Első a piacon, első a Legjobb Munkahelyek között 2004.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Advertisements

Intézményi akkreditáció 2008 (hogy készüljünk?) MAB 2008 szeptember 19. Topár József.
A tanári munka értékelése
D ALE C ARNEGIE T RAINING  Dale Carnegie ® : A hagyomány  Alapítva: 1912  Cég-központ: New York City  DC Kutató-központok: New York, St.Louis, Washington.
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
ENERGIAIRÁNYÍTÁSI SZABVÁNYOK
Mi az, hogy biztosítási alkusz, az alkusz helye és szerepe - egy nemzetközi alkusz szemszögéből n Az Alkusz szerepe, az alkuszi etika. n A szolgáltatási.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
A szolgáltatások minőségének biztosítása és értékelése
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Legjobb Munkahely-felmérés 2004
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
12. hét: A TQM és a Minőségdíj Modellek (EFQM)
Közoktatás irányítás Minőségirányítási rendszer Tapasztalatok alapján kiegészítések Farkas Olga Budapest, október 5.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Családi vállalkozás.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
MÍNŐSÉGBÍZTOSÍTÁSI RENDSZEREK KOMMUNIKÁCIÓJA Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Műszaki és Humántudományok Kar Marosvásárhely Készítette: Palkó Réka.
Szilágyi Barnabás Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban HEFOP/2004/3.3.1-P /1.1 NYF MIR rendszere, minőségfejlesztési.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Fogd A Kezem Alapítvány
A Grundfos Vállalatcsoport
Minőségdíjak.
Leading Change A változás vezető szemmel. Hogyan lehet sikeresen levezetni egy változási folyamatot?
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Kotulyák Tamás, Get Energy Magyarország Kft.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Szakmai elvárások és elvárt eredmények a szociális szolgáltatásokon belül nyújtott étkeztetéssel kapcsolatban… Nyíregyháza, március 29.
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
1 Gazdasági változások a rendszerváltás után 1990-es évek: Első multinacionális cégek megjelenése Új management kultúra Keleti piac helyett nyugati piac.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
2002. Július 10. HR CLUB. I.Alapítás:1977, North Carolina II.központ: Tampa, Florida III.5 kontinens, 15 ország, 42 call center IV.közel munkatárs.
Családbarát munkahelyek és települések kialakításának támogatása Milyen értéket kínál a pályázónak a program?
Mikroszintű versenyk é pess é g. Az üzleti szervezetek versenyképességének elemzése, a versenyképesség növelése Egy, a magyar közgazdászok által 1995-ben.
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
Minőségbiztosítás LB-II.
A KOMOLYZENEI CSR TRENDJEINEK HAZAI ÉS NEMZETKÖZI ÖSSZEHASONLÍTÁSA Ásványi Katalin PhD Egyetemi adjunktus.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Pedagógus értékelési rendszer
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
1 P iaci háttér - Új készségek és munkahelyek  Az Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT) szektor az egyik legígéretesebb és gazdaságilag.
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
1/38 Elkötelezettség a Kiválóságért /38 Elkötelezettség a Kiválóságért A Kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
B ALANCED S CORE C ARD BSC Dr. Kovács Árpád Endre SZIE – GTK TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet (TKI) március 25.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Dr Máthé Ákosné HR vezető tanácsadó Interim.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
DEBRECENI EGYETEM AGRÁRTUDOMÁNYI CENTRUM AGRÁRGAZDASÁGI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI KAR VEZETÉSI ÉS MUNKATUDOMÁNYI TANSZÉK Üzleti kiválóság Dr. Gályász József.
MIÉRT stabilak (jók??) a minőségrendszereik?.
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Minőségmenedzsment alapjai szeptember 12.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Első a piacon, első a Legjobb Munkahelyek között 2004.

2 T-Mobile Magyarország - a piacvezető mobil szolgáltató 2004.október

3 Életutunk – a technológiai kiválóságtól a szervezeti kiválóságig 1993 Alapítás 1994 Malcolm Balbridge felmérés; TQM stratégia kialakítása 1995 ISO 9001 Minőségbiztosítási rendszer Tanúsítvány 1996 Nemzeti Minőségi Díj elnyerése 1997 EFQM alapú önértékelési rendszer bevezetése 1998 Marshall díj elnyerése 1999 Pályázat az Európai Minőségi Díjra 2000 Európai Minőségi Díj – döntős helyezés 2001 ISO Környezet Központú Irányítási Rendszer bevezetése Európai Minőségi Díj (EQA) elnyerése Top Team Award elnyerése (DT) 2002 Balanced Scorecard alapú menedzselési rendszer használata A legmegbízhatóbb mobilszolgáltató (Reader’s Digest) 2003 ISO 9001:2000 Minőségirányítási rendszer Tanúsítvány Az év legjobb Top 200 vállalata 2002 (Figyelő) 2004 T-Mobile márkanév sikeres bevezetése Legjobb munkahely díj nyertese(Figyelő)

