The Relationship of NCC and Internet Safety Education, Cyber Awareness on Various Scenes A NAT és a biztonságos internetoktatás kapcsolata, kibertudatosság különböző színtereken Som Zoltán, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Közigazgatás-tudományi doktori iskola
A NAT Kinövéses rendszerben választható lett 5. osztályig az informatika (tehát, 6. osztály előtt esetleges) Honnan tanulnak és honnan tanulhatnak? Honnan származik a tudás és a minta? Milyen tárgyi eszközökkel találkozik az iskolában? „…az iskolai szervezetei környezetet olyanná alakítsuk, amely lehetővé teszi azt, hogy a kiváló programok és a kiválóan felkészült pedagógusok valóban hozzájárulhassanak a tanulás eredményesebbé tételéhez. ” A Nemzeti alaptanterv implementációs, Vass Vilmos 2008
Színterek Iskolában, órán Magánélet, család, személyes adatok Céges élet, mint munkavállaló Tudatos felhasználó, LLP
Felelősség Szülők, SZMK Iskola Szaktanár (informatikai) Osztályfőnök Társadalom Önkéntes szervezetek…
Megoldásra váró kérdések… Ha már így változott a NAT, mit lehet tenni? Hogy lehetne a digitális eszközöket ténylegesen használni (tankönyv gyártók, programok) Hogyan lehet azt megoldani, hogy nem kötelező az informatika, mondjuk iskola váltásnál? Ügyfélkapu, Abev, árajánlat? Az életre készít- e fel a iskola?
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Som Zoltán somzoltan [kukac] gmail. com