Az érzelmi intelligencia készségei

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A komplex tehetségfejlesztési program moduljainak tartalma
Advertisements

A személyközpontú terápia kombinációja művészetterápiás elemekkel
Iskolai tehetséggondozás a Rendőrképzésben TÁMOP / Előadó: Nemes Ferenc r. alezredes.
Konfliktusok fogalma, okai, kezelése
Tanulási zavarok és pedagógusterhek
A tanulók társas készségeinek fejlesztése
A motiváció fenntartása
Pályaorientációhoz kapcsolódó kompetencia mérések és értékelés (mit, miért mérünk, eredmények)
A kulcskompetenciák.
Zalaegerszeg, február 16. Bíróné Bondor Katalin
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Grafológia – SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar
4. Kreatív döntéshozatal
Gyarmathy Éva Az iskolai kudarcok háttere – a másképpen tanulók
Színjátékos tehetséggondozó projekt
Tehetségek, Alulteljesítő tehetségek Érdeklődés
Tehetség, tehetségazonosítás
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
A jó közérzet művészete
Actium Kr.e. 31-ben a görög partoknál megütköztek egymással Marcus Antonius és Octavianus seregei. Kleopátra és Antonius elmenekültek, Octavianus győzelmet.
Az intelligencia.
Fenomenológiai megközelítés
Az érzelmi intelligencia
A jó közérzet művészete Maria Treben.
Alkalmazkodás: megfelelő személyi és tárgyi környezet autizmussal élő gyermekek, felnőttek számára Őszi Tamásné gyógypedagógus Autizmus Alapítvány.
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Személyiség- pszichológia II
Szakmai kompetenciamérés a Humán TISZK-ben
Negyedik előadás. Az emlékezés Fogalma: Korábbi tapasztalataink felidéződése a kiváltó inger szükségszerű jelenléte nélkül a megismerés a múltra is kiterjed.
Pszichoterápia Dr. Berghammer Rita SE Magatartástudományi Intézet
Az iskolai teljesítményt befolyásoló mentális és affektív tényezők
Agyi lebenyek normális funkciói, lebenysérülések tünettana
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS
KREATIVITÁS ALKOTÓKÉPESSÉG.
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
Pedagógiai személyiségértelmezések
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Általános művészetpszichológia II. 2.rész
A vizuális nevelés új lehetőségei a közművelődésben műhelytanácskozás Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ május Vitaindító előadás.
Agresszió elleni program Millenáris. Valami hiányzik, és mástól követeljük.
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
A családi támogatás hálója megtart, fenntart, benn tart vagy behálóz? Dr. Purebl György SE Magatartástudományi Intézet.
Kompetenciák.
INTELLIGENCIA, KREATIVITÁS
A komplex tehetségfejlesztő program
2007.okt. 4. Biztonságos iskola... konferencia
A fények és színek hatása ....
A romantika művészetfelfogása
Érzelmi intelligencia
Gondolattérkép Gyarmathy Éva (2001): Gondolatok térképe. In: TaníTani, 2001/ sz. pp: Összeállította: Marton Eszter.
Összeállította: Patakfalvi Attiláné közoktatási szakértő
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
A kreatív döntéshozatal Selye János Egyetem, 2015.
Isten hozott! A művészet (zene – játék – mese) úri passzió vagy emberi létszükséglet?
KOMPETENCIAFEJLESZTÉS ÉSZJÁTÉKOKKAL
Hogyan lesznek növendékeink iskolaérett gyermekek?
Isten hozott! Amoris laetitia… Családi élet és szexuális nevelés.
Történelemtanár a 21. századi oktatási gépezetből
A viselkedés és az iskolaérettség kapcsolata
Az érzelmi intelligencia
Értékek.
Fenomenológiai megközelítés
Egyenletek.
LÁTHATATLAN VAGYON MENEDZSELÉSE
A jó közérzet művészete
A fények és színek hatása ....
Túl a tanórán Művészetek és a fejlődő, kibontakozó ember
Vezetői felelősség intézményfejlesztés
Óvodából iskolába Iskolás lesz a gyermekünk Az iskolaérettség kérdései
Előadás másolata:

Az érzelmi intelligencia készségei

az érzések azonosítása és megkülönböztetése azonosulás, együttműködés, empátia moralitás motiválhatóság (vállalkozási -, élet-, munkakedv) játék, humor kíváncsiság, érdeklődés nyitottság (áhítat, transzcendencia) kapcsolatteremtés (egymásra figyelés, együttműködés) indulatkezelés vágyteljesítés késleltetése stressz- és konfliktuskezelés, kritika elfogadása

A jobb agyfélteke jellegzetes funkciói: a „kimondhatatlan” kifejezése impulzív, szubjektív látásmód zene élvezete, a művészet, mint közlés divergens problémalátás humor képzelőerő, asszociáció kreativitás színek, arcok, vizuális információk lényegkiemelés, átfogó látásmód, szintetizálás új addig nem tapasztalható dolgokra való fogékonyság + pszichés energia újratöltődésének kiemelt területe a bal agyfélteke számára is