Miért nem élek olyan jól, mint 4 éve? TUDÁS = HATALOM.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
A marketing fejlődése és szerepe
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Gazdálkodás illetve kaszálóhasználat Csíkban és Gyimesben – egy szociológiai kutatás tapasztalatai – Június 9.
Sikeres emberek.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
Munka-magánélet egyensúlya- a vállalkozás, mint lehetséges megoldás
Négy Évszak Training Kft
Egy csoport sikeres ember, karrierjük csúcsán, mindegyiküknek jó állása, álom autók és házak tulajdonosai, meglátogatták hajdani egyetemi professzorukat.
Gyakori kifogások kezelése
E.ON – Versenyben Önökért!
Szeretnél egy kicsit kitörni a hétköznapokból?  Gondok vannak a munkahelyen?  Többet vársz a kollégáidtól?  Jó lenne pihenni egyet?
Az egészségügy és az egészség „ügye” „Képes vagy-e EGÉSZ-séget ÉP-íteni?
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
FreedomRocks Vezetői Tréning. Tervezés FŐCÉLOK CÉLOK SZABÁLYOK RENDSZER EREDMÉNY.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
„Magánpraxis 2013” konferencia, 1. nap, Budapest, január 25. (C) ALGY1.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
Miért jó Neked az igény szerinti értékesítés?
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
2011 óta az emberekért, akik korlátok nélkül akarnak élni
Készítette: a Dalai Láma
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Magyar Pénzügyi Közvetítő Zártkörű Részvénytársaság
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
Magyarország ben Milyen lehetőségünk van a kiesés pótlására? részidős munkavégzés nyugdíjba vonulásunk után.... aktív korban gondoskodunk.
Családi vállalkozások - prezentáció
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
Miről fogok beszélni? 4, MARKETING ,TÁJÉKOZTATÁS Tízperces Open 5, UTÁNKÖVETÉS 7, CSAPATJÁTÉK.
A lustaság legyőzése. Honnan szerezz motivációt!
Hoshin Kaizen Workshop esettanulmány – a standardok igazi ereje
Sponsorare necesse est
Minőség menedzsment 6.előadás
 1.Interakcióban jön létre!  2.A megoldás is csak interakcióban  lehetséges, melynek eszköze a  kommunikáció  (speciális kommunikáció)  Kommunikációm.
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
Prezentáció KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Személyes akcióterv.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Nemzetközi kereskedelem
MEGHÍVÁS.
Személyiségteszt.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Tantra Indiából
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlás az interneten
Előadás másolata:

Miért nem élek olyan jól, mint 4 éve? TUDÁS = HATALOM

A kérdezéstechnika fontossága árverseny kevés a vevő akik pedig vannak, azok nem akarják a magasabb áru termékeket megvenni. betérő potenciális vevőből kevesen vásárolnak és inkább csak nézelődnek válság gyengébb vásárlóerő

Értékesítés Tudatosság!

Nem akarunk erőszakosak lenni Nem azért vagyok itt, hogy eladjak! Segíthetek?

Első alaptörvény! NEWTON: Egy tehetetlen test nyugalomban marad, amíg... egy külsőerő nem hat rá.

A népesség 90%-a TEHETETLEN TEST

A tehetetlen test 1. nem tud dönteni 2. nem tud gondolkodni 3. azért nem tud dönteni és gondolkodni, mert nincs igazi jövőképe 4. mivel nincs jövőképe ha megígér valamit azt nem tartja be

Második alaptörvény! NEWTON: Hatás-ellenhatás. Fáradt vagy friss. Vitatkozik vagy elad. Szenved vagy élvezi. Kudarc vagy siker.

Mit jelent az, hogy TALÁN? Se nem igen, se nem nem. Az ügyfél döntésképtelen.

Ha valaki se nem, igent, se nem nemet, nem mond a tárgyalás során, az miben van? Talánban.

Aki bonyolítja a dolgokat, az miért bonyolítja? Milyen elmeállapotban van? Mert talánban van.

Aki talánban van, az mit csinál a problémákkal? Felhalmozza őket. Létrehozza.

A jó sorrend: 1. Vágy 2. Probléma 3. A vevői félelmek eltávolítása! 4. Bemutató. 5. Előnyök átbeszélése.

Általános Stratégia Bemutatkozás Vágy Lista Probléma lista Kifogás lista Előny lista

Az értékesítési tárgyalás jó sorrendje: 1. Vágyak, célok=Közeledés, igényfelmérés Ezek a vevő/partner vágyai céljai, amiket a saját életében/cégében el akar érni. Ezeket leginkább vagy kérdésekkel lehet megtudni.

Az öt adat a lezáráshoz! 1. Kinek? 2. Használat, cél (logikus indok)? 3. Érzelmi indok? (Stílus, kategória, stb.) 4. Ár? 5. Mit ajánlhatok még? Akció!

