Városi Művelődési Központ és Könyvtár (VMKK) - intézményünk A VMKK 1993 január 1-óta működik városi intézményként, mint az egykori Megyei Művelődési Központ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Utcai és lakótelepi szociális munka
Az iskolai szociálismunka
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Önkéntesség Miért is jó a Nyíregyházi Főiskola diákjaként önkéntes munkát vállalni és miért különösen jó ez egy Tanodában? Készítette: Hajdu Zsolt és Dudás.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Emberi Erőforrások Minisztere alapította,
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
„Utca helyett iskola” A Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola bűnmegelőzési modellprogramjáról.
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
Könyvtárhasználati verseny
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
P Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység Összefogása Mélykút központtal” című, TÁMOP / pályázat Company Name.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
„Korunk vívmánya a számítógép, mint kreatív eszköz az alkotó művész kezében” Művészetek Háza Veszprém április május 01. „Digitális Művészetek.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
„Közel hozzuk a kultúrát” A Reneszánsz Év pályázatai (Reneszánsz túrák, Közkincs, Tengertánc, Fókusz, PANKKK, Tájházak, Megújuló gyűjtemények)
Magyar Könyvtárosok Egyesülete 42. Vándorgyűlése ajánlásai.
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Sásdi Faodu Egyesület 2001 – től napjainkig. A kezdetektől vállaljuk a sásdi térségben élő hátrányos helyzetű fiatalok összefogását és támogatását, a.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
Családoknak szóló, helyi szemléletformáló programok támogatása „Tehetséges vagyok a családom támogat” NTP-CSSZP-M –
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, amíg megnövök, hanem guggoljon ide mellém, ha nemcsak hallani, de érteni is akar, hogy.
Barcsák Marianna - KPSZTI
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Városi Művelődési Központ és Könyvtár (VMKK) - intézményünk A VMKK 1993 január 1-óta működik városi intézményként, mint az egykori Megyei Művelődési Központ egyik jogutód intézménye. A központi épületen kívül hat fiókintézményt működtet. Így a megyeszékhely egész területét átfogja, és a központi épülettől távolabb fekvő városrészek valamint a városkörnyéki agglomeráció művelődésében, kulturális ellátásában is meghatározó szereppel bír. Az intézmény művelődési központ jellegéből adódóan - a kulturális alapellátáson kívül - sokszínű, a lakosság legkülönfélébb rétegeit és korosztályait érdeklő tevékenységet folytat, következetesen közvetítve a különböző korok magyar illetve egyetemes értékeit.

Városi Művelődési Központ és Könyvtár (VMKK) - fesztiválok A több művészeti ágat átfogó fesztiválok szervezésében a VMKK oroszlánrészt vállal. Gizella Napok rendezvénysorozat. Veszprémi Nyári Fesztivál Vivace Nemzetközi Kórusfesztivál

TÁMOP 3.2.3/2 – „Otthon a kultúrában, otthon a művészetben,” – közművelődés és kreatív oktatás fejlesztése Veszprémben A veszprémi Városi Művelődési Központ és Könyvtár és a Művészetek Háza 2009-ben sikerrel pályázott a Társadalmi Megújulás Operatív Program "Építő közösségek", közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért 2. kör: A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában című felhívására. a két intézmény összesen ,- Ft-ot nyert, rendezvényekre és eszközbeszerzésre. projektünk célja a közoktatási rendszer hatékonyságának a közművelődés eszközeivel történő javítása, ennek keretében a gyermek- és ifjúsági korosztály bevonása a nem formális és informális tanulási programokba. Nagy jelentőséggel bírnak a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok kompetenciafejlesztését célzó programok

TÁMOP 3.2.3/2 – „Otthon a kultúrában, otthon a művészetben,” – közművelődés és kreatív oktatás fejlesztése Veszprémben A Városi Művelődési Központ és Könyvtár összesen 18 programelemet valósít meg a rendelkezésre álló 22 hónap alatt, jelen pályázat keretében. Ebben megjelennek kompetencia-, készség,- és képességfejlesztő programok, tréningek, szakmai alapot adó képzések, szakkörök, nyári táborok, nyelvi és informatikai képzés, és helyi identitást erősítő közösségi programok. A projektünk a közoktatási rendszeren belül, a hátrányos helyzetű, az iskolai lemorzsolódás által leginkább veszélyeztetett tanulók, valamint a képzési és munkaerő-piaci szempontból leghátrányosabb célcsoportokra irányul. A Művészetek Háza a középiskolában folyamatosan kapott alapokhoz szeretné hozzátenni az irodalomból, a vizuális művészettel kapcsolatos tárgyakban, az ének-zenében megszerzett információkhoz, tudásanyaghoz, élményanyaghoz a kapcsolódási pontok, párhuzamok, eltérések felmutatását, észrevetetését. Ezeket a célokat szolgálja a Művészetek Háza Élménykör Szakkör, Élménykör Matiné és Élménykör tábor programja.

