TIOP-1.1.1-09/1-2010-0125 „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
A Délegyházi Napköziotthonos Óvoda komplex fejlesztése KMOP-4.6.1/B
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
„A sződi Hunyadi János Általános Iskola épületenergetikai korszerűsítése” KEOP-5.3.0/A/ Sajtóközlemények gyűjtése és elemzése.
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.

Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Előadás másolata:

TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás Város Önkormányzata

Pályázó Jászárokszállás Város Önkormányzata Jászárokszállás Város Önkormányzata 5123 Jászárokszállás, Árpád tér 1.

Pályázat Kedvezményezett: Jászárokszállás Város Önkormányzata Jászárokszállás Város Önkormányzata Képviselő: Gergely Zoltán Kapcsolattartó: Nagy Gábor

A z Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Jászárokszállás Város Önkormányzata támogatást nyert a TÁMOP-3.1.4/08/ pályázat folytatásaként, „Tudás kulcsa” tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez című TIOP /1/ számú projekt megvalósítására. TIOP /1/ számú projekt megvalósítására.

Pályázat adatai Feladat-ellátási hely: Széchenyi István Általános Iskola, Óvoda és Zeneiskola 5123 Jászárokszállás,Köztársaság tér 15.

Támogatás összege TÁMOP-3.1.4/08/ TÁMOP-3.1.4/08/ Ft FtTIOP-1.1.1/09/ Ft

A pályázat megvalósítása A projekt kezdete: A projekt befejezése: A szakmai program fenntarthatósági ideje: 5 év A szakmai program fenntarthatósági ideje: 5 év

Pályázat célja  Az iskola számítógép állományának a növelése  Az információs és kommunikációs technológia infrastruktúrájának megteremtése  A gyermekek tanulási lehetőségeinek szélesítése

Pályázat várható eredménye  Új tanulási környezet (1 diák / 1 számítógép)  Tanulási munkaformák kibővítése (frontális, egyéni és csoportos)  Élethosszig tartó tanulást elősegítő kulcskompetenciák kialakítása  Az iskola számítógép parkjának korszerűbbé válása

Pályázat elkészítésében közreműködtek Önkormányzat: Gergely Zoltán Nagy Gábor Nagy GáborIskola:  Csomor János  Tóth Lászlóné  Petróné Dobos Katalin  Antal Péterné  Bobák Tiborné  Kiss Béla

Pályázat vezetői /pályázati szint/  Projekt menedzser: Csomor János  Pénzügyi vezető : Tóth Lászlóné

A laptop program megvalósítói  Bankáné Mező Katalin  Érsekné Kácsor Edina  Kaszabné Ócsai Klára  IKT asszisztens: Kiss Béla

A laptop program megvalósítói Bankáné Mező Katalin 6.a osztály Matematika kulcskompetencia területen kompetencia alapú oktatási program, programcsomag alkalmazása Matematika kulcskompetencia területen kompetencia alapú oktatási program, programcsomag alkalmazása

A laptop program megvalósítói Érsekné Kácsor Edina 6.b osztály Szövegértés-szövegalkotás (anyanyelvi kommunikáció) kulcskompetencia területen kompetencia alapú oktatási program, programcsomag alkalmazása Szövegértés-szövegalkotás (anyanyelvi kommunikáció) kulcskompetencia területen kompetencia alapú oktatási program, programcsomag alkalmazása

A laptop program megvalósítói A laptop program megvalósítói Kaszabné Ócsai Klára 8.b osztály Életpálya-építési (kezdeményező készség és vállalkozói kompetencia kulcskompetencia területen kompetencia alapú oktatási program, programcsomag alkalmazása Életpálya-építési (kezdeményező készség és vállalkozói kompetencia kulcskompetencia területen kompetencia alapú oktatási program, programcsomag alkalmazása

A laptop program megvalósítói Munkájukat Kiss Béla IKT asszisztens segíti.

Egyéb, pályázati tevékenységek  projektnyitó rendezvény  záró rendezvény  „C” típusú hirdetőtábla tábla elhelyezése a megvalósítás helyszínén  „D” típusú emlékeztető tábla elhelyezése  televíziós megjelenés  sajtóközlemény  fotódokumentáció elkészítése  szórólap készítése  bemutató órák tartása  internet megjelenés, honlap szerkesztés

Beszerezhető eszközök  Tanulói laptop 73 db  Tanári laptop 3 db  Tároló 3 db  Acces Point 3 db  Router 1 db

Egyéb költségek  tanulói operációs rendszerek és digitális oktatási tartalom  tanári operációs rendszerek és digitális oktatási tartalom  projekt menedzser, pénzügyi vezető díjazása díjazása  előadói díj  általános költségek (a projekt végrehajtásához szükséges anyagköltség)  nyilvánosság biztosításának költségei, anyagköltség

A sikeres megvalósítás feltétele - Figyeljünk egymásra! - Figyeljünk egymásra! - Segítsünk egymásnak! - Segítsünk egymásnak! - Legyünk türelmesek! - Legyünk türelmesek! - Tiszteljük egymást, egymás munkáját! - Tiszteljük egymást, egymás munkáját! - Bizalommal, elfogadással forduljunk - Bizalommal, elfogadással forduljunk egymás felé! egymás felé!

TIOP-1.1.1/09/ A sikeres megvalósítás reményében kívánok mindenkinek a A sikeres megvalósítás reményében kívánok mindenkinek a 2010/2011-es tanévre jó egészséget, kitartást, türelmet! 2010/2011-es tanévre jó egészséget, kitartást, türelmet! Sok sikert a pályázathoz! Sok sikert a pályázathoz! Köszönöm a figyelmet! Köszönöm a figyelmet! Csomor János Csomor János