Pontos megértés

15 Feladatok azonnali visszajelzéssel

16 Humor

17 Játék

18 Haladás jelző

19 Irányítás

20 Nyitott feladatok értékelése

21 Határidő

22 Kapcsolat a tanárral és a tutorral

23 Továbblépés csak, ha elvégezte

24 Vizsga

25 Bizonyítvány

26 Tell me More

27 Párbeszéd beszédfelismeréssel

28 Kiejtésgyakorlás beszédfelismeréssel

29 Englishtown

30 Beszélgetős óra hangchattal

31 Effortless English Real English LanguageLab

32 Effortless English

33 Real English

34 Languagelab

35

36

37

38

39

40

41

42

43 Learning English Oktatárs Nyelvi percek

44 Learning English

45 Pontgyűjtés

46 Oktatárs

47

48 Nyelvi percek

49 Motivációs eszközök Megjegyzés Több tudásszint Inhomogén tudású célcsoport esetén fontos Képek, hangok, videók Életszerű példák, érdekességek Pontos megértés Szükség esetén azonnal elérhető kiegészítő magyarázatok (szótár, fogalomtár, fordítás) Egy téma – több megközelítés Könnyen megjegyezhető, mégsem unalmas Feladatok azonnali visszajelzéssel, javítási lehetőséggel. (Feleletválasztás, szövegkiegészítés, párosítás, diktálás, szimuláció, beszédfelismerés, stb.) A zárt feladatokból sok kell a begyakorláshoz, és sokféle, hogy a sok se váljon unalmassá. A nyitott feladatok ellenőrzés nélkül nem motiválnak. Hang és írott szöveg egymást erősítő hatása Humor Játék Ne legyen valódi tudás nélkül is megoldható. Haladásjelző, levásárolható pontok gyűjtése Irányítás Tartalom és sorrend Nyitott feladatok értékelése Tanári javítás Határidő Ellenőrizni kell a betartását Kapcsolat a tanárral és a tutorral Továbblépés csak ha elvégezte Vizsga Ellenőrzött körülmények között hatásos Bizonyítvány Legyen jelentősége Ugyanazon téma sokféle megközelítése Gyakorlás unalom nélkül Szinkron csoportos óra (hangchat, SecondLife) Jobban motivál, ha nem változik a csoport Tanár előadása, webinárium A tanár személyisége meghatározó Tanulásmódszertani javaslatok Csak akkor működik, ha beépül Tanulótársak egymás közötti kommunikációja Együtt tanuló csoportnál motivál igazán

50

51 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül."

Hasonló előadás


Google Hirdetések