„Ami a szívedet nyomja” – Tehetséggondozó programsorozat A VMKK Március 15. úti Könyvtára 1998-tól gondozza az "Ami a szívedet nyomja!" c. megyei vers- és prózaíró pályázatot. A pályázatra beérkezett legjobb műveket három évente antológiában adja közre. A pályázat kapcsán rálátásuk van azokra a fiatalokra, akik az önkifejezésnek ezt a módját választják. A tehetséggondozó programsorozattal a vers- és prózaírással foglalkozó fiatalok számára szeretnénk szakmai segítséget nyújtani, hogy jobban megismerhessék az alkotói folyamatot, készségszinten tudják alkalmazni az irodalom órákon tanultakat.

Mindentudó Ház Tudományos-, ismeretterjesztő előadássorozat A magyar tudományos élet legnevesebb képviselői, a különböző tudományterületekről tartanak előadásokat, valamint vitákat a hallgatósággal. A programokat és az előadásokat a Városi Művelődési Központ szervezi, három hetente, a délutáni órákban - igazodva a diákok időbeosztásához, valamint az iskolai évadhoz, tehát a nyári szünet ideje alatt nincsenek előadások. A helyszín minden esetben a Városi Művelődési Központ. A perces előadásokat mindig egy kötetlen vita, eszmecsere követi, az aktuális témával kapcsolatban az előadóval. A kapcsolódó anyagokat (könyvek, filmek, honlapok, bibliográfiák) igyekszünk minden alkalommal hozzáférhetővé tenni.

„Kattints rá!” – A weboldalkészítés alapjai A mai világban a számítógép, ezen túl az internet használat kitágította a világot az emberek előtt. Lehetővé teszi a tájékozódást minden témában, azon kívül a kapcsolattartást akár más földrészeken élő ismerős és ismeretlen emberekkel is. Az egy hetes nyári tábor célja, hogy bevezesse a téma iránt érdeklődő diákokat a weboldalkészítés világába. Nem célunk a téma részletes és mindenre kiterjedő feldolgozása, - hiszen ennyi időnk nincs is - de hasznos és aktuális betekintést szeretnénk adni a mindenki által böngészett weboldalak elkészítéséből.

MiniMag modellező szakkör éves fiú korosztály nagyon fogékony a gépek működése, az elektronika, a barkácsolás iránt, ezért náluk érdemes ebben a korban megszerettetni a mechanikát, anyagismeretet. A Szakkör oktatással és gyakorlattal egybekötve hosszútávon szeretteti meg a modellezést és ad ismereteket és segítséget fiataloknak a hobbi gyakorlásában. A klub arra is hivatott, hogy a már modellekkel rendelkező, de eddig csak egyedül modellező fiatalokat összefogja. Célunk, hogy a felnövekvő generáció közül minél többen találjanak maguknak egy olyan elfoglaltságot, amelyben örömüket lelik, és sikerélményhez jutnak, mindez persze nagyon sok informális tanulás által.

Origami szakkör Az Origami - japán eredetű papírhajtogatás- nem pusztán szórakoztató mulatság, egyszerű időtöltés. Rendkívüli módon fejleszti a gyermek kézügyességét, pontosságra nevel, fejleszti a szín- és térlátást, a képzelőerőt. A lépésekre vissza kell emlékezni, így a memória fejlesztésének is jó eszköze. Napjainkban, amikor olyan sok gyermek és szülő küszködik dyslexiával, az origami ebben is segíthet. A klub foglalkozásain nem csak a figurák hajtogatása sajátítható el, hanem felhasználásukkal is megismerkedhetnek tagjaik: bábokat, meseillusztrációkat, a mindennapjainkban használható tárgyakat - dobozok, levélpapírok, irattartók, díszcsomagolások - is készíthetnek.

„Táncoljunk együtt gyerekek!” Népzene, néptánc - Formális képzést kiegészítő program Az előadássorozat aktuálisan változó műsorai bemutatják az év ünnepeit, népszokásait táncos, zenés formában. A programsorozat tervezésekor nem titkolt célunk volt, hogy a meglévő néphagyományokat beépítsük a gyerekek mindennapi életébe, kihasználva azok közösségteremtő, emberformáló lehetőségeit. Feladatunknak tekintjük az érdeklődő gyermekközönség számára táncházi programok megvalósítását. A résztvevő gyermekek a meglévő ismereteiket, valamint az iskolai tanulmányaikat kiegészítve, azokhoz kapcsolódva ízelítőt kaphatnak a magyar néphagyományokból, táncokról, népzenei kincseinkről.

