A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing fejlődése és szerepe
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Reklámeszközök, reklámhordozók
Marketing-kommunikáció
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
DPR kommunikáció alapelvei
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Értékesítési csatornák
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketingkommunikáció
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Közönségkapcsolat (public relations)
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Célköltségszámítás (Target costing)
Reklámozás, Public Relations
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
Értékesítéspolitika Tevékenység Szervezet Kereskedelem:
A marketingkommunikáció
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
8. Az eladásösztönzés.
A marketingkörnyezet elemzése
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Az innováció-átvételi döntési folyamat
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Pénzügyi-számviteli mutatók
Marketing alapok Kopcsay László.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Marketing I. X. előadás Beszerzési magatartás és ipari marketing
Kommunikáció típusai.
Reengineering Nagy Zsolt (30)
Előadás másolata:

A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI

A marketingkommunikációs mix fő elemei Reklámozás (fő funkciója a termék megismertetése) Értékesítésösztönzés (a termék kipróbálását akarja elérni) Propaganda (a leghitelesebb és a legsemlegesebb hatású kommunikációs eszköz) Személyes eladás (irányulhat a viszonteladókra és a végső felhasználókra) Direkt marketing (előnye a közvetlen kommunikáció és az alacsonyabb ár)

A kommunikációs csatornák kiválasztása Személyes kommunikációs csatornák Képviselői kommunikációs csatorna: Szakértői kommunikációs csatorna: Társadalmi kommunikációs csatorna:

A kommunikációs csatornák kiválasztása Nem személyes kommunikációs csatornák Reklámeszközök: Hangulati elemek: Események:

Szempontok a kommunikációs mix meghatározásához A termékpiac típusa: A kommunikációs eszközök hatékonysága változó, más a fogyasztási és más az ipari termékek (termelőeszközök) piacán.

Szempontok a kommunikációs mix meghatározásához A toló és húzó stratégia: A kommunikációs mix összeállítását nagymértékben befolyásolja az, hogy a vállalat a toló vagy a húzó stratégiát részesíti-e előnyben.

Szempontok a kommunikációs mix meghatározásához A termékéletgörbe szakaszai: A kommunikációs eszközök hatékonyságát a termékéletciklus egyes szakaszai is befolyásolják.

A promóció eredményeinek mérése A kommunikációs kampány után a kommunikátornak mérnie kell a terv hatását a célközönségre. Meg kell tudnia, hogy a kommunikáció hatására hány ember ismerte meg a terméket, azt mennyien vásárolták és a kipróbálók közül hányan voltak megelégedve a termékkel.