Reklámok az interneten: célozni tudni kell! 2010.04.22. Erőss Csaba.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Hirdetési termékek – Display
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
Internetes látogatottsági statisztikák
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Iroda a felhőben.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Többet ésszel, mint erővel
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Marketingkommunikáció
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
REMARKETING STRATÉGIÁK
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Networkshop 2019 Győr, április 26.
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Előadás másolata:

Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba

Offline hirdetés vs. Online hirdetés Online hirdetések előnyei Hirdetés-kiszolgáló rendszerek Adverticum AdServer Műhelytitkok Tartalom

HIRDETÉSEK HŐSKORA A reklám születése: - Gyártás - Média választás - Kampány - Vásárlók

ONLINE HIRDETÉS

Online hirdetések Előnyei: Mérhető Rugalmas Hatékony Fajtái: Listing Search Display

Mibe kerül a hirdetés? Ha barát helyezi el, pénz helyett szivesség Ha barter, termék vagy szolgáltatás a viszonzás Minden más esetben pénz Ezekre is választ kapunk, ha mérünk! Hirdetés ára= Gyártás+elhelyezés Üzleti szemléletben: Többet keresünk, mint amennyit költünk rá? Melyik hirdetési hely érte meg üzletileg?

Mert mérni kell! Mit mérünk az online hirdetéseknél? Megjelenést Kattintást Kattintás utáni történéseket (post-action) UV, Post-view Mit tudunk meg? Mikor hatékony Mi az, ami hatékony Mennyire hatékony

Hogyan mérjünk? Lehetőleg megbízható eszközökkel Előnyös, ha független eszközökkel Hirdetést is mérjünk, ne csak a weboldalunk forgalmát

Mivel mérjünk? Hirdetéskiszolgáló szerverrel (adserver)!

Mivel mérjünk? Hirdetéskiszolgáló szerverrel (adserver)!

Mivel mérjünk? Hirdetéskiszolgáló szerverrel (adserver)!

Mire használható egy adserver? Kihelyezi és méri a hirdetéseket Független mérést valósít meg Egyben kezelhető minden kampány Bármikor módosítható a kampány Statisztikák készítése

banner weboldal Kiszolgálás Statisztikák manuális elhelyezés

AdServer: Hirdetés-kiszolgálás

Adverticum AdServer A legnagyobb hazai hirdetéskiszolgáló 10 éves tapasztalat Napi millió, havi 16 milliárd hirdetés Felkészült support team Ingyenes konstrukció KKV-k részére

Adverticum AdServer

Kampánylista

Targetálás Másik targetálás a példán

Diagrammok!!!! Statisztikák Átlátható Széleskörű Pontos Könnyen értelmezhető