Kép-es vagy rá?! – Tehetséggondozó alkotótábor A tábor során délelőttönként az összes résztvevő elméleti órákon vesz részt, délutánonként pedig 6 fős csoportokban dolgoznak szakember vezetésével a gyakorlatba ültetve a tanultakat. A résztvevők bepillantást nyernek a filmkészítés folyamatába. Minden csoport feladata a tábor végére egy rövidfilm elkészítése az általuk választott témában s elkészített forgatókönyv alapján. A programot filmnézés, önismereti játékok egészítik ki.

Mézeskalácsházikó – Kézműves tábor A foglalkozásokon a gyerekek megismerkednek régi népi mesterségekkel, mint pl. a gyertyaöntés, mézeskalácskészítés, nemezelés, méhészkedés, de készítenek pl. díszdobozt, poháralátétet szalvétatechnikával, fűznek gyöngyből méhecskét, porcelánfestéssel díszítenek bögrét, origamiznak. Négy kirándulást tervezünk: Nemesvámos HARIBO gyár, egy környékbeli méhészet felkeresése, illetve ellátogatunk a veszprémi Kabóca Bábszínházba, valamint "medvelesre" megyünk a veszprémi állatkertbe. Népi játékok, körjátékok révén fejleszthető a gyermekek ritmusérzéke, mozgáskoordinációja, valamint közösségformáló hatásuk van.

Angol beszédközpontú nyelvoktatás – hátrányos helyzetű gyerekeknek Nagyon sok gyerek és fiatal küzd az iskolában a nyelvtanulással. A tanult nyelvet nem tudják használni, az iskolán, tanórán kívül nem sok értelmét látják a tanult nyelvnek. A nyelv tudása passzív marad, ha egyáltalán kialakul. Az általunk kínált tanfolyam kiscsoportos formában, főleg a beszélt nyelvre, a valóságban előforduló szituációkra, helyzetekre fekteti a hangsúlyt. Olyan témákat dolgoz fel, melyek a fiatalok érdeklődési körébe tartoznak.

Demokratikus jogok gyakorlása A nemformális tanulás keretében megvalósuló foglalkozások témakörei egyfelől az állampolgári ismeretek, az emberi jogok, a demokratikus magatartásformák, az európai értékek és intézmények, valamint az intézményesült társadalmi párbeszéd lényeges elemeinek elsajátítását foglalják magukba, de ugyanolyan hangsúlyt kap az érdek- és jogvédő intézmények, a társadalmi integráció ösztönzését szolgáló helyi és országos programok működésének gyakorlatban történő bemutatása. „Demokratikus jogok gyakorlását segítő kompetenciák fejlesztése” címet viselő program keretében megvalósuló tanulási alkalmak elsősorban az aktív állampolgárság megvalósításához szükséges ismeretek, készségek és kompetenciák átadására, illetve fejlesztésére irányulnak.

A német nemzetiségi kultúra helyi értékeinek feltárása, megismertetése, a helyi identitás erősítése A németek betelepítésének története, a németek életmódja, a nemzetiségi hagyományok megismertetése, a népszokások, a népviselet, a zene, a tánc, a gasztronómiai hagyományokon keresztül interaktív módon a résztvevőkkel. A programokon közreműködnek a helyi német nemzetiségi együttesek. - A németek betelepítésének története, életmódja, népszokások - Német nemzetiségi viselet - Német nemzetiségi táncok - Német nemzetiségi zenei hagyományok - Német nemzetiségi gasztronómiai hagyományok

Megtartó képességet segítő, helyi identitást erősítő helyismereti programok A település múltjának részletes megismerése, az életmód, a népi hagyományok, népszokások átvétele, a fennmaradó műemlékek, emlékhelyek felkeresése, gondozása, az együttes kézműves tevékenységek gyakorlása mind-mind erősítik a helyi identitást, és a helyi értékek megtartó védelmére inspirálnak. A résztvevők a programok közben modern technikai eszközöket használhatnak, egyrészt megtanulhatják ezek használatát, nagyobb élményt nyújt az egész program, és jobban rögződik az interaktív részvétel általi befogadás. Újabb információval, érdekességgel gazdagítjuk, kiegészítjük a már meglévő, illetve hiányzó ismereteket interaktív, csoportos, szórakoztató formában.

