Grafológia – SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Grafológiai előadások Önértékelés Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Advertisements

A VILLÁMOLVASÁS TITKAI
Lukács Oktatási Központ -
MAON Református Diakóniai Központ Grafo-Logos Szolgálat Miskolc
Készítette: Raczkó Viktória
Gyermekkori írászavarok felismerése a grafológia szemüvegén keresztül
A kulcskompetenciák.
 Hármas tagolás  Menü  Felül (fontos részletek)  Oldalt (Fő tartalom)  Alul (technikai jelleg)  Hasábok  Bal (tartalom.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Grafológia Rövid ismertető szervezetek részére.
Grafológia speciálisan a gyógyászatban X-tréning
Lukács Oktatási Központ -
4. Kreatív döntéshozatal
Gyarmathy Éva Az iskolai kudarcok háttere – a másképpen tanulók
GRAFOLÓGIAI ELŐADÁSOK MOTIVÁCIÓK YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KAR
A szervezet szabályozása
Lukács Oktatási Központ -
Lukács Oktatási Központ -
A képzőművészet-terápia
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
SZÉLSŐSÉGES POLITIKAI IFJÚSÁGI CSOPORTOK SZERVEZŐDÉSE ÉS ÉRTÉKVILÁGA. A szélsőjobboldali ideológia reprezentációja a debreceni egyetemisták körében Campus-lét.
Grafológiai előadások térszimbolika Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Grafológiai előadások Munkavégzés Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Lukács Oktatási Központ -
Történelemdidaktika. I. A történelemtanítás általános kérdései Dr
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Dr. Szilágyi Klára Szent István Egyetem
Az érzelmi intelligencia készségei
A gyorsgondolkodás fejlesztése
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Magasabbrendű idegtevékenység
Hogyan lehet értékes zenét tanítani a gyerekeknek a médián keresztül? Stachó László Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Kodály Intézet.
KREATIVITÁS ALKOTÓKÉPESSÉG.
1 “Oly távol vagy tőlem és mégis közel...” Az Európai Unióval kapcsolatos attitűdök a hazai választók körében Göncz Borbála – Hegedűs István „Részvétel.
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
„Sztárok” az irodalomban
Intelligencia és képességrendszerek elmélete és vizsgálata
Személyiségünk a betűkben
Látható hangok Esztétikai foglalkozások 3-8 éves gyermekek
Pedagógiai személyiségértelmezések
KISTÉRSÉGEK SZEREPE A TUDÁSALAPÚ TÁRSADALOMBAN Varga Csaba Stratégiakutató Intézet
A kommunikáció nem nyelvi kifejezőeszközei
vizuális kommunikáció
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
A téri orientáció fejlesztése
Lukács Oktatási Központ
FD - FEJLŐDÉSI DISZKALKULIA vizsgálata és terápiája DL lapokkal
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Gyermekvilág régen és ma
Mire jó a grafológia? Grafológia a cégek humánpolitkájában Előadó:
GRAFO-LIFE hatékony segítség a mindennapokban. GRAFO-LIFE A hétköznapokban felmerülő stressz- és krízishelyzetek három csoportba vezethetőek vissza: 1.
„Betűtestet öltött lélek”
A Kognitív Profil Teszt kiegészítése
Az alapvető kommunikáció
Dr. Gyarmathy Éva MTA Pszichológiai Kutatóintézet
Magasabb rendű idegtevékenység
A szövegértés diagnosztizálása és fejlesztése
Módszertani lehetőségek a digitális nemzedék megszólításában
Inessza Goldberg Izraeli Tudományos Grafológiai Társaság.
Gondolattérkép Gyarmathy Éva (2001): Gondolatok térképe. In: TaníTani, 2001/ sz. pp: Összeállította: Marton Eszter.
Információelmélet 8. 1 Eszterházy Károly Főiskola, Eger Médiainformatika intézet Információs Társadalom Oktató-
4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával 4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával
Szakmódszertan: eszköztár vagy teória? A kísérleti irodalomkönyvek tanuláselméleti és irodalomtudományi kontextusáról.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Magasabbrendű idegtevékenység
Magasabb rendű idegtevékenység
A nonverbális kommunikáció. A kommunikáció eloszlása Forrás: C3%A1ci%C3%B3&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah.
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Grafológia – SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Grafológia – SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar Grafológia képzés www.grafologia.hu Gyimóthy Gábor Órai anyagok, vázlatok, aktualitások www.grafologiaybl.uw.hu Levélcím grafologia.ybl@gmail.com

Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu „Higgyél azoknak, kik keresik az igazat, kétkedj azokban, akik megtalálták!” André Gide

