8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP-3.2.2. projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 A közoktatás az Új Magyarország Fejlesztési Tervben Oktatási és Kulturális Minisztérium Hámoriné Váczy Zsuzsa szakmai főtanácsadó, osztályvezető 2007.
Advertisements

Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Őri Józsefné - Tuza Tibor - Ungvári Jánosné
Területi együttműködés, hálózati tanulás
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
A szaktanácsadás támogató szerepe
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Az ÚMVP intézményrendszere
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. Zalaegerszeg, szeptember 9. Innovációval, a régió oktatásának dinamikus fejlődéséért… „Gyermekeink jövőjéért”
Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
kiemelt projekt bemutatkozása
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Teleházak pályázati lehetőségei. TIOP 3-as prioritás A munkaerő-piaci részvételt és a társadalmi befogadást támogató infrastruktúra fejlesztése
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
BLAZOVICSNÉ VARGA MARIANNA IGAZGATÓ
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Beszámoló a Kistérségi Koordinációs Hálózat munkájáról, feladatairól.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
HÁLÓZATKOORDINÁCIÓS KÖZPONTOK TÁMOP Területi Együttműködések, társulások, hálózati tanulás.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Az NCA Civil Önszerveződés Területi és Szakmai Együttműködés Kollégiumának támogatáspolitikája és hozzájárulása a civil szektor fenntartható fejlődéséhez.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
A SZÉCHENYI PROGRAMIRODA KONCEPCIÓJA A TÁMOGATÁSI SZOLGÁLTATÁSOKRÓL.
Közoktatási hálózatfejlesztés a régiótól a kistérségig „Kistérségek – útközben” szakmai konferencia Budapest, november 30.
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban

Pályázó: Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete, Tanulási Képességet Vizsgáló Szakértői és Rehabilitációs Bizottsága

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) közoktatási-fejlesztési programjai: Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) – az oktatás tartalmi fejlesztésének támogatása Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program (TIOP) – informatikai eszközök beszerzése, infrastrukturális fejlesztések Regionális Operatív Program(ok) (ROP) intézmény-felújítások támogatása

Háromszintű fejlesztési rendszer I.Intézményi fejlesztések II.Szolgáltatások fejlesztése III.Országos fejlesztéskoordináció, kiemelt (rendszer)fejlesztési programok

Fejlesztés koordináció Pályázatok szakmai támogatása Referencia intézmények Szolgáltatók hálózata Fejlesztések regionális szakmai irányítása

Projektszervezetünk

8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. Feladataink

Referencia intézmények szakmai támogatása szakmai műhelyek rendezése rendszeres kapcsolattartás kialakítása monitoring és minőségbiztosítás ( új kollégák ) referencia intézmények és szolgáltatásaik részletes bemutatása a régióban működő közoktatási intézmények számára (kiadvány, honlap, konferencia, tájékoztató rendezvények )

A szakmai szolgáltatók és szolgáltatások hálózatba szervezése szolgáltatók „felkutatása”, bevonása a fejlesztési programok megvalósításába a megvalósításban résztvevő szolgáltatók munkájának szakmai támogatása (a szolgáltatások minőségének, fejlesztési célokhoz kötöttségének javítása) a szolgáltatások nyomon követése, minőségbiztosítási rendszerének működtetése szolgáltatók munkájának szakmai támogatása

Intézmények szakmai munkájának támogatása disszeminációs feladatok Diszpécserközpont és kistérségi koordinátorok segítségével: közoktatási intézmények és referencia intézmények közötti kapcsolatfelvétel közvetítése hospitálás szervezése (jó gyakorlat igénybe vételét támogató koordináció) információszolgáltatás, tanácsadás az intézmények számára: a kompetenciafejlesztő oktatási programok, értékelő eszközök igénybevételével kapcsolatban, szakmai szolgáltatásokról kiadványok, tájékoztató napok, workshopok, bemutató DVD-k, kisfilmek

Fejlesztéskoordináció pályázati javaslatokat, ajánlásokat a régió intézményfenntartói számára a területi egyenlőtlenség csökkentésére irányuló rendszerterv alapján fejlesztési javaslatok, ajánlások készítése az érintett fenntartóknak a régió intézményei számára tájékoztató fórumok tartása, hírlevél működtetése, honlapon friss információk közzététele hiányterületekre, ellátatlan szakmai feladatokra fejlesztési javaslatok megfogalmazása, továbbítása

Információmenedzsment referencia intézmények szolgáltatási kínálata kistérségi szolgáltatói pontok innovatív intézmények kapcsolódó UMFT pályázatban résztvevő intézmények adatbázisa tanácsadói, mentori listák közoktatási fejlesztések feltérképezése a régióban a régió közoktatási fejlesztési kapacitásigények feltérképezése, listája beavatkozási igények feltérképezése szolgáltatói adatbázis felmérése a TÁMOP konstrukció igényei alapján

Döntés-előkészítő, javaslattevő testület A tagjai: Az Oktatási Hivatal OKÉV regionális igazgatósága, delegáltja Az Országos Oktatási Integrációs Hálózat regionális képviselője A Regionális Fejlesztési Tanács, illetve Ügynökség képviselője Három megye jelentős intézmény-fenntatóinak delegáltjai Állandó meghívottként jelen van a TÁMOP kiemelt projekt regionális koordinátora, illetve a tárca közoktatási szakterületének képviselője is. Intézményvezetői munkaközösségek képviselője

A TESTÜLET FELADATKÖRE Döntés-előkészítés Javaslattétel, iránymutatások Folyamatkoordináció, szakmai monitoring elősegítése A Projektiroda tevékenységének segítése

A fejlesztések célcsoportjai, az érintettek köre 1.Közvetlen célcsoport Közoktatási intézmények vezetői: 507 fő Közoktatási intézmények pedagógusai: fő Szakmai szolgáltatók: 10 OM azonosítóval rendelkező szakmai szolgáltató intézmény

A fejlesztések célcsoportjai, az érintettek köre 2. Közvetett célcsoport Civil szervezetek: 6034 Közoktatási intézmények tanulói: fő TÁMOP koordináló szervezete Oktatási és Kulturális Minisztérium

A fejlesztések célcsoportjai, az érintettek köre 3. Érintettek Tanulók szülei: ezer Regionális döntéshozók: NyDRFT-NyDRFÜ Gazdasági élet szereplői: ezer Nyugat-dunántúli régió lakossága

Elérhetőségeink Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10. Tel: 92/ Fax: 92/ Győri programiroda 9022 Győr, Czuczor G. u. 26. IV. emelet 5. Szombathelyi programiroda 9700 Szombathely, Király u. 16.