Intézményi pályázatok a KPSZTI kezelésében 2011. 1.Renovabis Iskolafejlesztési Pályázat 2.Pro Paedagogia Christiana Alapítvány kiépítése (PPCHA) 3.Vezetőképző.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Katolikus Pedagógiai Szervezési és Továbbképzési Intézet
A LEADER+ Pályáztatási feltételek. Kik pályázhatnak?  A pályázónak meg kell felelni a helyi szintű pályázati felhívásban rögzített jogosultsági kritériumoknak.
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
LEADER Szeged LEADER pályázatok
Mgr.iur. Deli Andor október 29., Szabadka.  MÁR LASSAN TÍZ ÉVES SIKERES EGYÜTTMŰKÖDÉS  PÁLYÁZATI RENDSZEREN KERESZTÜL  ÓTA A MAGYAR NEMZETI.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
ÓVODÁK MŰKÖDÉSE 2013.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Tehetségpont létrehozása
Európai Uniós pályázatok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok December 8. Barák Anita.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
Célterület kód: Keretösszeg: forint  Támogatási összeg: – forint  Pályázók köre: - Önkormányzat-100 % intenzitás.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Dr. Pintérné Csermák Jolán, szakértő, bejegyzett könyvvizsgáló
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
Pénzügyi és szakmai elszámolás
NEA szakmai támogatások (2014) Budapest, november
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
Ez egy különleges év... Groska Éva, Nagy Péter NCA Civil szolgáltató, fejlesztő és információs kollégium.
Társadalmi Megújulás Operatív Program „Tudásdepó-Expressz”- A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig.

Bor és idegenforgalom Közösségi marketing lehetőségei október 03. Monor.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
A NAKVI szaktanácsadási feladatai október 1-től Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató ”A szaktanácsadás szervezeti átalakulása” Budapest, október.
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
Iskolai közösségi szolgálat
Környezeti nevelés uniós forrásokból
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
A Nemzetközi Visegrádi Alap o Titkárság (15 fő) o Székhelye:Pozsony, Kráľovské údolie 8, Bratislava, Szlovákia o Munkanyelve:
Jövőben várható pályázatok civil szervezeteknek Huber Helga projektmenedzsment szakértő
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
A pénzügyi tervezés és elszámolhatóság kérdései TÁMOP /1 (KMR) és TÁMOP /2 (KONV) A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
AZ EFOP VÉGREHAJTÁSÁNAK ELŐREHALADÁSA* SZEPTEMBER 23. *2016. SZEPTEMBER 15-EI ADATOK ALAPJÁN DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Erasmus+ tapasztalatok
2018/2019 tanév.
Lorem ipsum.
Az Interreg V-A Szlovákia-Magyarország
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Előadás másolata:

Intézményi pályázatok a KPSZTI kezelésében Renovabis Iskolafejlesztési Pályázat 2.Pro Paedagogia Christiana Alapítvány kiépítése (PPCHA) 3.Vezetőképző Renovabis pályázatok katolikus intézmények részére 2000 óta PPCHA pályázatok 2008 óta Vezetőképző 2009 óta

Renovabis Iskolafejlesztési Pályázat 2011 Ki pályázhat? A pályázatban a katolikus intézményfenntartók által működtetett közoktatási intézmények vehetnek részt. (óvoda, kollégium is!) Egy intézmény csak egyszer pályázhat (összetett intézmények!)

1. Renovabis Iskolafejlesztési Pályázat 2011 Milyen tevékenységre lehet pályázni? 1.A tanulók képzése a szociális munka, illetve a természet- és környezetvédelem iránti elkötelezettségre 2.Sajátos nevelési igényű, illetve a szociálisan hátrányos helyzetű tanulók támogatása 3.Pedagógusok továbbképzése a szociális és kommunikációs készségek fejlesztésének érdekében

1. A szociális munka, illetve a természet- és környezetvédelem a.Programok, erdei iskolák, környezetvédelmi képzések szervezése b.Képzések a természetvédelem elméleti és gyakorlati ismereteinek elsajátítására c.Programok, továbbképzések a szociális munka területén d.Rendezvények szervezése és kapcsolatépítés szociális otthonokkal, gyermekotthonokkal, hajléktalan szállókkal stb. e.Elméleti és gyakorlati képzések a szociális munka területén Csak belföldi programok Katolikus szálláshelyek vehetők igénybe: (Erdei iskola program esetén lehetséges nem katolikus hely választása is.)

2. Szociális hátrányok enyhítésére kiírt pályázati rész: a.A tanulók személyiségfejlesztése pszichológus, fejlesztő pedagógus bevonásával b.A sajátos nevelési igényű tanulók képességfejlesztése c.A szociálisan hátrányos helyzetű tanulók tehetséggondozása d.Programok, tréningek testi és lelki egészség megőrzésére, a környezettudatos magatartás kialakítására és a konfliktuskezelési módszerek elsajátítására a tanulóknak -Csak megállapodással megbízott szakember részére (számlás kifizetés). -Az intézmény határozhatja meg, hogy kit tart hátrányos helyzetűnek – de ezt a pályázatban dokumentálnia kell.

3. Pedagógusok továbbképzésére kiírt pályázati rész: Szociális és kommunikációs készségek fejlesztése a.Kommunikációs tréning b.Konfliktuskezelő tréning c.A nevelőtestületi légkör javítása d.A szociális érzékenység és a nevelőtestület együttműködési készségének fejlesztése, pl. lelkigyakorlatok Csak belföldi programok Katolikus szálláshelyek vehetők igénybe: A nevelőtestület egészének vagy nagyobb csoportjának szervezett képzések A program indoklásában (és a beszámolóban! )azt kell kiemelni, hogy az hogyan szolgálja a fenti készségek fejlesztését

Vezetőképző Demokratikus intézményvezetés I október 3-5. Demokratikus intézményvezetés II október március- áprilisban kerül kiírásra, kérjük figyeljék a honlapot!