Vagy kérdések sorrendje MINŐSÍTŐ TERMÉK/SZOLGÁLTATÁS KÖRVONALAI LEZÁRÓ

MINŐSÍTÉS Ideális ügyfélhez képest milyen? Ki a nem ideális ügyfél? Van-e igénye, van-e pénze -> dönteni kell!! Hosszú távon együtt tudok-e működni vele? (Képesnek kell lenni visszautasítani az ügyfelet.)

UTAZÁS Belföld vagy külföld? Tengerpart vagy síelés? Európa vagy tengerentúl? Évente egyszer vagy kétszer? Átutalás vagy készpénz?

Általános vevői kérdések Építkezik vagy felújít? Kültérre vagy beltérre? Lakáshoz lesz vagy házhoz? Ha beltérre, akkor nappaliba vagy fürdőszobába? Modern legyen vagy rusztikus? Sötét legyen, vagy világos? Átlagos, vagy egyedi (drága)?

VAGY KÉRDÉS: VÁLLALKOZÓ Idén bővülni szeretnél, vagy megtartani ezen a szinten a céget? Lakosságnak dolgozol vagy közületnek? Alvállalkozó vagy, vagy fővállalkozó? Saját emberekkel dolgoztatsz vagy alvállalkozókkal? 30 ember felett van a létszám, vagy alatta?

VAGY KÉRDÉSEK CÉLJA: KISZEDNI A VEVŐBŐL A PROBLÉMÁJÁT!

Üzlettárs kereső kérdések Élvezi a munkáját, vagy csak csinálja? Váltott műszakban vagy 8-17-ig dolgozik? Szellemi vagy fizikai munkát végez? Mi a következő célja, autó vagy ház?

Fogyasztó Kereső Kérdések – Konkrét betegséget kezeljünk, vagy inkább megelőzni akarunk? – Megelőzni. – Fáradtságot tapasztal inkább vagy stresszt? – Stresszt! – Idegkimerülés fenyegeti inkább vagy szívrendszeri panaszok? – Hát az orvos szerint magas lesz a vérnyomásom, ha így folytatom...

A kifogáskezelés felépítése 1. Megértem, hogy így gondolod. 2. Nem az a lényeg hogy..., hanem az hogy Kérdéssel visszatérni a lezáráshoz: Egyébként NEKED milyen megoldásod van a nyugdíjadra?

KIFOGÁS #1 Gondolkoznom kell még Higgye el a cégünk termék bizottsága már átgondolta, és a piacon a legjobb ajánlatot nyújtom Önnek a legjobb áron. Mit szólna egy ajándék ecsethez?

Kifogás #2 Köszönöm az ajánlatot, összehasonlítom az árakat és majd jelentkezem. Higgye el cégünk termék bizottsága már összehasonlította az árakat, és a piacon a legjobb ajánlatot nyújtom Önnek a legjobb áron. Mit szólna egy ajándék MILKA szelethez?

Kifogás #3 Dárga Valóban nem vagyunk olcsók, de biztos vagyok abban, ha kipróbálja meglesz elégedve, (ahogy az ügyfele is. Szeretne egy próba rendelést?)

Kifogás #4 Mástól veszem és meg vagyok elégedve Örülök, hogy Ön elégedett, pont ilyen lojális vevőkre van nekünk is szűkségünk. Mit szólna egy kis mennyiségű próba rendeléshez?

Elönyők Garanciák Kiszámítható minőség Nyomon követhetőség, tökéletes termék biztonság Optimális kiszerelések Folyamatos akciók és termékskála bővítés Szaktanácsadás üzletkötőkön keresztül Webshop

Előny #2 Ha idáig még nem vette meg, egy történettel fejezzük be a tárgyalást, ahol személyes példán keresztül bemutatod neki egy-két ügyfeled vásárlását!

Staféta és Kettes Csapat Itt a piros, hol a piros. Az Akcióról egy másik munkatárs tájékoztassa a vevőt, vagy az, aki a pénztárban van!

VAGY KÉRDÉSEK ÉS A BÜVÖS NÉGYZET

Próba zárások vagy kérdéssel Ha bármiféle érdeklődést tanúsít az érdeklődő - ez egy remek választás, az ügyfeleink 60%-a ezt választotta - örülök, hogy ez tetszik, csak azt kell eldönteni milyen kiszerelésben kéri -...csak azt kell eldönteni, hogy utánvéttel vagy simán szeretné-e

Lezárási Próbálkozás Vagy Kérdéssel 1. Nagyon örülök, hogy ebben……..egyetértünk, 2. most már csak azt kell eldöntenie, hogy délután jön, vagy reggel?