Hogyan készítsünk el egy COCO-t??? Ha választani lehet, inkább ezt a hegyet másznám meg!!!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Kosztyán Zsolt Tibor
Advertisements

A víz ökölógiai ismertetője
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
06M29 adatszolgáltatás elkészítés lépései
Hogyan készítsünk el egy COCO-t???
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
1 Bevásárlás, az árak összehasonlítása. 2 Mária, 20 éves egyetemista, félállásban dolgozik Mi a közös ezekben az emberekben? Teréz, 30 éves, dolgozó édesanya.
Meteorológiai Előrejelzés Adatbányászati Támogatással Putnoki Gyula GTK ISZAM II.évf. Társszerzők: az ISZAM-os Meteor-team TDK-konferencia 2007 Gödöllő.
Készítette: Magyar Dániel
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Hatékony diáktanács – minőségi diákélet – felelős állampolgárok "Bartók Béla " Elméleti Líceum diákönkormányzata.
Rendszerfejlesztés.
Keresőmarketing stratégiák
Kezdhetek mindent elölről…
Döntés-előkészítő változatelemzések egy jogosultság kezelő alkalmazás Identity Management rendszerré alakítása kapcsán Készítette: Papp Zsuzsanna Belső.
A magyartarka tenyészbikák Készítette: Kozma Eszter (Gödöllő, 2008)
Költségtani gyakorló feladatok
Lineáris programozás Modellalkotás Grafikus megoldás Feladattípusok
OPERÁCIÓKUTATÁS Kalmár János, 2011 Tartalom Több lineáris célfüggvényes LP Tiszta egészértékű LP.
2012. február 29. Paulik Áron.  Eddig: összegzés, számlálás  III. Lineáris keresés tétele  Egy bizonyos értéket keresünk egy adatsorban  Benne van-e?
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Matematika III. előadások MINB083, MILB083
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki „nagy” örömére… 0. hét.
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki nagy örömére… 0. hét.
Vége a félévnek, jöhet egy kis pihenés. Vagy mégse?!?! Megvolt az els ő gazdasági informatika óra… Mindenki fejét a nagy homály lepte el a feladat hallatán.
Hasonlóságelemzés COCO használatával a MY-X elemzőben
Gazdasági informatika II.félév
GAZDASÁGI INFORMATIKA II.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Hasonlóságelemzés.   Kaptunk egy feladatot, amit meg kell oldanunk.
INNOCSEKK 156/2006 Hasonlóságelemzés-alapú vizsgálat a COCO módszer használatával Készítette: Péter Gábor
Adatbányászati modellek aggregálása
A KÖZBESZERZÉSEKET TÁMOGATÓ OBJEKTÍV INFORMATIKAI RENDSZER 1.
A színek és formák nem engednek asszociálni a témára, ill. a háttér és a fehér betűk nem támogatják a láthatóságot!!! A magyartarka tenyészbikák Készítette:
Készítette :Görög Georgina SZIE-GTK-GVAM 1.évfolyam
Hasonlóságelemzés COCO használatával
A KÖZBESZERZÉSEKET TÁMOGATÓ OBJEKTÍV INFORMATIKAI RENDSZER 1 Tudományos Diákköri Konferencia Troll Gergely.
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Halmazműveletek.
Másodfokú egyenletek megoldása
Két ember eléd lép, két ember Téged kér, áldd meg, áldd meg
A változások menedzselése, szervezetfejlesztés
Üdvözöllek benneteket!
Objektum orientált programozás a gyakorlatban
Márkus Miklós szakértő
Avagy mire is emlékezem…
A Dijkstra algoritmus.
Kereslet-rugalmassági számítások
Tömeggyarapodás hasonlóságelemzése Melyik tápanyag összeállítás lenne a legmegfelelőbb sertések számára, minél nagyobb tömeggyarapodás elérése céljából.
1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
MI 2003/ Mi lenne a b legjobb választása? Statisztikai eljárásoknál az un. Fisher féle lineáris diszkriminancia függvény adja a legjobb szétválasztási.
INNOCSEKK 156/2006 Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Egyetemi Tudományos Diákköri Konferencia november 24. Készítette: Vrabély.
Lenne kedved egy rövid játékhoz?. A játek neve: Keresd!
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
Kimondom már bátran: az Õ irgalma nélkül Semmit sem sem ér az életem.
Az IKR zrt által forgalmazott II
AZ ON-LINE ELEMZÉSI SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE A MEZŐGAZDASÁGI VÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA Pisartsov Andrei Nik.
Kombájnok ár-érték összehasonlítása
Új Esély munkakonferencia Július 28. Zöld Kakas Líceum Braun József.
A Közösségi munka. Élmények,Tapasztalatok Első benyomások Első benyomások Hogyan tovább? Hogyan tovább? Végösszegzés.
Az árvíz Készítette :Görög Georgina SZIE-GTK-GVAM 1.évfolyam.
óra Műveletek a racionális számok halmazán
„NYOMKERESÉS” Petőfi az interneten
A vásárlási döntés folyamata
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
Néhány közgazdaságtani ismeret átismétlése
Előadás másolata:

Hogyan készítsünk el egy COCO-t??? Ha választani lehet, inkább ezt a hegyet másznám meg!!!

Mi is ez a COCO tulajdonképpen? Component-based Object Comparison for Objectivity Most már világos UGYE???

Először is válasszunk egy témát! Egy -a gazdasági életben felmerülő- olyan problémát keresünk Ahol az optimális ár-érték arányú áru vagy szolgáltatás kerestetik.

Olyan problémakört válasszunk:  ami a piacon eladható  amely eladható, mert az eddig fellelhető megoldások nem elég eredményesek.  melyhez legális adatok beszerezhetők

Válasszuk ki a célcsoportot! Az legyen a célcsoport, akit a problémakör olyan szinten érint, hogy egy jó megoldásért akár fizetni is kész!

Gyűjtsük össze:  az e témában fellelhető eddigi megoldásokat  a megoldásokat ért kritikákat és ennek kapcsán fogalmazzuk meg a mi kritikánkat és mutassunk rá a kivezető útra!

Válasszuk Ki Az OBJEKTUMOT! Az objektum az a termék/szolgáltatás legyen melynek kapcsán az optimális ár-érték arányút keressük!

Az ATTRIBUTUMOK kiválasztása:  meg kell keresnünk azokat a tulajdonságokat, melyek az objektum kiválasztását pozitívan/negatívan befolyásolják  ezek közül ki kell zárni azokat, melyek befolyása nem jelentős