A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ELINDÍTÁS Csak LELKESEN LEHET.
Advertisements

Az új rendszer a CobraConto.NET.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Teszt Eladási hely.
Automatikus szállítási hűségprogram
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Rendszer Stabilitása Automatikus frissítés Irodai programcsomagok funkciói Irodai programcsomag támogatásának bemutatása Reményi György.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
E.ON – Versenyben Önökért!
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Pénzgyárak és problémák Közgazdaságtan alapjai Bevezetés a földrajzba Márton János MFK13F – HUI3O0.
CHIEFTEC – Industrial Co., Ltd
Kereskedelem Szakmacsoport
A piac Szakiskola.
A piaci alapfogalmak - Piac, kereslet, kínálat, ár - A kereslet
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Tovább lépéshez mindig nyomjon meg egy billentyűt!
Turizmusban az örökségre alapozó közkapcsolati munka célközönségei (Publicurile turismului)
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Kaliforniai paprika árváltozásának okai Készítette: Dér András.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
K&H trambulin tapasztalatok
Laptop, notebook, PDA. Hordozható számítógép Hívhatják bárhogy: laptopoknak vagy noteszgépeknek, hordozható számítógépeknek, stb. Ezek az egy darabból.
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
© 2007 GKIeNET Kft. A környezettudatosság és informatika Lőrincz Vilmos.
Tanuló szervezet.
Szerviztevékenység jövedelmezősége Ausztriában Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia, május 20.
Minőség menedzsment 6.előadás
A marketingkörnyezet elemzése
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Melyik döntési elvnek felelnek meg az alábbi bizonytalanság melletti döntések?
VII. Szalvéta bemutató Hol töltsd az idődet. Kezdetben az időd 100% - át emberek szponzorálásával kellene töltened. Igaz, hogy az első néhány hét.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
Kiáltják a hazai kis- és középvállalkozások!. Mi szükséges hozzá, hogy vállalkozásod nagyobb forgalmat generáljon? Elsősorban az, hogy minél többen tudjanak.
Számrendszerek kialakulása
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
A kereskedelmi vagyonvédelem aktuális kihívásai OKSZ-OKÉ OKSZ-OKÉ
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Egy tőkebevonás tapasztalatai
A magyar tőkeexport bemutatása
A sertéstenyészés területén elérhető támogatások Hangsúly a hitelképességen és az innováción.
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
Adatbáziskezelés. Adat és információ Információ –Új ismeret Adat –Az információ formai oldala –Jelsorozat.
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
2015. tavaszSzármaztatott termékek és reálopciók1 III.4. Határidős kamatlábügyletek Kamatlábak változásából eredő kockázatok fedezésére. 16.
Kalandorbolt – évi értékesítési terv
Biyovis a mi üzletünk.
Operatív menedzsment és versenyképesség
Online vásárlás.
Badak Béla okl. könyvvizsgáló
Előadás másolata:

A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék őket.

Bármilyen üzlet jövedelmezősége szempontjából legfontosabb kulcs a túléléshez ebben fokozottan konkurens világban a saját ügyfelek tudása és megértése.

1. új ügyfél vonzása 2. a vevői érték növelése 3. a jó ügyfél megtartása

új ügyfél megszerzése 5 – 10-szer annyiba kerül, mint a régi megtartása Data mining meg fogja mutatni azokat a potenciális ügyfeleket, akikre koncentrálni kell ahhoz, hogy jó ügyfél váljék belőlük.

a régi kliens visszacsábítása 50 – 100-szor többe kerül, mint a megtartása, ezért a legfontosabb a régi ügyfél megtartása. A Data Mining előrejelzi a jó kliens távozási szándékát.

 1. stádium : új ügyfél vonzása

A Fingerhut társaság használta a data mining technológiát ahhoz, hogy optimalizálja 130 különböző katalógust, amit rendszerezve több, mint 10 millió saját, vagy potenciális klienseknek küldött el. Fingerhut társaság külön katalógust készített azoknak az embereknek is, akik nemrég változtattak lakóhelyet. (Ezek az emberek sokkal inkább lakberendezési tárgyakat, kisebb értékű kiegészítőket vásároltak, mintsem drága lábbeliket, esetleg ékszereket.)

 2. és 3. stádium : a vevői érték növelése és a jó ügyfél megtartása

Wal-Mart Stores A Wal-Mart kereskedelmi társaság azért használta a data mining technológiát, hogy kiderüljön, melyek azok a termékek, amiket a vásárlók együtt vásárolnak meg. Ez alapján rendezték el a polcokat a szupermarketben. Ennek eredményeképpen a vevők elégedettek voltak, és még többet is vásároltak.

S. P. Richards a világ egyik vezető iroda-berendezés nagykereskedője viszonteladóit rendszeres útmutatásokkal látja el arra vonatkozólag, hogyan kell elrendezniük termékeiket az üzlet polcain célzott katalógusokkal segítik a saját viszonteladóikat, és súlyozott reklámokat készítenek saját márkatermékeikről

Saks International prémium kategóriájú- és egyéb, kiemelkedően értékes termékek eladásával foglalkozik, 359 üzlettel van jelen az USA 38 tagállamában, minden konkrét vevő hoz saját vásárlási módot és választékot, ennek eredményeként növekszik a vevői elégedettség és az üzlet jövedelmezősége.

Sofmap S ofmap, Japán vezető számítógép értékesítő cége, a data mining segítségével határozta meg, hogy a vásárlók milyen eszközöket akarnak vásárolni a következő időszakban. Ennek a technológiának alapján építette fel a Web-áruházát, ami néhány számítás alapján 300 %-os jövedelmezőség emelkedést jelentett.

A D ata M ining önmagában a CRM- rendszer természetes kiegészítése, amely lehetővé tesz effektív kapcsolatépítést a kliensekkel, és magasabb eredményességű üzletvitelt biztosít.