Szemeszter vázlat (1. órán)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

További elérhetőségeink:
Nagyon röviden egy érdekességről : a kénmentes bor
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
A szolgáltatásai Gödöny Péter ELTE IK Pataky István Inf. Szki.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Szinkronizált multiplatform élmények
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ
A kommunikációs mix elemei
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
Közönségkapcsolat (public relations)
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
GERILLA-MARKETING.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
Az EU közös költségvetésének jövője Gondolatok a as pénzügyi perspektíva kapcsán Szemlér Tamás Tanszékvezető egyetemi docens, Budapesti Gazdasági.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Reklámozás, Public Relations
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Közösségi oldalak használata
Digitális világ – interaktív táblán
Digitális világ MediaSmart Hungary.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Sponsorare necesse est
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
8. Az eladásösztönzés.
SIKERES KAMPÁNYSTRATÉGIÁK KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA REKLÁMOK ÉS PSZICHOLÓGIA Kincsesné Vajda Beáta Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar.
Gerillareklám, vírusmarketing
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
Út az ismeretlenből… Készítette: Vereb Imre testnevelés spec. koll. tanító.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Intel P965 chipset.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Az online marketing legújabb generációja
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
In memoriam Nagy Imre.
Gerillareklám, vírusmarketing
Előadás másolata:

Szemeszter vázlat (1. órán) Marketing röviden Marketingkommunikáció elmélete Marketingkommunikációs eszközök PR elmélete és eszközei példafilmekről vélemény Népszerű eszközök a gyakorlatban nonlineáris bemutató (kirakat, kiállítás, sportrendezvény stb.) weboldal (sportszövetség, egyesület, sportiroda, rendezvényiroda stb.)

A kommunikációs folyamat

http://www.chugai-ad.co.jp/english/bmc/images/bmc_pic01.jpg

http://www.richardson-associates.com/images/Integrated%20Brand.jpg

http://www. 1000ventures. com/business_guide/marketing_strategy_mix http://www.1000ventures.com/business_guide/marketing_strategy_mix.html

http://www.demandfactory.com/images/lead_gen_graphic_sm.jpg

http://www.smi.ethz.ch/silva_ethz/ETH/mtec/smi/smi/education/descriptions/M-I_Structure_full.jpg

http://www. marketxl. co. uk/Media/Image/marketing-campaigns-diagram http://www.marketxl.co.uk/Media/Image/marketing-campaigns-diagram.jpg

http://www.4sight.eu/images/4s_direct_marketing.jpg

http://www.jakosport.hu/ KEK győztes és magyar bajnok az MKB Veszprém CI corporate identity

Szexualitás, nemiség a reklámban http://figjam. freeblog

Csoportmunka Tervezzen reklámot, illetve a kommunikációs mixet utánpótlás toborzás (vizilabda) élsportolók világversenyére (atlétika) nyugdíjasoknak természetjárás torna (hölgyeknek vagy várandós kismamáknak)

Online marketing www.honliner.hu (poén, fogalmak stb.) http://www.piliscentrum.hu/cegeknek/ (árak...) http://reklamokesnemek.blog.hu/

A reklámeltérítés Sas István: Reklám és pszichológia 341. oldal + 330. oldaltól mit tegyen a fogyasztó a reklámmal... Viral marketing: „vírusmarketing”: az egyéneket arra ösztönzi, hogy egy üzenetet továbbadjanak egymásnak, ezáltal exponenciálisan nő annak ismertsége; főként internetes technika