Jó gyakorlatok gyűjtése és megosztása az Educatio munkájában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Advertisements

III. Nemzeti Köznevelési Konferencia
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
A szaktanácsadás támogató szerepe
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
Petőfi Sándor Általános Iskola Előminősített r eferencia intézmény Nyitó rendezvény Június 13.
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
Jó gyakorlatok és átadásuk, átvételük az iskolában
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
Jó gyakorlatok specifikációja
REFERENCIAINTÉZMÉNYI MENTOR SZOLGÁLTATÓ SZEREPBEN Bedőné Fatér Tímea tréner Felkészülés a mentorálás mesterségére.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
Jó gyakorlatok óvodánkban
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
. Droginfo Európai Addikciós Portál Kovács Beatrix Informatio Medicata szeptember 26.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
A „jó gyakorlatok” Ötlettől a minősítésig
Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
HÁLÓZATI TANULÁS Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon TÁMOP nyitókonferencia EGER, szeptember 3.
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Valorizáció a Leonardo programban Muradin Eszter december 2. Leonardo Nemzeti Iroda.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadás támogató szerepe Dr. Szabó Mária Budapest február 27.
szolgáltatásaiban publikálni és azt átadni képes intézmény
A szaktanácsadó segítő szerepe
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A területi együttműködések fejlesztési lehetőségei Balázs Éva és Puskás Aurél TÁMOP Századi közoktatás – fejlesztés, koordináció.
TÉMASZIGET Kutatótanárok, vezető-,támogató- és innovatív mesterpedagógusok Mit kutat a kutatótanár? Kik az ezermesterek? Brassói Sándor, Marosi Katalin.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
Közoktatási hálózatfejlesztés a régiótól a kistérségig „Kistérségek – útközben” szakmai konferencia Budapest, november 30.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Előadás másolata:

Jó gyakorlatok gyűjtése és megosztása az Educatio munkájában

Jó gyakorlat az üzletből USA, 1970 k. benchmarking horizontális tanulás hálózatok

Jó gyakorlat az oktatásban: definíciók - alapelvek diákközpontú reflektív kipróbált gyakorlatias aktív diák részvétel minőségi többlet innováció tapasztalati tanulás együttműködés adaptálható

Egy definíció innovatív, hiánypótló eljárás, módszer, tevékenység, eszközhasználat, pedagógiai vagy szervezetfejlesztési gyakorlat minőségi többletet, fejlődést eredményez jogtiszta, többéves alkalmazása dokumentált, eredménye és hatása mérhető adaptációjának feltételei kidolgozottak fenntartható, továbbfejleszthető

Oktatási jó gyakorlatok Magyarországon TÁMOP 3.1.1 tudás-megosztás HEFOP hálózat-koordináció TÁMOP 3.1.4 jó gyakorlat átvétel Szolgáltatói kosár

Jógyakorlat-gyűjtemények 126 tehetségsegítő jó gyakorlat http://geniuszportal.hu/jogyakorlatok Magyar Géniusz Portál 582 módszertani ötlet, főként idegen nyelvek tanítására http://www.tpf.hu/pages/idea/index.php?page_id=375 Tempus Közalapítvány, Módszertani Ötletgyűjtemény néhány ökoiskolai jó gyakorlat bemutatása http://www.ofi.hu/okoiskola/okosikola-jo-gyakorlatok OFI, Ökoiskolai jó gyakorlatok

Educatio - Iskolatáska Szolgáltatói kosár 2009-2013 2807 regisztrált publikus jó gyakorlat 2013- http://iskolataska.educatio.hu

Szolgáltatói kosár – tartalmi leírás célok eszközrendszer kompetenciák esélyegyenlőség, együttnevelés várható hatások, eredmények fejlesztés fázisai újszerűség eredményesség ellenőrzése referenciák szükséges humánerőforrás adaptációhoz szükséges körülmények adaptáció költségtípusai, költségterve

Megújul Szolgáltatói kosár

http://iskolataska.educatio.hu Értékelési, minősítési eljárás Új kategória- rendszer Új adatbázis, új funkciókkal Értékelési, minősítési eljárás Ötlettár Jó gyakorlatok gyűjteménye

Educatio Nkft., Köznevelés-fejlesztési Iroda Köszönöm a figyelmet! Jávor Balázs Educatio Nkft., Köznevelés-fejlesztési Iroda javor.balazs@educatio.hu