Életvezetési programok, a társadalmi beilleszkedési zavarokkal küzdök számára A fiatalsággal, családokkal történő foglalkozás hosszú távú befektetés, fontos hogy a társadalomban, a helyi közösségekben hasznos taggá váljanak, otthon érezzék magukat városukban, szűkebb környezetükben. Célunk, hogy a hátrányos helyzetű fiatalok, családok a társadalom és a helyi közösségek egyenrangú tagjai legyenek, és az alapvető emberi jogok az ő tekintetükben is érvényesüljenek. A Városi Művelődési Központ és Könyvtár intézményei vonzáskörzetében különösen sok hátrányos helyzetű fiatal és család él, kiknek egyre kilátástalanabb a jövője. Őket szeretnénk segíteni két előadássorozattal három helyszínen, melyek az általános megoldásra váró problémákkal, kérdésekkel foglalkozik.

Tréning: informális szakmai célú program, kompetenciafejlesztéssel – hátrányos helyzetű középiskolás korú fiatalok számára A tréning célja az önismeret fejlesztése, a problémák felismerése és azok kommunikálása, továbbá a megküzdési stratégiák elsajátítása, majd azok alkalmazásának gyakorlása. Problémák a családban: Jellegzetes családi működések és azok következményei. Diszfunkcionális család. A problémamegoldás 7 lépése. Kommunikáció: Verbális, nonverbális és metakommunikáció. Kommunikációt fejlesztő gyakorlatok. Érzelmek: Érzelmi állapotok. Az érzelmek kommunikálása a családban és a kortársi kapcsolatokban. Konfliktuskezelés: A konfliktuskezelés ötféle módja: versengés, alkalmazkodás, elkerülés, problémamegoldás, kompromisszumkezelés. Agresszió: A környezet felé és önmagunk felé irányuló agresszió

„Dózsaváros régen és ma” A helyi identitást erősítő programsorozat célja, hogy a résztvevők fedezzék fel a városrész történelmi és kulturális örökségét, és ismerjék meg a mai Dózsaváros gazdag életét. A sorozat látogatói betekintést nyernek a városrészben élő alkotók gazdag munkásságába. Tájékoztatást kapnak a helyi civil szervezetek, vállalkozások, képviselők, intézmények munkájáról. Témák: Helytörténeti kiállítás, előadás, iskolatörténeti előadás, beszélgetés a mai Dózsavárosról, Dózsaváros jövőjéről, német nemzetiségi hagyományok, népszokások, ünnepek, helyi alkotók bemutatkozása.

„Dolgos hétköznapok – Jókedvű ünnepek” A VMKK Kádártai Faluháza a pályázat keretében egy 5 részből álló sorozatot szervez, melynek célja a népi kultúra közelebbi megismerése, a helyi identitás erősítése. Ehhez kapcsolódóan olyan komplex programokat szervezünk, amelyeken minden korosztály megtalálhatja a számára megfelelő elfoglaltságot. Témák: A vásárban - régi mesterségek, kézműves hagyományok felelevenítése Népi gyerekjátékok - a gyermekek hétköznapjainak felelevenítése "Érik a szőlő" - szüreti mulatság "Szájról szájra" - a magyar népköltészet kincsei Kádárta régen és ma

"Bakonyi betyár" vándortábor - kirándulás a Bakonytól a Balaton-Felvidékig A tábor a Bakony és Balaton-Felvidék népi hagyományait és szokásait eleveníti fel. A paraszti hétköznapok, az ünnepi szokások, mulatságok mellett a népi hősökkel és a hírhedt bakonyi betyárok életével is megismerkednek a résztvevők. A dalok, a versek, mondókák tanulása, a legendák felelevenítése mellett a programokban olyan különlegességek is szerepelnek, amelyek a mesteremberek munkájába és a népi művészet hagyományaiba is engednek bepillantást.

"Felfedező-tábor„ - 2 hetes kompetencia-, készség és képességfejlesztő tábor A felfedező tábor mottói: - Fedezd fel magadban az értékeket - Kulturális kalandozások (felfedezések) Veszprémben és hazánk szép tájain A kéthetes ingyenes nyári tábor olyan tartalmas elfoglaltságot jelent, mely során a gyermekek alapkompetenciáit szeretnénk fejleszteni. Délelőttönként fejlesztő pedagógus és drámapedagógus foglalkozik majd a gyerekekkel. Délután kézműves foglalkozások és kisebb kirándulások, városunk és környéke (Herend) megismerése, szerepel.

Köszönöm a figyelmet!