Szolgáltatásfejlesztés 2007. 03. 01.. Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing információs rendszer
Advertisements

Etikai Kódex.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Területfejlesztési Koncepció és a Területfejlesztési Stratégiai Program megújítása Szolnok, február 2. Jász-Nagykun-Szolnok.
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A tervezés mint menedzsment funkció
DPR kommunikáció alapelvei
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Minőségmenedzsment alapelvek
Projektmenedzsment 2.. Egyszeri, komplex feladat tervezésére, kivitelezésére vonatkozó tervezet, kapcsolódó munkálatok sorozata, egyenként jellemző idő.
Vállalatok pénzügyi folyamatai
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Interdiszciplináris ellátási lánc- versenyképes vállalat
Stratégiai tervezés.
Készítette: Magyar Orsolya
Üzleti intelligencia Kecskemét 2007 ősz. BI Business Intelligence Üzleti Intelligencia Bevételnövelő és költségcsökkentő lehetőségek feltárása, döntéstámogatás.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Az átláthatóság, mint elengedhetetlen feltétel Mádi-Szabó Zoltán A kis- és középvállalkozási részleg vezetője április 18.
E-beszerzés Bravo csoport.
A marketing új dimenziója: a geomarketing Kovács András főiskolai tanársegéd Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Robert Kaplan – David Norton: Balanced Scorecard
Kontrolling házi dolgozat
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
Pénzügyi intézmények kontrollingja
Kontrolling a kutatás-fejlesztésben
Kérdések a második zh-hoz
Vállalkozások elemzése
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
Magyar Controlling Egyesület Szolnok, október 29. MCE Konferencia 2009 A controlling gyakorlata Bepillantás az államigazgatási kontrolling gyakorlatába.
“A Matáv hozzáad” A Matáv társadalmi szerepvállalása.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Az EEM helye a menedzsmentben
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar 2009/2010-es tanévre pótfelvételi eljárásban meghirdetett képzések.
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
Döntéselőkészítő tanulmányok Mihálffy Krisztina – KKK,Kerékpáros Infrastruktúra Fejlesztési Osztály.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Családbarát munkahelyek és települések kialakításának támogatása Milyen értéket kínál a pályázónak a program?
Pénzügyi-számviteli mutatók
Vállalati modellek 2007.
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Vállalkozásmenedzsment I.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Kérdések a második zh-hoz
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Előadás másolata:

Szolgáltatásfejlesztés

Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez kapcsolódóan. Díjcsomagok és tarifák kidolgozása a piaci viszonyokhoz alkalmazkodva. Értékesítés-centrikus szervezet kialakítása. A vállalat fejlődésével kapcsolatos döntéseket az ügyfelek hozzák!

Az értékesítési és marketing osztály csoportjai Kutatási és elemzési csoport Termékfejlesztési csoport Ügyfélszolgálat Piacmenedzsment csoport Partneri értékesítési csoport Direkt értékesítési csoport Értékesítők Értékesítők

A termékfejlesztés feladata Jelenlegi és jövőbeni ügyfeleink igényei alapján olyan új szolgáltatások fejlesztése, amelyek hosszú távon hozzájárulnak a cég piaci pozíciójának megőrzéséhez és javításához úgy, hogy a vállalatcsoport jövedelmezősége lehetőség szerint növekedjen.

Az ügyféligények feltárásának lehetséges forrásai Piackutatások KAM látogatások Ügyfélszolgálat Ügyféltalálkozók Igények elemzéseFejlesztés Szekunder információk

Az ügyféligénytől a szolgáltatásig 1.Ötletek gyűjtése 2.Ötletek szelektálása 3.Szolgáltatásfejlesztés 4.Piaci tesztelés Igény = Probléma Szolgáltatás = Megoldás a problémára

Szolgáltatásötletek lehetséges forrásai Ügyfelek Kutatások Munkatársak Versenytársak Értékesítők (KAM, SOHO, ÚFM, Ügyfélszolgálat) Partnerek Menedzsment Szakmai kiadványok …

A szolgáltatásfejlesztés Alapelv: Stage-and-gate system, azaz szakaszok és kapuk rendszere Ennek leképezése a szolgáltatásfejlesztési ütemterv: A szolgáltatásfejlesztés munkaszakaszainak és az egyes döntési pontoknak megjelenítése szolgáltatásonként. 1.Alapkoncepció és igények* 2.Tervezés* 3.Fejlesztés 4.Teszt és jóváhagyás 5.Véglegesítés* 6.Piaci ajánlat kidolgozása 7.Visszacsatolás Probléma: A döntési pontok (*) felelősei?

A szolgáltatások csoportosítása B2B szolgáltatások Lakossági és SMEs szolgáltatások Kiegészítő szolgáltatások Díjak, tarifák Belső szolgáltatások

A szolgáltatások fejlesztése függ… a szabályozási környezettől a rendelkezésre álló kompetenciától a rendelkezésre álló (humán és egyéb) erőforrásoktól a vállalat(csoport) stratégiai céljaitól az érintett szervezettekkel történő együttműködés hatékonyságától

Szolgáltatásfejlesztésben érintett szervezeti egységek Logisztika Informatika Műszaki igazgatóság Pénzügyi igazgatóság DÉLÁSZ Kft. Stratégiai igazgatóság Kereskedelmi igazgatóság Üzleti ügyfelek osztálya Kiemelt ügyfelek osztálya Ügyfélszolgálat Számlázási osztály