Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bor és idegenforgalom Közösségi marketing lehetőségei 2008. október 03. Monor.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bor és idegenforgalom Közösségi marketing lehetőségei 2008. október 03. Monor."— Előadás másolata:

1 Bor és idegenforgalom Közösségi marketing lehetőségei 2008. október 03. Monor

2 a magyar borvidékek/borrégiók és jellegzetes termékeik marketing-kommunikációjának, valamint borturisztikai szolgáltatásaik kül-, és belpiacra jutásának támogatására PÁLYÁZATI FELHÍVÁS A pályázat célja 1.a hazai borvidékek, illetve borrégiók, valamint jellegzetes szőlő- és borfajtáik ismertségének növelése, 2.a borturizmus fejlődésének elősegítése, a borturisztikai szolgáltatások népszerűsítése, 3.helyi jellegű, stratégiai jelentőségű együttműködések, konzorciumok létrejöttének előmozdítása, valamint a már létező kezdeményezések megszilárdítása.

3 Támogatható tevékenységek köre borvidékek/borrégiók önálló, egységes imázsának, arculati elemeinek kidolgozása, ismertető és irányító jelzőrendszer (táblák, térképek stb.) kiépítése a borvidékhez/borrégiókhoz vezető utak, közlekedési csomópontok mentén, egységes borvidéki/borrégiós megjelenés szakmai eseményeken jelentős turisztikai vonzerővel bíró, országos, és nemzetközi jelentőségű rendezvényeken, közös kommunikációs tevékenység (önálló weboldal létrehozása, on-line marketing, sajtóhirdetések, reklámkampányok, kiadványok, stb.).

4 Támogatható tevékenységek köre eredetvédett termékek és jelöléseik népszerűsítése, eredetvédelmi koncepciók, filozófiák megismertetése a fogyasztókkal

5 Támogatható tevékenységek köre Borvidék/borrégió szintű marketing stratégiák kidolgozása, valamint azok előkészítését vagy egyéb marketing/kereskedelmi/borturisztikai célokat szolgáló, belföldi piacra vonatkozó piackutatások lebonyolítása.

6 Támogatható tevékenységek köre ismeretterjesztő előadások, kóstolók, tanfolyamok lebonyolítása a végfogyasztók, a Hotel-Restaurant-Catering szektorban dolgozók, és a sajtó részére

7 Nem támogatható tevékenységek köre 1. a szervezet és székhely/telephely/iroda működéssel, személyzettel kapcsolatos általános költségei, infrastruktúra-, eszközfejlesztéssel és beruházással kapcsolatos kiadások, 2. borversenyek szervezése és lebonyolítása, 3. egyéb, marketing-kommunikációval összefüggésbe nem hozható tevékenységek.

8 A pályázat pénzügyi forrása Az ún. forgalomba-hozatali járulékból képződő, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium által kezelt bormarketing előirányzat regionális alapja. A támogatásra fordítható tervezett keretösszeg a 2008. év első felében összesen 222 millió forint.

9 A pályázók köre borvidéki hegyközségi tanácsok, szőlő- és/vagy bortermeléssel foglalkozó, jogi személyiséggel bíró vállalkozások által létrehozott szakmai szervezetek, non-profit szakmai szervezetek, az előzőek által létrehozott konzorcium, konzorciumok (a konzorciumi együttműködési megállapodást csatolni kell a pályázathoz).

10 A támogatás jellege: vissza nem térítendő, Pénzügyi feltételek kötelező önrész a pályázott projekt költségvetésének 10%-a, 30% előlegként lehívható, egy alkalommal köztes kifizetési kérelmet nyújthat be a pályázó 2009. május 31.-ig a köztes kifizetés összege és az előleg összege nem haladhatja meg a támogatási szerződésben rögzített támogatás 80%-át.

11 A támogatás mértéke az egy pályázattal elnyerhető támogatás minimum 1 00 000 Ft, az egyes borvidékekre vonatkozó indikatív keretösszegeket a pályázati felhívás mellékletében található táblázat tartalmazza, a támogatásról döntő földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter jogosult a pályázó által igényelt összegnél kevesebb támogatást is jóváhagyni

12 Felhívás megjelenési helye: www. amc. hu www. bormarketing. hu 2008. október 06. Beadási határidő: 2008. október 31. Elbírálás határideje: 2008. november 30. Szerződés kötés: december hónap

13 Nyertes pályázók neve, a pályázat címe és a támogatás összege www. amc. hu www. bormarketing. hu honlapokon olvasható

14 Pályázatok szakmai szempontjainak az értelmezéséről az írásban feltett kérdésekre a Bormarketing Kht nyújt további felvilágosítás E-mail cím: richard. nemes @ bormarketing.hu

15

16

17

18 Köszönöm figyelmüket Erdősi Mária Nemzeti Bormarketing Bizottság elnök Duna Borrégió Borút Egyesület 6000 Kecskemét, Sétatér u 15/b Tel/fax: 76 504 293 E-mail: info @ magyarborutak.hu


Letölteni ppt "Bor és idegenforgalom Közösségi marketing lehetőségei 2008. október 03. Monor."

Hasonló előadás


Google Hirdetések