Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP - 3.1.4.-08/2-2008-0099 „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax:
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.

Kompetensek lettünk? június 27..
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése intézményünkben a Somogy Megyei Önkormányzat – TÁMOP /08/2. pályázata keretében Projektindító nap augusztus.
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”

Bevont csoportok: 8 9.a szövegértés-matematika 9.a szövegértés-matematika 9.b szövegértés-matematika 9.b szövegértés-matematika 9. a angolos csoport 9. a angolos csoport 9.b angolos csoport 9.b angolos csoport 10.a angolos nyelvi csoport 10.a angolos nyelvi csoport 10.a németes nyelvi csoport 10.a németes nyelvi csoport 10.b angolos nyelvi csoport 10.b angolos nyelvi csoport 10.b németes nyelvi csoport 10.b németes nyelvi csoport

Bevont pedagógusok: 8 fő Bedő Stella idegen nyelv Bedő Stella idegen nyelv Fekete Kálmánné magyar Fekete Kálmánné magyar Hardi Mária matematika Hardi Mária matematika Hegyes Erika idegen nyelv Hegyes Erika idegen nyelv Némethné Fehér Beáta idegen nyelv Némethné Fehér Beáta idegen nyelv Rozina József matematika Rozina József matematika Siszler Katalin magyar Siszler Katalin magyar Vinczéné Tóth Erika idegen nyelv Vinczéné Tóth Erika idegen nyelv

Kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése: „szövegértés-szövegalkotás” (anyanyelvi kommunikáció) kulcskompetencia területen kompetencia alapú program, programcsomag bevezetése „szövegértés-szövegalkotás” (anyanyelvi kommunikáció) kulcskompetencia területen kompetencia alapú program, programcsomag bevezetése Fekete Kálmánné, Siszler Katalin Fekete Kálmánné, Siszler Katalin „matematika” kulcskompetencia területen kompetencia alapú program, programcsomag bevezetése „matematika” kulcskompetencia területen kompetencia alapú program, programcsomag bevezetése Hardi Mária, Rozina József Hardi Mária, Rozina József

Kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése: Egyéb választott „idegen nyelvi” kompetencia területen kompetencia alapú program, programcsomag bevezetése Egyéb választott „idegen nyelvi” kompetencia területen kompetencia alapú program, programcsomag bevezetése Bedő Stella, Hegyes Erika, Némethné Fehér Beáta, Vinczéné Tóth Erika Bedő Stella, Hegyes Erika, Némethné Fehér Beáta, Vinczéné Tóth Erika Tantárgytömbösített oktatás bevezetése: Fekete Kálmánné (összes óraszám 5%-a) Tantárgytömbösített oktatás bevezetése: Fekete Kálmánné (összes óraszám 5%-a) Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül: Bedő Stella Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül: Bedő Stella

Kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése: Három hetet meghaladó projekt megszervezése: Hegyes Erika (Felkészülés a felnőtt létre) Három hetet meghaladó projekt megszervezése: Hegyes Erika (Felkészülés a felnőtt létre) Témahét megszervezése: Bedő Stella (Határtalanul), Némethné Fehér Beáta (Európai értékeink) Témahét megszervezése: Bedő Stella (Határtalanul), Némethné Fehér Beáta (Európai értékeink) Moduláris program megszervezése: Vinczéné Tóth Erika (Karácsony az Egyesült Királyságban) Moduláris program megszervezése: Vinczéné Tóth Erika (Karácsony az Egyesült Királyságban)

Továbbképzések: 55 tanúsítvány Általános pedagógiai módszertani képzés (1.): 8 fő Általános pedagógiai módszertani képzés (1.): 8 fő Általános pedagógiai módszertani képzés (2.): 8 fő Általános pedagógiai módszertani képzés (2.): 8 fő A kompetencia alapú oktatási programok alkalmazását támogató módszertani képzés: 8 fő A kompetencia alapú oktatási programok alkalmazását támogató módszertani képzés: 8 fő Az infokommunikációs technológiák (IKT) oktatásban történő alkalmazását segítő képzés: 8 fő Az infokommunikációs technológiák (IKT) oktatásban történő alkalmazását segítő képzés: 8 fő

