Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában 2007. november 20-21. Szakmai napok HEFOP 3.1.3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Patay Sámuel Általános Iskola és Óvoda portfóliója
Advertisements

Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
A kompetencia alapú oktatás gyakorlati megvalósítása a Damjanich János Általános Iskolában szakmai beszámoló Készítette:Kézérné Tótok Bernadett.
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
A kompetencia-alapú oktatás egy kétpólusú iskolában Baja Előadó: Bernschütz Judit.
Matematika kompetenciaterület
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Kompetencia-alapú oktatás Orosháza intézményeiben december 01. Információs nap HEFOP
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Újabb kalandba kezdünk …
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
A pedagógus-továbbképzések helyzete és lehetőségei
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Az Orosháza általános iskolái által megvalósított HEFOP „Felkészítés a kompetencia-alapú oktatásra” pályázatok Záró konferenciája január 28.
Szakmai munkánk a pályázatban
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
Klauzál Gábor Általános Iskola Lehet, hogy elfelejtik, hogy mit mondtál nekik, de soha nem fogják elfelejteni, hogy hogyan érezték magukat szavaidtól (Carl.
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Nem szakrendszerű oktatás augusztus 25.. A nem szakrendszerű oktatás célja, feladata Alapvető készségek és képességek tanuláshoz szükséges kulcskompetenciák.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP 3.1.3

HEFOP A képzés címe (30 órás tanfolyamok)Részvétel (fő)Összes óra matematikai-logikai 260 Sulinet Digitális Tudásbázis (SDT) 7210 Digitális taneszközök használata 130 Tanulói differenciálás heterogén csoportban 390 szociális, életviteli és környezeti 260 Önismereti személyiségfejlesztő képzés 130 Hatékony tanuló megismerési technikák 390 szövegértés-szövegalkotási 260 Intézmény-fejlesztés SNI gy. integrációjához 130 Drámapedagógia az iskolában 130 A szövegértő olvasás fejlesztése 130 Projektpedagógia, epochális oktatás 130 Projektmenedzsment ismeretek 130 összesen:780

HEFOP A képzés címe (30 órás tanfolyamok)Részvétel (fő)Összes óra matematikai-logikai kompetencia 6180 szövegértés-szövegalkotás kompetencia 4120 szociális, életviteli és környezeti kompetencia 4120 életpályaépítés kompetencia 260 Sulinet Digitális Tudásbázis (SDT) összesen:960

Rendezvényeink Bemutató órák Szövegértés-szövegalkotás kompetencia fejlesztése történelem órán 6.c osztály - tanít: Kinyó Péter Matematikai-logikai kompetencia fejlesztése matematika órán 6.c osztály – tanít: Benkő Zoltánné Szociális, életviteli és környezeti kompetencia fejlesztése osztályfőnöki órán 6.b osztály – tanít: Fehérné Kiss Katalin Előadás Dr. Kincses Istvánné: TDK a kompetenciák fejlesztésének tükrében