Acorn Cafe A sajátos nevelési igényű tanulók integrációjának jó gyakorlata az angliai Devonban: Acorn Cafe 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Pathways II – Az egész életen át tartó tanulás lehetőségei értelmi fogyatékossággal élő felnőttek számára.
Önkéntesség Miért is jó a Nyíregyházi Főiskola diákjaként önkéntes munkát vállalni és miért különösen jó ez egy Tanodában? Készítette: Hajdu Zsolt és Dudás.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
2013/2014-es tanév változásai az új NAT és kerettanterv tükrében
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Nappali ellátás célkitűzése: Mozgássérült emberek számára, komplex rehabilitációra irányuló szolgáltatások nyújtása, mely a társadalmi és munkaerő-piaci.
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Készítette: Himber Dorottya Juhász Ágnes Majoros Ágnes
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
MEXIKÓI KONYHA.
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Munkahelyi egészség és biztonság
Albert István Téri Napovi Kisvaszar
ÜDVÖZÖLJÜK Európai partnerség az integratív és öko- tudatos élethosszig tartó vendéglátó és turizmus szakképzés jó gyakorlatainak cseréjére, az Európai.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
„Dolgos Dani dolgozik”
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Harmadik matematikakönyvem
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
A beiskolázás előkészítése
Inklúzív nevelés Magyarországon
VIDÓ JUDIT: A SZÉPSÉGIPARBAN DOLGOZÓK MUNKAHELYI STRESSZKEZELÉSE.
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Készítette Kaponya Gergely 2014/2015 I félév Msc
Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori 
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
LdV-HU-09-TAN Erasmus+ Tanúsítványos projekt Angliában Turizmus szakmai gyakorlat.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Telefon:72/
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
Az Osztrák Intézet Német nyelvi felkészítés a külföldön munkát vállalóknak.
Sajátos nevelési igényű tanulók a szakiskolai programban Kapcsáné Németi Júlia.
Dalton-tervvel a tehetségekért Kisalföldi Tehetségsegítő Tanács „Fókuszban a tehetségek”
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, amíg megnövök, hanem guggoljon ide mellém, ha nemcsak hallani, de érteni is akar, hogy.
Egészségtudatos kávéházi sütemények
„Együtt, eredményesen”
Német nyelvi felkészítés a külföldön munkát vállalóknak
Német nyelvi felkészítés a külföldön munkát vállalóknak
Budapest 19. Étkeztetés a Kispesti iskolákban
Közösségi szolgálat a közgázban
Előadás másolata:

Acorn Cafe A sajátos nevelési igényű tanulók integrációjának jó gyakorlata az angliai Devonban: Acorn Cafe 1

Egy közhasznú vállalkozás Önfenntartó program. Az egészségtudatos étkezést támogatja, reklámozza. Helyben előállított, szezonális alapanyagokat használnak fel. 2

Valódi munkatapasztalatot nyújt: A tanulási nehézségekkel küzdő és fogyatékkal élő tanulók Önbizalma fejlődik; alapkészségeket sajátítanak el; egyéni szükségleteikhez szabott fejlesztési program segíti őket. 3

Védett munkahelyi környezet: A Petroc nevelőtestülete és technikai személyzete támogatja ezt. Hidat nyújt a rászoruló tanulóknak az oktatásból a munka világába történő átmenethez. Megtanítja őket hatékony munkavégzésre egy csapat tagjaként. 4

Délelőtti kávé A kiszolgáló területet kitakarítják, rendbe teszik. Forró és hideg italok széles választékát szolgálják fel. Tortákat és süteményeket szeletelnek és szolgálnak fel. Érthetően, világosan kommunikálnak. 5

Déli 12 órától könnyű ebédeket szolgálnak fel Ezek általában az alábbiak: Levesek Pástétomok Szendvicsek Héjában sült töltött burgonya különböző töltelékekel Halas piték Tésztaételek Kebab 6

Biztonságos, higiénikus munkahelyi környezetet tartanak fenn: Tiszta, megfelelő munkaruhában dolgoznak. Betartják az egészségügyi és biztonsági szabályokat. Meghallgatják, megértik és követik az utasításokat. Önállóan és kollégáikkal is dolgoznak. 7

A pincérek feladatai A vendégek gyors kiszolgálása Kiváló ügyfélkezelés A megrendelések érthető lejegyezése A számlákat elkészítése A pénz elvétele és a visszajáró helyes kiszámolása A konyhával történő kommunikáció 8

Akciókutatási projekt Élelmiszerismereti és táplálkozástudományi kurzus Eredmények: Egy inkluzív, koherens program kifejlesztése A tanulás minőségének fejlesztése Élelmiszerismereti és táplálkozási tudatosság 9

Köszönöm a figyelmet! 10