A szaktanácsadó szerepe a pedagógus minősítő eljárásában Wölfling Zsuzsanna közoktatási szakértő

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Esélyt az esélyteleneknek
Advertisements

A pedagógusok minősítési rendszere
Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
TÁJÉKOZTATÁS A SZAKMAI VIZSGARENDSZEREK KUTATÁSÁRÓL Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék Az FKA-KT 4/2006. sz. téma, Megvalósíthatósági.
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL
A Hallgatói Mentorprogram működése
MF RFK Kecskemét, június 3.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Fejlesztő célú szaktanácsadás
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP /A
A pedagógusminősítési rendszer
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
Összeállította: Horváth Csabáné NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Instrukció – kompetencia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
A PEDAGÓGUSOK ÉRTÉKELÉSE
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
E-PORTFÓLIÓ.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Az e-portfólió használati köre
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában
„A XXI. századi köznevelés”
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.

Szeretettel köszöntjük a Szakmai Konferencia résztvevőit.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Pedagógiai szempontok a szakmai vizsga során
Megközelítésmódok a tanári kompetenciák leírására
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A szaktanácsadó segítő szerepe
13+1 ÖTLET DIÁKMENTOROKNAK. Kik a diákmentorok? közel-kortárs szerepazonosság nem szülő, nem tanár +2 év +1 iskolai fokozat +tapasztalat.
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Önértékelés - életpálya - változó kompetenciák
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
A fejlesztő célú szaktanácsadás
A MEGÚJULÓ SZAKTANÁCSADÁS FOLYAMATOS SZAKMAI FEJLŐDÉS TÁMOGATÁSA
Pedagógus értékelési rendszer
Pedagógus minősítési vizsgák és eljárások meghatározása
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Minősítések a szakértő szemével
Minősítések az intézményvezetői vélemények tükrében
Pedagógiai válaszaink az egyéni különbségek elfogadására
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A pedagógusok előmeneteli rendszere, a portfólió szerepe
Mester(ség) Mócsánné NagyÁgnes innovátor mesterpedagógus
Barcsák Marianna KPSZTI
Tanácsok a portfólió készítéséhez
„ÉLETREVALÓ – U4 LIFE” TPPA/2012/03/30
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

A szaktanácsadó szerepe a pedagógus minősítő eljárásában Wölfling Zsuzsanna közoktatási szakértő

A minősítés szakmai támogatása A szaktanácsadó felkészít a minősítésre a portfólió létrehozását segíti szakmai önreflexióra késztet

Szaktanácsadói szerepelemek Folyamatirányító Tervező Elemző Korrigáló Tanácsadó Megerősítő

Adaptív megközelítés az adott pedagógusra fókuszál figyel az intézmény sajátosságaira számol a környezet hatásaival szakszerűséget garantál

Informálás megismerteti az adott életpályaszakasz kritériumrendszerét módszertani útmutatást nyújt ajánlati listát ad a portfólió tartalmára vonatkozóan

A minősítést előkészítő tevékenységek Óra/foglalkozás megfigyelés, elemzés Szakmai dokumentációk áttekintése Felkészítés a portfólió védésére

Fejlesztő hatás Szakmai kompetencia Személyes kompetencia Szociális kompetencia

A szaktanácsadó személye sokrétű szakmai tapasztalat kimagasló tudás bátorító, támogató attitűd

„Nem az a fontos, hogy más-e a véleményem, mint az övé, hanem, hogy ő saját erejéből is megtalálja-e a helyes megoldást, ha valamelyest hozzásegítem.” Rudolf Steiner