Továbbképzések: 55 tanúsítvány Menedzsmentképzés: Változásmenedzsment, projektmenedzsment: 2 fő Menedzsmentképzés: Változásmenedzsment, projektmenedzsment: 2 fő Menedzsmentképzés: Új oktatásszervezés az intézményben: 2 fő Menedzsmentképzés: Új oktatásszervezés az intézményben: 2 fő Mérés-értékelés: 1 fő Mérés-értékelés: 1 fő SNI gyermekek együttnevelésére felkészítő képzés: SNI gyermekek együttnevelésére felkészítő képzés: 2 fő 2 fő IKT alapozó: 1 fő IKT alapozó: 1 fő Tantestületi továbbképzés: 15 fő Tantestületi továbbképzés: 15 fő

Mentorok, szaktanácsadók: 346 óra Intézményi folyamat szaktanácsadó: 90 óra Intézményi folyamat szaktanácsadó: 90 óra IKT fejlesztési folyamat szaktanácsadó: 60 óra IKT fejlesztési folyamat szaktanácsadó: 60 óra IKT mentor szaktanácsadó: 40 óra IKT mentor szaktanácsadó: 40 óra Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó- szövegértés (9-12 évfolyam): 24 óra Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó- szövegértés (9-12 évfolyam): 24 óra Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó- matematika (9-12): 24 óra Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó- matematika (9-12): 24 óra

Mentorok, szaktanácsadók: 346 Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó-angol (9- 12): 24 óra Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó-angol (9- 12): 24 óra Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó- német (9- 12): 24 óra Kompetenciaterületi mentor szaktanácsadó- német (9- 12): 24 óra Intézményfejlesztési szakértő az önálló innovációhoz: 30 óra Intézményfejlesztési szakértő az önálló innovációhoz: 30 óra Tanügyigazgatási szakértő (PP és HT átdolgozásához): 30 óra Tanügyigazgatási szakértő (PP és HT átdolgozásához): 30 óra

Kiadványok, honlap: Szórólapok Szórólapok 3 db A/5 méretű 12 oldalas kiadvány (témái: iskola bemutatása, pályázat bemutatása, innovációk bemutatása) Ft 3 db A/5 méretű 12 oldalas kiadvány (témái: iskola bemutatása, pályázat bemutatása, innovációk bemutatása) Ft Egységes honlap létrehozása Ft Egységes honlap létrehozása Ft

Egyéb igénybevett szolgáltatások: Önálló innovációhoz kapcsolódó tanulmányi kirándulás összköltsége: Ft Önálló innovációhoz kapcsolódó tanulmányi kirándulás összköltsége: Ft Az önálló innovációhoz bevont partnertől vásárolt szolgáltatás költsége: Ft Az önálló innovációhoz bevont partnertől vásárolt szolgáltatás költsége: Ft Tantestületi felkészítő nap: Ft Tantestületi felkészítő nap: Ft

Eszközbeszerzés: Feleltető rendszer QWIZDOM Q5 RF ( Ft), Feleltető rendszer QWIZDOM Q5 RF ( Ft), C típusú tábla ( Ft) C típusú tábla ( Ft) HP Officejet Pro 8500 MFP nyomtató ( Ft) HP Officejet Pro 8500 MFP nyomtató ( Ft) Panasonic SDR-S26EP videokamera ( Ft) Panasonic SDR-S26EP videokamera ( Ft) Lap top 10 db ( Ft) Lap top 10 db ( Ft)

Anyagköltség (irodaszer) : Ft megrendelés: Ft megrendelés: Ft megrendelés: Ft megrendelés: Ft megrendelés: Ft megrendelés: Ft

Vásárolt anyagok költségei Tankönyv: ( Ft) Tankönyv: ( Ft) Egyéb taneszközök: ( Ft) Egyéb taneszközök: ( Ft)

Kérdőív értékelése Erősség: (4-es vagy 4-es fölötti átlag) IKT eszközök hasznossága, IKT eszközök hasznossága, kollégák közötti munkakapcsolat, kollégák közötti munkakapcsolat, témahét témahét

Kérdőív értékelése Gyengeség (2-es átlag vagy 2-es alatti) információáramlás, információáramlás, tankönyvek, tankönyvek, eszközök eszközök