Fekvőbeteg ellátás 2010. november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Advertisements

Dr. Matejka Zsuzsanna „Gyógyszerterápiás gondozás”
Hotel Pátria*** (2356/04-es tételhez) Készítette : Kálmán Aliz.
Az ápolás minősége és az ápolási dokumentáció
Borostyán Természetvédő Óvoda bővítés, felújítás Ideiglenes helyszín biztosításának lehetőségei a munkálatok ideje alatt.
Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése november 27.
Giovanni pizzéria és söröző
1 Pont, 3 Szervezet Unió Alapítvány •A helyzethez képest életben maradtunk •Árvíz, rémhírek, rossz idő •Működtettük, túléltük •Az első pályázat.
Bagolyvár Étterem Készítette: Fenyvesi Krisztina Sánta Roberta Bálizs Renáta.
Timesharing.
Belány Róbert LEADER pályázat: A kisbéri Bakony étterem fejlesztése Szakmai rendezvény a Bakonyalja- Kisalföld kapuja összetartásáért Kisbér.
Marketing az egészségügyben Dr. Szalkai Iván E-consult 2000 Rt.
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Pécs Mátyás király utca 12.
4. A márka fogalma, márkajel. A márkaépítés feladatai, márkastratégiák
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
A nosocomialis fertőzések felderítésében alkalmazott
Aktív, egészséges életmód alsó tagozatos diákoknak
Béres Egészség Hungarikum Program Egészségboldogság Kutatás Sajtótájékoztató március 11.
Informatikai Vállalkozások Szövetsége E-egészség munkacsoport Lukács Lajos Egészségügyi Infrastruktúra Bevezető gondolatok „
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Ápolási tevékenységünk központja a beteg SE ÁOK I.sz.Sebészeti Klinika Budapest Mollnár Enikő Zina.
Dobozvilág évesen még előttem az élet B. úr a doboz-menedékben.
Felhasználói kérdőíves felmérés a MEK-ben Moldován István OSZK MEK.
Az esetmenedzser munkája és szerepe az egynapos sebészet ellátásban
Vendégszoba Közös helyiség, konyha Egészségügyi helyiségek Somogyváriné Koncz Margit Minősítő
Roma egészségklubok létrehozása és működtetése három dunántúli megyében Sex Edukációs Alapítvány.
Gyermekjogok - egy lépés előre
Területi gyermekellátás szakfőorvosi beszámolója és aktuális kérdései Csecsemő- és gyermekgyógyász Szakfőorvosok Országos Értekezlete Budapest november.
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
AUTOMATIZÁLT BETEGSZINTŰ GYÓGYSZERELÉS (Ötlettől a megvalósulásig)
ADATVÉDELMI OKTATÁS
Akkermann Róbert Hoffbauer Márk Logó Róbert Molnár Nagy Dániel
Forczek Dóra, Rádi Gabriella, Szarka Márk, Virányi Árpád
A MINŐSÉG GARANCIÁJÁNAK EGYIK VETÜLETE: KOCKÁZATELEMZÉS Sipos Gáborné Minőségirányítási vezető.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Szakfelügyeleti kihívások az alapellátás területén
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
Mennyire találta motiváltnak 1.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését? Mennyire találta motiváltnak 2.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését?
Lakossági elégedettségmérő kérdőív Hány éve lakosa a településnek? A válaszadók közül a Nyékládházán születettek aránya 30%
Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
AZ OTTHONI SZAKÁPOLÁS.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
KI FIZET A VÉGÉN ? Dr. Csiba Gábor elnök Stratégiai Szövetség a Magyar Kórházakért Budapest, november 10.
A Veszprém megyei pszichiátriai ellátó rendszer ismertetése
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Készítette: Werner Gábor. Tartalomjegyzék Általános Szabadidős lehetőségek Szolgáltatások Parkolás Internet Parkolás Érkezés dátuma Kijelentkezés Lemondás.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
Nagycenk-Széchenyi kastély
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Ahogy a szakfőorvos látja
A szellemi tulajdon védelme és menedzselése című projekt résztvevői értékelése.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Vizit.
Esély a szülőknek, lehetőség a gyermekeknek. Városligeti Fasori Bölcsőde Projekt célja: a megnövekedett gyermek létszám - 25 új férőhely - a gyerekek.
Kerényi Erika Management technikák fő területei 1. Vezetési módszerek 2. Stratégiai tervezés 3. Szakmai és üzleti terv 4. Változásmanagement.
ELTE SPECIÁLIS GYAKORLÓ ÓVODA ÉS KORAI FEJLESZTŐ MÓDSZERTANI KÖZPONT OM AZONOSÍTÓ: Korai Fejlesztés – Szülői elégedettség 2011/ db kérdőív.
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Móricz Zsigmond Könyvtár – Nagyszeben tér 1. Közvéleménykutatás.
Energiatakarékos megoldások
Hömérséklet változások
Adómentes juttatás 2019-ben? Igenis létezik!
Magyar - Angol Tannyelvű Gimnázium Kollégiuma Balatonalmádi, Rákóczi u
Előadás másolata:

Fekvőbeteg ellátás november

Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %

Hogyan érkezett hozzánk?

Mennyi idő telt el a beutalástól a befekvésig?

Hogyan ítéli meg Intézményünk helyiségeinek tisztaságát? (Értékelés: 1= egyáltalán nem elégedett; 5=maximálisan elégedett) % % % %

Milyennek értékeli a hotelfunkciókat? (Értékelés: 1= egyáltalán nem elégedett; 5=maximálisan elégedett) % % %

Elégedett-e a többletszolgáltatásokkal Amit hiányoltak:  TV minden szobába (Bf,Hé)  Mikrohullámú sütő (Bf)  Centrifuga (Bf,Ha,Hé)  Kábel tv (Bf)  Iszapkezelés, konditerem (Ha)  Internet hozzáférés (Hé)  Hűtőszekrény minden szobába (Hé) %

Milyennek ítéli meg az étel mennyiségét ill. minőségét % %

Elégedett-e a konyhai kiszolgálás színvonalával? %

Mennyire elégedett az orvosi ellátással? %

Hogyan ítéli meg az ápolónők munkáját? %

Kapott-e megfelelő tájékoztatást a további tennivalóiról?

Milyen további ellátásra irányították? %

Mennyire elégedett a munkánkkal? % % %

Távozáskor hogyan értékeli a saját egészségi állapotát? %

Összességében milyen érzéssel hagyja el az Intézetünket? %

Ajánlaná-e Intézetünket ismerősének, családtagjának? %

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Balatonfüred  vaságyak cseréje  több fizikoterápia  kevés a gyógyszer  nem volt infúzió  a lift sokat rossz  több előadás, de nem termékbemutató  kapuzárás után kint lehessen maradni  zárható szekrények  zuhanyzóba kapaszkodó  korán kirakják a vacsorát és kihül  több gyümölcs, sütemény  pénteken legyen a hidegvacsora  este 7-kor legyen a vacsora

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Harkány  A televízió az alapellátás része legyen  Évszaktól függetlenül a kapuzárás este 9 óra legyen

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Hévíz  régi ágyak cseréje  rövidebb ideig kelljen várni a behívásra  az étterem zsúfolt  a fűtés nem kielégítő  a padlószőnyeg nem higiénikus  a felújítások folytatása  az épület külső és belső tatarozása „Köszönöm, hogy itt lehettem, és igénybe vehettem a szolgáltatásaikat.”