Kis ráhangolódás – avagy merre forog? Óramutató járásával ellenkező: bal agyfélteke dominancia Óramutató járásával megegyező: jobb agyfélteke dominancia The Right Brain vs Left Brain test Source: AAP Gyimóthy Gábor

Agyféltekék működése - kezesség A balkezesek esetében a jobb, míg a jobbkezeseknél a bal agyfélteke a domináns  Jobb agyféltekei dominancia Balkezes globális, egyidejű, téri-vizuális gondolkodás vizualitás, téri képességek, érzelmek, zene, humor, kreativitás, egész, érzelmes, részleteket nélkülöző figyelem, képzelőerő, szimbólumok és képek, filozófia és vallás, hit, fantázia alapú, heves, kreatív Bal agyféltekei dominancia Jobbkezes analitikus, egymás utáni, verbális gondolkodás logika, beszéd, írás, olvasás, számolás, részletek, logikus, részletekre figyelő, tényszerű, szavak és nyelv, jelen és jövő, matematika és tudományok, megértés, tudás, ismeretek, valóság alapú, praktikus 2017.04.04. Gyimóthy Gábor

A kézírás a személyiség tükre Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A kézírás a személyiség tükre A kézírás agyi vezérlésű tevékenység: akár a szájunkkal is képesek vagyunk írni.

Férfi vagy nő írta?

Ki írhatta?

Aláírás – a személyiség lenyomata Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Aláírás – a személyiség lenyomata Az aláírásnak máig azonosító szerepe van. Kézírásunk személyes, egyedi jellege vitathatatlan. Lehár Ferenc F. Chopin Bartók Béla Márai Sándor Thomas A. Edison Salvador Dali

www.grafologia.hu Vonal minőség tömb Nyomás erősség dőlés margók Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Vigyázat! A grafológus több száz írásjelet és azok összefüggéseit vizsgálja ! EGY JEL NEM JEL! Vonal minőség tömb Nyomás erősség dőlés margók ékezet Sor irány Vég-vonal Kezdő vonal Sor távolság kötésmód Szó távolság Betű méret

A grafológiai gondolkodás alapja a tér szimbolikus értelmezése Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A grafológiai gondolkodás alapja a tér szimbolikus értelmezése F E N T Szellemi, tudatos ÉN EGO múlt J O B B A L TE külvilág jövő Ösztönös, tudattalan, anyagi L E N T

A tér szimbolikus értelmezése a kézírás három zónájában Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A tér szimbolikus értelmezése a kézírás három zónájában Felső zóna Közép zóna Alsó zóna Szellemi Gyakorlati Ösztön Az egyes zónák hangsúlya a személyiség irányultságát tükrözi

Kifejező mozgásaink, gesztusaink megjelennek az írás dőlésében is. Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Kifejező mozgásaink, gesztusaink megjelennek az írás dőlésében is. tolakodó érdeklődő tárgyilagos védekező viszony

Védelem, elzárkózás Kupola Esernyő Kalap Búra Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Az egyes formák is szimbolikus jelentést hordoznak: 1. Az árkád, boltív, mint szimbólum Védelem, elzárkózás Kupola Esernyő Kalap Búra

Befogadás, nyitottság Csésze Serleg Pohár Tál Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Az egyes formák is szimbolikus jelentést hordoznak: 2. A kehely, girland, mint szimbólum Befogadás, nyitottság Csésze Serleg Pohár Tál

Akarat, fegyelem,merevség Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Az egyes formák is szimbolikus jelentést hordoznak: 3.A szög, mint szimbólum Akarat, fegyelem,merevség

A grafológia mai ágazatai Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A grafológia mai ágazatai A grafológia mai ágazatai Munkahelyi grafológia: kiválasztás, team építés, karriertervezés Pályaválasztási grafológia Pedagógiai grafológia Párkapcsolati, párválasztási Diagnosztika és terápia Kriminalisztikai grafológia Eszköz az önismerethez

Teljes személyiségképet nyújt Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Miért előnyös a grafológia alkalmazása más emberismereti módszerekkel szemben? Teljes személyiségképet nyújt Az írást, mint automatizált készségszintű tevékenységet vizsgálja Objektív A képességek szelektív módon is vizsgálhatók Nem szükséges személyes jelenlét a vizsgálathoz

A kézíráselemzés etikája és feltételei Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A kézíráselemzés etikája és feltételei Etikai feltételek Az írás készítőjének írásos hozzájárulása az elemzéshez A személyiségjogok szigorú tiszteletben tartása Technikai feltételek A/4-es teleírt lap megszólítással és aláírással Jó minőségű golyóstoll vagy töltőtoll használata Az elemzéshez szükséges adatok Az írás készítőjének neme, életkora, iskolai végzettsége, domináns keze

Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Köszönöm a figyelmet!