The Relationship of NCC and Internet Safety Education, Cyber Awareness on Various Scenes A NAT és a biztonságos internetoktatás kapcsolata, kibertudatosság.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Jánosi Beatrix szeptember 08.
Az úgy kezdődött, hogy… Tavalyi előadás a digitális tankönyvekről :
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
NAT kiegészítő területeinek oktatása – az Új NAT kihívásai az új területeken Nemzeti Közszolgálati és Tankönyv Kiadó Zrt. Szentkirályi-Szász Krisztina.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Iskolánkról.
„Szerelmes Shakespeare” a KATEDRA ISKOLÁBAN „ A mi digitális iskolánk” pályázat.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Az integrált oktatás modellje Nahalka István Egyetemi docens
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Iskola a jövőben Bepillantás a 2010/11 tanévben a 7.a osztály mindennapjaiba Kelep László (Bátfai Norbert)
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
Környei László elnök HunDidac Szövetség EGER október 11.
Nyelvtanárok szemléletbeli paradigmaváltása Győr, október.26 Rusznak Karolina Dr. Végvári Valentyina PTE BTK Szláv Filológia Tanszék Pécsi Orosz.
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
. Vass Vilmos igazgató Programfejlesztési Központ Oktatási programcsomag - kulcskompetenciák „A tudásalapú információs társadalomért” Fővárosi Pedagógiai.
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Alakulóban az ekoiskolák (?) hálózata MNB Tanárszeminárium, április 17.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Iskolai internetbiztonsági prevenciós programok – a rendőrség szerepe a felvilágosításban Internet safety preventions at schools – the role of Police in.
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
OKTATÁS, NEVELÉS, ÉLETHOSSZIGLANI TANULÁS SZÉKESFEHÉRVÁR, JANUÁR 15.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Kompetenciafejlesztés3
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
(Iskolán belüli elmozdulások)
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
Élménypedagógia tanároknak
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
A tanárok autonómiája és felelőssége Európában EURYDICE jelentés Zoltán Katalin mb. irodavezető EURYDICE Magyarországi Képviselet.
Az olvasó hallgató Olvasásszociológiai felmérés a Debreceni Egyetemen Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem ONK 2010.
Szakember Kérdések Megállapítás Megoldási javaslat javaslat Árajánlat Megvalósítás Pénzügyi Szakember Bemutatkozás Elemzés Ajánlat készítés Specialisták.
OK! Tanársegéd Online Könyvek
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
1 AEMA – Hálózat Adult Education Made Accessible Projektcélok és megvalósítás - Információs nap Miskolc, március 19.
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Informatikaoktatás a 21. század elején Magyarországon Sebestyén Katalin.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
Som Zoltán, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Közigazgatás-tudományi D oktori I skola Dr. Krasznay Csaba Nemzeti Közszolgálati.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Új tanulási módszerek az informatikában Lakosné Makár Erika 1
A NAT 2007 implementációja Dr. Vass Vilmos Pannon Egyetem,
A felsőoktatási felvételi eljárás Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó Oktatási és Kulturális Minisztérium.
Biyovis a mi üzletünk.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Nemzeti Köznevelési Portál
Szent László Középiskola Szekszárd
A curriculumelmélet műfaji fejlődése
HITELESSÉG KÉRDÉSE eIDAS A GYAKORLATBAN – MI VÁLTOZOTT JANUÁR 1. UTÁN.
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
3. osztályban.
Előadás másolata:

The Relationship of NCC and Internet Safety Education, Cyber Awareness on Various Scenes A NAT és a biztonságos internetoktatás kapcsolata, kibertudatosság különböző színtereken Som Zoltán, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Közigazgatás-tudományi doktori iskola

A NAT Kinövéses rendszerben választható lett 5. osztályig az informatika (tehát, 6. osztály előtt esetleges) Honnan tanulnak és honnan tanulhatnak? Honnan származik a tudás és a minta? Milyen tárgyi eszközökkel találkozik az iskolában? „…az iskolai szervezetei környezetet olyanná alakítsuk, amely lehetővé teszi azt, hogy a kiváló programok és a kiválóan felkészült pedagógusok valóban hozzájárulhassanak a tanulás eredményesebbé tételéhez. ” A Nemzeti alaptanterv implementációs, Vass Vilmos 2008

Színterek Iskolában, órán Magánélet, család, személyes adatok Céges élet, mint munkavállaló Tudatos felhasználó, LLP

Felelősség Szülők, SZMK Iskola Szaktanár (informatikai) Osztályfőnök Társadalom Önkéntes szervezetek…

Megoldásra váró kérdések… Ha már így változott a NAT, mit lehet tenni? Hogy lehetne a digitális eszközöket ténylegesen használni (tankönyv gyártók, programok) Hogyan lehet azt megoldani, hogy nem kötelező az informatika, mondjuk iskola váltásnál? Ügyfélkapu, Abev, árajánlat? Az életre készít- e fel a iskola?

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Som Zoltán somzoltan [kukac] gmail. com