6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
Reklámeszközök, reklámhordozók
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
MARKETING.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
A reklámeszközök jellemzöi
• országos program vállalatok és intézmények energiahatékonyságának növelésére • védnökök, műszaki tudományos partnerek, gazdasági-társadalmi partnerek.
DPR kommunikáció alapelvei
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
Közönségkapcsolatok (PR)
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében?
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
A kommunikációs mix elemei
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
ATL - mit hirdessünk és hol?
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
Reklámozás, Public Relations
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Kérdések a második zh-hoz
Gyakorló feladatok Mikroökonómia.
Reklámtervezés és reklámhatékonyság 12. szeminárium
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Vizsga feladatok (Minta)
SIKERES KAMPÁNYSTRATÉGIÁK KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA REKLÁMOK ÉS PSZICHOLÓGIA Kincsesné Vajda Beáta Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Avagy mire is emlékezem…
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
1 Költségvetés tervezés 6. előadás. 2 Tartalom A tervezési renaissance Az éves operatív terv Mitől függ az éves operatív terv hatékonysága?
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
A piac és a piacgazdaság. A piac fogalma Több értelmezése lehet: I. A piac a javak (termelés, szolgáltatás) realizálásának színtere, a tényleges és a.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
A piac és a piacgazdaság
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni 6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni! Mondja el, hogy milyen módon és eszközökkel tenné! Mire figyelne oda a reklámüzenet megfogalmazásakor! Reklámcélok,A reklámterv alapelvei (5M) Reklámüzenet,Reklámeszközök,Az eredmények mérése

A reklámterv alapelvei (5M) Reklámcélok- MISSION Költségvetés -MONEY Reklámüzenet -MESSAGE Reklámeszközök -MEDIA Az eredmények mérése - MEASUREMENTS

Reklámcélok- mission Tájékoztató reklám: általában új termék bevezetésénél, amikor a keresletet akarjuk megteremteni Meggyőző reklám: márkapreferencia kialakítása a cél, bátorítás a vállalat márkájára való áttérésre Emlékeztető reklám: a már jól bevezetett termékeknél, hogy emlékeztesse a fogyasztókat a termék megvásárlására

Ktsg (money): Mennyibe kerülhet? A vállalatnak az a célja, hogy csak annyit fordítson reklámra,amennyivel a célforgalmat el tudja érni. Túl kevés pénz nincs hatás Túl sok pénz felesleges pazarlás, nem érte meg Amikor a vállalat megtervezi a reklámköltségvetését figyelembe kell vennie: a termék életciklusát a piacrészesedést és elemezni kell a fogyasztói bázist, a versenyt a piacon. milyen legyen a reklám gyakorisága, hogy a piacon lévő zűrzavarból kitűnjék.

Üzenet - message: Mi legyen a továbbítandó üzenet? 1-2 Üzenetek megalkotása Értékelés, kiválasztás, 3 Kivitelezés 4 az üzenet felülvizsgálata a társadalmi felelősség szempontjából.

A jó reklámüzenet tartalmi elemei: Egyéni stílus Humoros Rímes szavak Grafikailag kidolgozott Közvetlen hangvételű

Reklámeszközök- -média A legfontosabb médiumok a következők: napilapok, televízió, direct mail, Rádió, képeslapok, közterületi reklám (óriásplakát, city light stb.) internet (ezen belül is, hírlevelek, bannerek stb.)

A reklámeszközök kiválasztásának szempontjai: A területi lefedettség Ráfordítható tőke Mennyi médiumot szeretnénk bevetni Az egyes médiumok bevethetősége A célcsoport médiafogyasztása

Mérés – measurement Milyen módon értékeljük az eredményeket? Cél: felmérni mennyire volt hatékony a reklám, és esetleg mit lehetne változtatni a még nagyobb hatás elérése érdekében. Eszközei: forgalomszámlálás Statisztikai módszerek Márkaismertség kutatás

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!!