Elvárások a szakdolgozókkal szemben….

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

A rehabilitációs járadékban részesülő személyek (re)integrációs esélyeinek növelése a munkaügyi központok segítségével Vincze Györgyné Pécs, április.
Jánosi Beatrix szeptember 08.
Szakképzésbe lépés lehetősége Magyarországon
Szervezetfejlesztési Program
Gondozási Központ Zalaegerszeg
Az ápolás minősége és az ápolási dokumentáció
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr Győr, Kálóczy tér
Az ÉFOÉSZ Támogatott Lakhatási Programja
A gyermekjóléti alapellátások aktuális kérdései
A támogatott lakhatás és a szükségletfelmérés
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
Fejlesztő célú szaktanácsadás
TÁMOP /A
Lőwné Szarka Judit ellátottjogi képviselő
Egy integrált szociális intézmény válaszai az igénybevevői, jogalkotói és fenntartói elvárásokra GYŐR szeptember
Rehabilitációs törekvések egy pszichiátriai betegotthonban
A bentlakásos intézmény, mint „Otthon”
& ERŐFORRÁSOK AZONOSÍTÁSA
A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása-kiemelt projekt (TÁMOP 5.6.2/10-1),
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Az ápolók etikai kódexének helye és szerepe a gyakorlatban
A humánerőforrás kérdései, változások menedzselése
1)A szakszerű egészségügyi ellátás biztosításához jutás szükségességének felismerése – Mikor, milyen esetekben hívjunk orvost? 2)A beteg gyermek ellátásával.
Etika Könyvtárosi etika Könyvtárosi etikai kódex
Szervezetfejlesztési Program
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
A Down szűrés klinikai audit tervezete, kivitelezése Szy Ildikó OEFI Ritka Betegségek Központ május 19.
Webmester képzés OKJ-szám: Olyan szakemberek képzése, akik képesek honlapok tervezésére és üzemeltetésére, a megfelelő ismeretek.
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
Lehetőségek a nagy létszámú
2011. JÚNIUS 28. NYÍRBÁTOR A GYERMEKVÉDELEM ZSÁKUTCÁI A MENTÁLISAN SÉRÜLT FIATALOK GONDOZÁSA SORÁN.
Egyedül nem megy…! Érzékenyítő kampány a pszichiátriai betegek érdekében Nyírbátor, június 28. Lippainé Szabó Katalin,vezető ápoló Batonainé Ferkó.
Egy történet margójára....
Szakmai elvárások és elvárt eredmények a szociális szolgáltatásokon belül nyújtott étkeztetéssel kapcsolatban… Nyíregyháza, március 29.
Vezetői konfliktuskezelés (fegyelmi ügyek)
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató
Értelmi fogyatékossággal élő személyek támogatott lakhatása
Szentkatolnay Miklós A mentorhálózat működése – aktuális helyzetkép és a lehetséges jövő I. Országos Mentortalálkozó Budapest, október 3.
A Fejér Megyei Szent György Kórház
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Közmunkaprogram kórházaknak Budapest, április. 27 SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM KÖZMUNKA TANÁCS KÖZMUNKA TANÁCS.
Támogatott lakhatási programok a fővárosban Adatok és módszertan szerepe a fővárosi lakhatási programok lebonyolításában.
MINŐSÉG A SZAKFELÜGYELETBEN
Szakfelügyeleti kihívások az alapellátás területén
ÁPOLÁS SZAKFELÜGYELET MÓDSZERTANA
DIAGNOSZTIKAI ALAPISMERETEK
Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ , 0012.
Idősek gondozása-ápolása
Személyközpontú gondozás
Munkatársak alkalmasságának vizsgálata „Szolgálni, mint a fény”
HIT-TUDÁS-FEJLŐDÉS EGY PROJEKT A MINDENNAPOKHOZ VAJDA NORBERT SZAKMAI VEZETŐ TÁMOP /
KÉPZÉS SZERVEZÉS Folyamatszabályozottság Igényfeltárás, igényteremtés (innovációk) Programkidolgozás Akkreditáció Képzési marketing Képzésszervezés Képzési.
Az ápoló tanulók/ hallgatók gyakorlati oktatásának tapasztalatai
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
HR Specialista Dolgozz velünk az élet habos oldalán munkakörben!
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Ferencsik Mária, Zöllei Magdolna SZTE ÁOK I sz. Belgyógyászati klinika
Előadás másolata:

Elvárások a szakdolgozókkal szemben…. Nyírbátor, 2012. április 13. ea: Cserbán Józsefné, igazgató „Viktória” Módszertani Ápoló-Gondozó Otthon - Hodász

Elvárások a szakdolgozókkal szemben… Testesítse meg a személyi feltételrendszerrel kapcsolatos mennyiségi és minőségi elvárásokat Munkája célszerű és átlátható legyen Fogadja el a vezetői támogatást és irányítást Legyen konstruktív és kezdeményező Képzettsége és tapasztalata legyen megfelelő a munkakörének Legyen személyiségében is alkalmas – toleráns, empatikus, konstruktív ……stb., stb.,

Volt egy dongó, meg egy légy, tovább is van, mondjam még? Mondjad! 

Az ellátott útját végigkísérve a szakdolgozótól elvárás…. A felhasználók hiteles és aktuális információkkal való tájékoztatása – de csak a kompetenciahatáraikon belül Képes legyen az egyéni szükségletek és igények megfelelő szintű felmérésre és annak adminisztrálására Támogassa és kövesse nyomon a lkaó beilleszkedési folyamatát

Volt egy molnár, meg egy pék, tovább is van, mondjam még? Mondjad! 

Elvárások 2. Az emberi méltóság és magánélet tiszteletben tartásával végezze mindennapi munkáját, az információkat bizalmasan kezelje Képes legyen munkájával hozzájárulni a lakók egyéni gondozási, ápolási terveinek elkészítéséhez, felülvizsgálatához Az ápolás-gondozás során törekedjen személyreszabott, személyközpontú ellátás biztosítására és kerülje a rutinból eredő negatív hozadékú eljárásokat Képes legyen hatékony és megbízható munkát végezni a lkaók gyógyszerelése terüleén

Volt egy asztal, meg egy szék, tovább is van, mondjam még? Mondjad! 

Elvárások 3. Etessen – de méltóságot nem sértve! Öltöztessen – de szemérmet nem sértve! Mosdasson és pelenkázzon – de intimitást és emberi tartást nem sértve! Támogassa a lkaó aktivitását, őszinte öröm és lelkesedés kísérje a toborzó és motivációt erősítő munkáját Védje a lakó jogait! Nagyon összetett kérdés – önálló képzési nap programja lehet!

Volt egy kantár, meg egy fék, tovább is van, mondjam még? Mondjad! 

Elvárások 4. Óvja az intézmény tulajdonát, tárgyi környezetét, mintha sajátja volna! Takarékoskodjon a fűtéssel, melegvízzel, a tiszta ruházattal, pelenkával, tisztító és tisztálkodási szerekkel, a világítással – mintha az övé volna – de mégis rendben legyen minden!

Ha neked ez nem elég, öleld meg a kemencét!   