Iskolafejlesztési pályázat beadása: 1.Űrlap kitöltése - pályázati felelős szerepe - Meg kell jelölni, hogy ma részt vett a képzésen! 1.A program részletes bemutatása és indoklása 2.Költségvetés 3.Határidő betartása 4.Egy intézmény csak egy pályázatot adhat be 5.Pályázható összeg maximumának betartása 6.Az önrész minimum a pályázott összeg 25%-a 7.Igazgató és pályázati felelős aláírása

Az Iskolafejlesztési pályázat pályázat keretében elszámolható kiadások: A programok belépőjegyeinek költségei Utazási költségek Szállásköltségek Étkezési költségek Előadók, szakemberek (fejlesztő pedagógus, logopédus, pszichológus, tréner, lelkigyakorlat vezető stb.) számlás kifizetései Tanfolyamokról kapott számlák (SZÁMLÁS KIFZETÉSEK és kiküldetési rendelvény számolható el)

A megvalósítás ütemezése Kiírási: március 2 Beadási határidő: április 10 Pályázati időszak január 1 - december 1. Megvalósítás két ütemben: ősz (Első ütem elszámolása: szeptember 10.) tél (Második ütem elszámolása december 1.) Figyelem mind a két ütemben ugyanannyi összeget tudunk szétosztani!

Az Iskolafejlesztési pályázat pályázati űrlap kitöltése: esztesi_palyazat

Az Iskolafejlesztési pályázat elszámolásának módja: Határidő betartása Hibátlan elszámoló adatlapok (pályázott összeg és önrész) A megvalósításról szóló szakmai beszámoló A szakmai beszámoló német fordítása A megvalósított programról 2 db fénykép A számlákat záradékolni és másolatukat csatolni kell

Szakmai beszámoló és német fordítása: Tartalmazza a pályázó intézmény nevét, címét A megvalósított programról szól (kiírás szerint) – megadott szempontok alapján Az igazgató aláírásával és az int. pecsétjével ellátott Formailag és nyelvileg színvonalas Max. 1 db A4 es oldal terjedelmű Csatolt a programra jellemző 2 db adott méretű (max.10 x 15-ös) fénykép

Az elszámolás gazdasági része: Számszakilag hibátlan adatlapok A beadott költségvetéssel való egyezés Számlamásolatok záradékolása Számlamásolatok hitelesítése Számlamásolatok sorszámozása az adatlapokkal egyezően Megadott bankszámlaszám pontossága

2. Pro Paedagogia Christiana Alapítvány (PPCHA) kiépítése Cél: az alapítvány széles körben való megismertetése, a támogatói kör bővítése Eszközök: reklámozás helyi és regionális közösségben (média, újságok, web-oldalak stb.)

2. Pro Paedagogia Christiana Alapítvány (PPCHA) kiépítése Ki pályázhat? A pályázatban a katolikus intézményfenntartók által működtetett közoktatási intézmények KPSZTI pedagógiai szakmai szolgáltatását igénybe vevő közoktatási intézmények vehetnek részt. (óvoda, kollégium is!) Egy intézmény csak egyszer pályázhat (összetett intézmények!)

Az alapítvány terjesztésének területei: 1.Tehetséggondozás (pl. versenyfelkészítés, versenydíjak, útiköltség térítés) 2.A katolikus közoktatási intézmények között szervezett versenyek, kulturális programok, sportesemények, -versenyek (pl. KIDS verseny nevezési díjai is) 3.Egy-egy katolikus közoktatási intézmény által szervezett helyi vagy regionális kulturális rendezvény más egyházi, önkormányzati intézmények bevonásával

Pályázati Feltételek: 1.Űrlap kitöltése – pályázati felelős 2.A program részletes bemutatása és indoklása 3.Költségvetés 4.Határidő betartása 5.A PPCHA alapítvány reklámozása 6.Egy intézmény csak egy pályázatot adhat be 7.Pályázható összeg maximumának betartása 8.Az önrész minimum a pályázott összeg 25%-a

A pályázat keretében elszámolható kiadások: Reklámköltségek Nevezési díjak Utazási költségek Szállásköltségek Étkezési költségek Egyéb, a programok szervezése során felmerülő, a program megszervezéséhez szorosan kötődő költségek (SZÁMLÁS KIFIZETÉSEK és kiküldetési rendelvény számolható el )

Megvalósítás ütemezése: január 1 - december 1. Egy ütemben történik a pályáztatás Kiírás : március 5 Beadási időpont: április 20. Elszámolás december 10.

Pályázati űrlap kitöltése

A pályázatok elszámolási módja: Határidő betartása Hibátlan elszámoló adatlapok (pályázott összeg és önrész a PPCHA adatlapokon) A megvalósításról szóló szakmai beszámoló A számlákat záradékolni és másolatukat csatolni kell

Szakmai beszámoló Tartalmazza a pályázó intézmény nevét, címét Részletesen tartalmazza, hogy a pályázó hogyan terjesztette a PPCHA alapítványt (sajtó, helyi média, szórólapok, plakátok, web stb.) A megvalósított programról szól (kiírás szerint) Az igazgató aláírásával és az intézmény pecsétjével ellátott Formailag és nyelvileg színvonalas

Az elszámolás gazdasági része: Számszakilag hibátlan adatlapok A beadott költségvetéssel való egyezés Számlamásolatok záradékolása Számlamásolatok hitelesítése Számlamásolatok sorszámozása az adatlapokkal egyezően Megadott bankszámlaszám pontossága

Köszönöm a figyelmet!