Így oktatunk mi Vagy legalábbis én… Obuch László.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belvárosi Általános Iskola. „Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során.
Advertisements

Tanulók fejlődésének nyomon követése
Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Informatika tanításom
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
FELVÉTELI tájékoztató
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Gönczy Pál Általános Iskola
MKE 44. Vándorgyűlése Helyismereti Szekció Győr, július 13. péntek Magdics Erika Szabadhegyi Magyar-Német Középiskola, Győr.
Beiskolázási tájékoztató december
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
 A nyelv megismerése mint  Kommunikációs eszköz  A tanulás eszköze  Árnyalt és reflexív ismeretek a nyelvről  A társadalom belső kohéziójának.
A felnőttkori tanulás az informatika korában Esettanulmány egy leghátrányosabb helyzetű kistérségben működő esti gimnáziumról Dr. Simándi Szilvia – Dr.
Továbbtanulási terveim készítette: Roszik László
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Témahét 2014 FÓKUSZBAN A DEMOKRÁCIA. Miért szervezünk témahetet minden évben? Azért,… hogy a jelen valós problémáit boncolgatva együtt tanulhassunk hogy.
A kerettantervek fejlesztése
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
Avagy Microsoft Magyarország Innovációs Napja Budapest, november 30. – MTA Eszes Gábor.
A felvételi eljárás elemei
Üdvözli a Teleki László Gimnázium és Informatikai Szakközépiskola!
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
1075 BUDAPEST, WESSELÉNYI U. 38. Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum II. Rákóczi Ferenc Közgazdasági Szakközépiskolája REFERENCI A INTÉZMÉNY.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Érettségi tájékoztató 2016/2017
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Az érettségi számokban
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Szegedi Tudományegyetem
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
A felvételi eljárás elemei
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A versenyek!.
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
Integrált áramkörök programozása
Mit kínál az I. Béla Gimnázium?
I. Plenáris Ülés november 29.
Mi mit miért? Mottó: nem értünk hozzá!
Előadás másolata:

Így oktatunk mi Vagy legalábbis én… Obuch László

Néhány ötlet ami nálam bejött Alsó tagozat Felső tagozat Középiskola Felnőttoktatás Belvárosi Általános Iskola és Gimnázium Békéscsaba

Általános Iskola Kezdetben kiváltság, ma hétköznap Komoly differenciáltság A zsenialitás megcsillanása. Könnyű motiválhatóság

Középiskola Reál-humán érdeklődés Projekt dolgozatok Varázsoljunk még! Hétköznapi örömök..

Projekt dolgozatok Minden tanár kiad témákat. Autók, repülés, nyelvészet, történelem, művészetek, néprajz, lélektan, technológia.. Irásbeli és élő bemutatás.

Varázsoljunk még! Használd az informatikát iskolán kívül is! Fotózás Filmezés Rendezvények

Hétköznapi örömök Az internet mint forrás Kapcsolattartás, ismerkedés, ismeret szerzés Kommunikáció, információcsere A tudás hatalom- A nem tudás szégyen

Mi vár még ránk????

Obuch László ola70@t-online.hu Köszönöm a figyelmet! Obuch László ola70@t-online.hu