PUBLIC RELATIONS TEMATIKA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
Advertisements

REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
A SZERVEZET ÉS KÖRNYEZETE
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Public Affairs – Issues management
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
DPR kommunikáció alapelvei
A stratégiai tervezés módszertana
Tudomány Társadalom Kommunikáció Pojekt-bemutató.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
HELYI ÉS TÉRSÉGI EGYÜTTMŰKÖDÉS LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI FEJLESZTÉSI PÓLUS SZIGET, VAGY A TÉRSÉG MOTORJA? SZŰCS ERIKA Budapest, december 06.
Közönségkapcsolatok (PR)
Corporate Identity a szállodaiparban
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Dr. Csapó János Egyetemi tanársegéd PTE-TTK-FI Turizmus Tanszék
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Reklámozás, Public Relations
Közigazgatási kommunikáció
kommunikációs rendszer környezeti dimenzió célcsoport (véleményvezér)
Vállalati arculat.
A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
SZERVEZETI KULTÚRA Mi a kultúra?
„A győri szennyvíztisztító telep fejlesztésének információs DNS vizsgálata és a kommunikációs zsanérfunkciók működtetése.” „Regionális fejlesztések és.
Kérdések a második zh-hoz
MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája
Sponsorare necesse est
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
1 Civil részvétel és szerepvállalás A helyi és térségi együttműködés lehetőségei és korlátai Rajnai Gábor Országos Területfejlesztési Civil Egyeztető Fórum.
A marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
1 Hogyan tovább minőségügy? XIV. Magyar Minőség Hét november 07.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Kulturális tevékenységek és a közügyek kezelése (issue management) (Managementul activităţii culturale)
Foglalkoztatás-politika
Pénzügyi-számviteli mutatók
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Nemzeti Technológiai Platform a
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. első foglalkozás.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Kérdések a második zh-hoz
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

PUBLIC RELATIONS TEMATIKA A szervezetek és környezetük kapcsolata A nyilvánossági politika A kommunikáció funkcionális területei - identitás és image A pr célcsoportjai A pr tevékenység eszközei A pr részterületei –külső és belső kommunikáció A pr folyamat és tervezése Public affairs, issues management, válságkommunikáció Társadalmi felelősségvállalás

Kulturális PR és prezentáció 1. A magyar társadalom kulturális állapota. 2. A magyar kulturális stratégia és fő célkitűzései. 3. A kultúra és a gazdaság új viszonyrendszere. 4. Public relations és public affairs helye és szerepe a kulturális szektorban.

Kulturális PR 5. Nemzeti Fejlesztési Terv-regionális és helyi fejlesztések- turizmus és a kultúraközvetítő intézmények innovatív szerepe 6. Kulturális ágazati irányítás és lokális kommunikációs stratégiák. 7. Menedzsment-szemléletváltás: marketing-mix, integrált kommunikáció a kultúraközvetítő intézményekben. 8. Arculat -, image- és reputációmenedzsment a kulturális szektorban. Kulturális fogyasztás vizsgálatok és gap-elemzések felhasználása a kommunikációtervezésben.

Kulturális PR A Kultúra promóciójának gyakorlata: A speciális rendezvények (special events), a publicitásteremtés módszerei. 10. A profit szektor társadalmi felelősségvállalásának (corporate social responsibility) megnyilvánulási formái. Az adomány-/alapgyűjtés. 11. Szponzorációs stratégiák és a gyakorlat. 12. Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) a kultúraközvetítő intézményekben. 13. Kommunikációs és prezentációs gyakorlatok.

A szervezeti kommunikáció fogalmi hálója Szervezetek a társadalmi kommunikáció rendszerében A szervezet és környezet kapcsolata A szervezeti kommunikáció funkcionális területei Szervezeti célok - célcsoportok Kommunikációtervezés – folyamatok, eszközök

1. Szervezetek a társ. kommunikáció rendszerében A társadalmi kommunikáció fogalma Goldhaber modell – nyílt rendszer Szervezeti és nemzeti kultúrák (Geertz, Hofstade,Trompenars)

2. A szervezet és környezet kapcsolata (1.)

2. A szervezet és a környezet kapcsolata (3.) Cutlip-Center-Broom modellje

3. A szervezeti kommunikáció funkcionális területei (1.)

3. A szervezeti kommunikáció funkcionális területei (2.) Corporate identity (CI) Corporate culture (CC) Corporate design (CD) Corporete Behauvior (CB)

3. A szervezeti kommunikáció funkcionális területei (3.) Stratégiai menedzsment 4P+3P+4C+4E Folyamat modellek (RACE/ SMART) Kutatási-elemzési modellek (PEST/SWOT/COMP)

3. A szervezeti kommunikáció funkcionális területei (4.) Kutatási területek - marketingkutatás- piacelemzés és befolyásolás - közvélemény-kutatás - motivációkutatás – percepció, attitűdök,viselkedés - médiakutatás

4. Kommunikációs célok – célcsoportok (1.) A kommunikáció hatásmechanizmusa Információ - ismeretközvetítés Ismeretek- véleményformálás Vélemények meggyőződés Meggyőződés bizalomépítés Bizalom egyetértés Egyetértés együttműködés

4. Kommunikációs célok – célcsoportok (2.) Grunig célcsoport tipológiája all-issue publics az apatikus közvélemény az single-issue / pressure groups involving-issue-only publics / hot-issue-publics

3. Kommunikációs célok – célcsoportok (2.) Signitzer célcsoport tipológiája "Nem"célcsoport Látens célcsoport Tudatos célcsoport Aktív célcsoport

4. Kommunikációs célok – célcsoportok (3.) PR hatásmodell

5. Kommunikációtervezés – folyamatok, eszközök(2.)