4 Vállalati értékeink  Jól átgondolt jövőkép, küldetés, stratégia  A vállalat értékének folyamatos növelése.  Társadalmi felelősségvállalás.  Nyereségesség, kiemelkedő teljesítmény  Ügyfélközpontúság, folyamatos fejlesztés, minőség.  Csapatmunka, előítélet-mentesség.  Önmegvalósítás támogatása.  Bizalom, megbízhatóság, nyílt kommunikáció.  Minőség, hatékonyság és szakértelem  Innováció

5 Jövőkép: Hiszünk abban, hogy mindenkinek szüksége van kapcsolatokra, amelyek összekötik a világgal. Ezek a kapcsolatok biztonságot és önbizalmat adnak és arra ösztönöznek, hogy megragadjuk azokat a lehetőségeket, amelyek gazdagabbá és élvezetesebbé teszik az életet. Küldetés: Célunk, hogy ügyfeleinknek biztosítsuk a kapcsolatot az élet minden területén. Segítünk abban, hogy megragadjanak minden lehetőséget és érdekesebben éljenek, dolgozzanak, tanuljanak, gondolkodjanak és kommunikáljanak. Tudjuk, hogy ezt csak akkor érhetjük el, ha a vállalatunkkal kapcsolatban állók – ügyfeleink, tulajdonosaink, munkatársaink, partnereink – érzik, hogy építhetnek ránk. Jövőkép és Küldetés A T-Mobile Jövőképe és Küldetése Jövőkép: Piacvezető távközlési és információs szolgáltatóként összekapcsoljuk a társadalmat egy jobb jövőért. Csúcsminőséget, hatékonyságot és innovatív tudást nyújtunk ügyfeleinknek. Küldetés: Célunk, hogy a legelismertebb távközlési szolgáltatóként mindenki számára megteremtsük a mozgás valódi szabadságának lehetőségét. A Westel Jövőképe és Küldetése Márkaértékek WestelT-Mobile Innovativitás Minőség Megbízhatóság Inspiráció Egyszerűség Megbízhatóság

6 Tudatos, értékvezérelt vállalatfejlesztő programok A zavartalan működés hátterének biztosítása  Munkakörülmények, munkafeltélek  Objektív értékelő rendszerek (TÉR, DEF, 360°)  Versenyképes juttatási rendszerek  Szociális háttér  Képzési programok (e-learning, Learning Management System) Az önmegvalósítás feltételeinek biztosítása  Vezetői támogatási rendszer  Egyéni kezdeményezések felkarolása (ötletláda)  Belső pályázati rendszer ( pozícióra 121 pályázat = 20 befutó)  Projektekbe, programokba történő bevonás

7 Dolgozói Elégedettségi Felmérés  1996 óta évente mérjük a munkatársi elégedettséget  Az utolsó két év válaszadási aránya:  2002-ben 76,1 %  2003-ban 76,9 % A felmérés folyamata:  Kérdőívek kitöltése  Eredmények ismertetése  Területi és központi akciótervek kidolgozása  Érdemi intézkedések az akciótervek alapján

8 Miért a legjobb munkahely a T-Mobile Magyarország Rt.? TerületElégedettségi arány  A vállalat jó hírneve 96 %  Megbízható vezetés 92 %  Leszabályozott folyamatok 91 %  A vállalatról kialakított pozitív kép 91 %  Versenyképes fizetés és juttatási rendszer 86 %  Önmegvalósítás lehetősége 79 %  Elkötelezett dolgozók aránya 68 % További erősségeink  Megfelelő munkafeltételek  Hatékony, változatos munkafolyamatok  Jó munkahelyi légkör  Személyes fejlődési lehetőségek, képzések Forrás: Legjobb Munkahely Felmérés –2004 Hewitt-Inside

9 A T-Mobile Magyarország dolgozóinak elkötelezettsége Forrás: Legjobb Munkahely Felmérés – Hewitt Inside Az ábrán az elkötelezett munkatársak aránya látható. Elkötelezett munkatársak azok, akik ragaszkodnak munkahelyükhöz, hajlandóak mindent megtenni a cég érdekében, és pozitívan nyilatkoznak munkahelyükről.

10 T-Mobile - Európai Legjobbak összehasonlítása Az 5 legmagasabb T-Mobile érték (elégedettek aránya)

11 T-Mobile – TOP 5 vállalat összehasonlítása Az 5 legmagasabb T-Mobile érték (elégedettek aránya)