„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
„Ezt egy életen át kell játszani”
Változó tudás kompetencia alapú oktatási programok, befogadó közoktatás TÁMOP Szolnok, június 24. Puskás Aurél szakmai vezető Hálózatkoordináció.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
REFERENCIA-INTÉZMÉNYEK MINŐSÍTÉSI ELJÁRÁSRENDJE
Alkotó közösségek, támogató környezet - hálózati tanulás A TÁMOP kiemelt projekt átfogó céljai, közoktatás-fejlesztési irányvonalai Budapest Főváros.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A kompetencia alapú oktatás esélyei Modernizáció a közoktatásban dr. Pála Károly 2007.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Együttműködések A „21. századi közoktatás” kiemelt projekt és kapcsolatai a regionális koordinációt végző partnereinkkel.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A referencia intézmények szerepe a pedagógiai innovációban.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
Együttműködések A „21. századi közoktatás” kiemelt projekt és kapcsolatai a regionális koordinációt végző partnereinkkel.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A területi együttműködések fejlesztési lehetőségei Balázs Éva és Puskás Aurél TÁMOP Századi közoktatás – fejlesztés, koordináció.
Közoktatási hálózatfejlesztés a régiótól a kistérségig „Kistérségek – útközben” szakmai konferencia Budapest, november 30.
Előadás másolata:

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Kompetencia alapú oktatás Fókuszban a TÁMOP szolgáltatási rendszer Puskás Aurél Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. Közoktatási Igazgatóság Hálózatkoordináció – szakmai vezető

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt szövegértés matematika természettudományok (problémamegoldás) oktatás gazdaság diagnózis prognózis iskolarendszer munkaerőpiac modernizációs döntések befektetési döntések Az oktatás és a gazdaság

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Alapelvek a közoktatás- fejlesztéshez NFT - ÚMFT  Cselekvésközpontú tanulásszervezés  Mélységelvű tanítás („kevesebb több”)  Gyermekközpontú módszertan  Differenciálás, egyéni tanulási utak  Kooperáció  Életszerű tartalmak  Árnyalt értékelés  Tanári szerepváltozás  Befogadó környezet

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Fejlesztéskoordinációs hálózat kiemelt program régió régió régió régió régió régió régió Régióközi koordináció Specifikációk Hálózati tanulás Referenciahely felkészítés Komprehenzív modellek Szolgáltatói kosár Jó gyakorlatok közzététele… Felkészítési portfólió Referencia-intézmények: Integráció Inklúzió Kompetencia- fejlesztés Alternatív pedagógiák Komprehenzív iskola Gyakorlóhelyek…

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt támogató környezet Az alkotó intézmény munkája Kompetencia alapú oktatás SNI tanulók együttnevelése Oktatási integráció Tehetséggondozás Tartalom- fejlesztés, tankönyvi kínálat Intézményi és pedagógiai folyamatok mentorálása Regionális szakmai koordináció, támogató kapacitások szervezése Képzések, tanácsadói kínálat fejlesztése

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A komplex problémamegoldó-képesség fejlesztése kognitív eljárások alkalmazása reális (életszerű) helyzetekben kereszttantervi kontextusban nem az iskolai tantárgyi rutinok reprodukciója nem nyilvánvaló (algoritmussal megoldható) problémák TÁMOP használati utasítás - bevont pedagógusok és jóakaróik számára-

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Köszönöm a figyelmüket! Puskás Aurél TÁMOP Hálózatkoordináció – szakmai vezető 06/

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Projekt megnevezése: 21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció (TÁMOP / ) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap, az Európai Regionális Fejlesztési Alap és a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg. „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt