Szűts József Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Társadalmi Megújulás Operatív Program
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Gyakorlati tanácsok az intézményi dokumentumok kiegészítéséhez, módosításához a TÁMOP pályázati kiírás kritériumai alapján Csizmazia Sándorné Szakmai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Kompetensek lettünk? június 27..
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
TÁMOP-3.1.4/09/1 Projektindító tantestületi nap
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Előadás másolata:

Szűts József Általános Iskola

Szűts József Általános Iskola 6400 Kiskunhalas Köztársaság u.9. TÁMOP-3.1.4/08/02. ”A kompetencia-alapú oktatás elterjesztésért Kiskunhalason” Projektindító nap – Szűts József Általános Iskola Szűts József Általános Iskola 6400 Kiskunhalas Köztársaság u.9.

Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/02. pályázat Előkészítő szakasz: Komplex intézményi helyzetelemzés Pályázat beadása: 2009. január Projekt ideje: 2009.05.05. – 2010.08.31. Elnyert összeg: 20.623.800 Ft Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

A pályázatunk célja Az egész életen át tartó tanulást megalapozó képességfejlesztés Kompetenciaalapú oktatás elterjesztése Digitális írástudás elterjesztése, gyakorlattá válása (IKT eszközökkel támogatott tanórák módszertani támogatása) Komplex módon segíti a minőségi oktatás elterjesztését infrastrukturális fejlesztések szakmai fejlesztések Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

A pályázat céljai Ennek érdekében a pályázat a kompetencia alapú oktatás módszertanának és eszközeinek széleskörű elterjesztését célozza, a pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítését, a tanulók képességeinek és kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztését és megerősítését, a rendszerben meglévő szelektív hatások mérséklésével, valamint az egyenlő hozzáférés és esélyegyenlőség szempontjainak érvényesítésével.

Szakmai feladattervünk A kompetencia alapú oktatás implementációja: 2009/2010-es tanév Szövegértés-szövegalkotás kulcskompetencia területen teljes tanórai lefedettséget biztosító „A” típusú oktatási programcsomag bevezetése 3.a - tanít: Dudásné Kutasi Klára 7.a - tanít: Flamisné Kiss Andrea Matematika-logika kulcskompetencia területen teljes tanórai lefedettséget biztosító „A” típusú oktatási programcsomag bevezetése 4.c - tanít: Ormosné Bodrogi Viola Idegen nyelv kulcskompetencia területen teljes tanórai lefedettséget biztosító (angol) 5.b – tanít: Bálint Éva

7.b – tanít: Muharos Ágnes Életpálya kulcskompetencia szövegértés-szövegalkotás területen „B” típusú oktatási programcsomag bevezetése 1.b – tanít: Györe Gézáné 7.b – tanít: Muharos Ágnes Szövegértés-szövegalkotás kulcskompetencia területen”B” típusú oktatási programcsomag bevezetése 6.a – tanít: Sándorné Rácz-Fodor Ibolya Szövegértés-szövegalkotás kulcskompetencia területen”C” típusú oktatási programcsomag bevezetése 3.o – tanít: Dr.Sallayné Nógrádi Annamária Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

Tanulásszervezési eljárások Projekt: Idegen nyelv (angol) 5.b – Bálint Éva SNI tanulók beilleszkedése 1.b – Györe Gézáné Életpálya szövegértés 7.b – Muharos Ágnes Témahét: Drámapedagógia 3.a – Dudásné Kutasi Klára Moduláris oktatás: Egészséges életmód 7.évf. – Andrási Szabolcsné Művészeti nevelés 6.a – Sándorné Rácz-F. Ibolya Felzárkóztató program: Szövegértés 7.a – Flamisné Kiss Andrea

Szövegértés – magyar 7.a – Flamisné Kiss Andrea Tantárgytömbösített: Szövegértés – magyar 7.a – Flamisné Kiss Andrea Matematika – 7.b – Nagy-Czirokné Horváth Ildikó Tanórán kívüli tevékenység: Szövegértés – 3.évf. – Dr.Sallayné Nógrádi A. Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

Használt taneszközök 3.a „Hétszínvirág olvasókönyv „Hétszínvirág fogalmazás munkafüzet” „Hétszínvirág munkafüzet” „Nyelvtan és helyesírás munkatankönyv” „Anyanyelvi gyakorlófüzet” 4.c „Negyedik matematika könyv I.” „Negyedik matematika könyv II.” 5.b „TEAM 1.” „TEAM 1. Aktívity Book” 7.a „Irodalom tankönyv” „Irodalom munkafüzet” „Szövegértési feladatok” Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

Továbbképzések: Menedzsment-képzés I. - vezetőknek Menedzsment-képzés II. - vezetőknek Általános pedagógus módszertani Kooperatív tanulás Drámapedagógia Tevékenységközpontú pedagógiák Kompetencia alapú okt. program alkalmazását támogató módszertani képzés IKT oktatásban alkalmazását segítő SNI gyermekek együttnevelése Mérés-értékelés képzés Hatékony együttnevelés az iskolában IPR alkalmazását támogató tantestületi, módszertani képzés Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

Szaktanácsadói szolgáltatások igénybevétele Intézményi folyamat-szaktanácsadó Kompetenciaterületi mentor-szaktanácsadó IKT mentor-szaktanácsadó IPR mentor-szaktanácsadó Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

Taneszközök beszerzése Kompetencia alapú oktatási programok bevezetését támogató: tanulói taneszközök, segédletek; tanári módszertani kézikönyvek; egyéb eszközi elemek (demonstrációs segédletek) és licencek; A kompetencia alapú oktatás alkalmazását támogató egyéb taneszközök beszerzése Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

Felmenő rendszer HEFOP TÁMOP

Nyilvánosság biztosítása Az iskolai honlapon megjelenítjük a projekt főbb eseményeit és a fejlesztési, innovációs tevékenység tartalmát, dokumentációit. www.szuts.halas.hu Felelős: Kurucsainé Nagy Éva IKT-asszisztens C típusú Tájékoztató táblák Halas Rádió tájékoztatása Szülők, DÖK tájékoztatása

Köszönöm a figyelmet! Tóthné Almási Beáta “Válassz olyan munkát, amit szeretsz és egy napot sem kell dolgoznod az életedben.” (Konfucius) Köszönöm a figyelmet! Tóthné Almási Beáta szakmai vezető Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – 2008-0031 A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason