Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba
Offline hirdetés vs. Online hirdetés Online hirdetések előnyei Hirdetés-kiszolgáló rendszerek Adverticum AdServer Műhelytitkok Tartalom
HIRDETÉSEK HŐSKORA A reklám születése: - Gyártás - Média választás - Kampány - Vásárlók
ONLINE HIRDETÉS
Online hirdetések Előnyei: Mérhető Rugalmas Hatékony Fajtái: Listing Search Display
Mibe kerül a hirdetés? Ha barát helyezi el, pénz helyett szivesség Ha barter, termék vagy szolgáltatás a viszonzás Minden más esetben pénz Ezekre is választ kapunk, ha mérünk! Hirdetés ára= Gyártás+elhelyezés Üzleti szemléletben: Többet keresünk, mint amennyit költünk rá? Melyik hirdetési hely érte meg üzletileg?
Mert mérni kell! Mit mérünk az online hirdetéseknél? Megjelenést Kattintást Kattintás utáni történéseket (post-action) UV, Post-view Mit tudunk meg? Mikor hatékony Mi az, ami hatékony Mennyire hatékony
Hogyan mérjünk? Lehetőleg megbízható eszközökkel Előnyös, ha független eszközökkel Hirdetést is mérjünk, ne csak a weboldalunk forgalmát
Mivel mérjünk? Hirdetéskiszolgáló szerverrel (adserver)!
Mivel mérjünk? Hirdetéskiszolgáló szerverrel (adserver)!
Mivel mérjünk? Hirdetéskiszolgáló szerverrel (adserver)!
Mire használható egy adserver? Kihelyezi és méri a hirdetéseket Független mérést valósít meg Egyben kezelhető minden kampány Bármikor módosítható a kampány Statisztikák készítése
banner weboldal Kiszolgálás Statisztikák manuális elhelyezés
AdServer: Hirdetés-kiszolgálás
Adverticum AdServer A legnagyobb hazai hirdetéskiszolgáló 10 éves tapasztalat Napi millió, havi 16 milliárd hirdetés Felkészült support team Ingyenes konstrukció KKV-k részére
Adverticum AdServer
Kampánylista
Targetálás Másik targetálás a példán
Diagrammok!!!! Statisztikák Átlátható Széleskörű Pontos Könnyen értelmezhető