Marketingkommunikáció

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1. A kommunikáció fogalma, fajtái folyamata
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
A direkt marketing fogalma
MARKETING.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
MARKETING REKLÁM SALES
Reklám.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Értékesítési csatornák
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
Közönségkapcsolat (public relations)
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Reklámozás, Public Relations
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing alapjai.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Marketing mix.
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
A marketing piac tartalma
Marketing eszközrendszere
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
A reklám alapjai és formái
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A marketingkommunikáció
8. Az eladásösztönzés.
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Pénzügyi-számviteli mutatók
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Szegmentáció & pozicionálás.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Dr. Veres István BME-MVT Személyes eladás tervezése.
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Kérdések a második zh-hoz
Az online marketing legújabb generációja
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
A vásárlási döntés folyamata
Előadás másolata:

Marketingkommunikáció Susányi Tamás V.: 1.0. 2008.04.24.

Marketingkommunikáció Az eladótól a vevő felé irányuló információ kibocsátás, a vevő attitűdjének, magatartásának befolyásolása, megváltoztatása érdekében. Az aktív marketingeszközök egyik eleme, a marketingmix része.

Visszacsatolás, válasz A kommunikáció folyamata Üzenet Média Kibocsátó Kódolás Dekódolás Befogadó Zaj Visszacsatolás, válasz

Részterületek 1. Reklám, hirdetés: személytelen üzenet, amelyért a megrendelő fizet és tömegkommunikációs eszközök segítségével jut el a befogadóhoz. 2. Public Relations: nem kimondottan eladási célzatú kommunikáció főleg tömegkommunikációs eszközök felhasználásával. 3. Személyes eladás: eladási célzatú személyes kommunikáció az eladó és vásárló vagy csoportjaik között 4. Bellow-the-line (Eladásösztönzés): ami nem hirdetés, nem PR és nem személyes eladás, hanem versenyek, akciók szervezése, ingyenes minták nyújtása, közvetlen marketing (a vevőhöz személy szerint szóló és mérhető, közvetlen választ váró eszközök)

A kommunikációs tevékenység tervezése 1. Célközönség Információ Kommunikáció piac kommunikációs profil vevők, vásárlási folyamat 2. Kommunikációs cél kognitív affektív magatartási - életgörbe - vásárlás típusa

3. Üzenet racionális - tartalom emocionális – érzelmi hatásokkal többletérték (félelemkeltés is) - stílus 4.. Csatorna személyes személytelen (médiumok)

115. 5. költségvetés hagyományos értékvezérelt - különböző kiadási szintek hatáskülönbség - más bevételnövelő beruházások 6. kommunikációs-mix Az egyes csatornák kiválasztása (költségvetés) Előnyök, hátrányok mérlegelése

7. eredményesség Forgalmi hatás Kommunikációs hatás (a reklámköltségvetés 1%-os emelése az értékesítést 0.2%-al növeli)

Kulcsszavak Reklám Kreatív kifejezés (érzelmi és funkcionális előnyök) Imázsépítés (egyéni jelleg) Gazdaságos (de kisebb hatékonyságú) Legitimálja a márkát (bizalomépítés) Értékesítés ösztönzés Hatékony (nagyobb keresleti rugalmasság) Kipróbálásra ösztönző Drága Imázscsökkentő

Public Relations Személyes eladás Hitelesség Kétirányúság Nem pontos (célpiac) Eredményes befejezés Csekély költség Kapcsolatok Költségesség Direkt marketing Személyre szabott Reakciót vált ki Interaktív Célzott (célpiac)

Célpiac (méret, homogenitás) Célok és források Termék Kommunikációs-mix Célpiac (méret, homogenitás) Push /pull Életgörbe