Magyar Coachszövetség által kkreditált life és business coach

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos tippek pályamódosításhoz
Advertisements

Jánosi Beatrix szeptember 08.
KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
ISO FÓRUM XIX. Nemzeti Konferencia
Design-szemlélet alkalmazása a coaching során. The Rise of the creative class Richald Florida professor: 38 millió új hős az USA-ban „…mert ő ROCKSZTÁR!”
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
A TÁRSADALMI ALAPFUNKCIÓK TÉRBELI RENDSZERE Wood, G.: Stone City, Iowa, 1930, Joslyn Art Museum, Art Institute of Omaha Collect.
A kulcskompetenciák.
A társadalmi környezet hatása a gyermekek fejlődésére
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Napjaink „népviselete” A katonai gyakorlók utóélete egy Közép- Tisza-vidéki faluban.
Az öltözék eldöntheti az állásinterjú sikerét
Audrey Hepburn kiállítás – Berlin „Egy élet és egy ruhásszekrény kitárulkozása” Énekel Audrey Hepburn ( „Álom luxuskivitelben” – Moon river )
Managerek éjszakája Velence, SZÉP MÚLT VÁR RÁNK? Szűcs Anita Akkreditált, kiemelt fokozatú Life és business coach Magyar Coachszövetség Közhasznú.
Az állásinterjú legfontosabb „aranyszabályai”
Üzleti viselkedéskultúra Dr. Tóthné Igó Zsuzsanna
Nem felel meg az szabálynak
Az üzleti öltözködés szabályai Dr. Ács Klára – Magyar Divat Szövetség
Picasso: Festival Mondial HUNGART ©
KLASSZIKUS SZOCIOLÓGIA ELMÉLETEK BBTE Szociológia és Szociális Munkásképző Kar Szociológia Tanszék Szociológia szak Péter László.
A görög színház működése
A személyiség.
Logika Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar
Népszerű kultúra és magaskultúra
A különleges bánásmódot igénylő gyerekek 2.
Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…
A CSOPORT MEGHATÁROZÁSA
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
Dobiné Bálint Katalin Protokoll ismeretek
Embléma, logotípia, piktogram, címer.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Az információs társadalom jogi alapkérdései, alapfogalmai
Családi vállalkozás.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gyermek és fiatalkori devianciák kialakulása
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak Készítette: Tóth Petra Felkészítő tanár:
Etikusság. Létezik-e a pénzügyekben avagy mi az a közösségi bank?
A PLAKÁT Készítette: Wiedermann Katalin.
A kulturális intelligencia
„A kultúra azért különlegesen szép terméke az emberi viselkedésnek, mert egyedi és megismételhetetlen. Minden igaz közösség egyszeri jelenség. A kultúra.
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
A személyközi kommunikáció dinamikája. Belebonyolódás és kihátrálás
Diplomáciai etikett és protokoll
Scenáriók készítése Dr. Kollár József Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány.
Saját coaching: megtervezem a coachingomat veled
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
Viselkedéskultúra.
Könyvtári protokoll Fodor Péter előadása október 6.
Logika Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar Jogelméleti és Jogszociológiai Tanszék.
KLASSZIKUS SZOCIOLÓGIA ELMÉLETEK BBTE Szociológia és Szociális Munkásképző Kar Szociológia Tanszék Szociológia szak Péter László.
A deviancia értelmezési kerete
„Reflektorfényben Te állsz”
DIAGNOSZTIKAI ALAPISMERETEK
Értékesítési technikák
A vezető személyisége – a ma követelményei és a holnap kihívásai.
A pedagógus helye az iskolai szervezetben
Let’s coach it!
Az iskolai szervezet és fejlesztése
„Csináljunk egy gépet, ami helyettünk gondolkodik” Bill Gates.
Stílustanfolyam nőknek
PREZENTÁCIÓ A PREZENTÁLÁSRÓL
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Kultúra és kommunikáció
Öltözettípusok jellemzői Vizuális kommunikáció 4. évfolyam
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
A Biblia és a képzőművészet
Bevezetés a szoftver-ergonómiába
Női ‚Dresscode’ Az elvárt öltözék protokollja.  White Tie  lehető legelegánsabb öltözet  kötelező az estélyi ruha könyékig érő kesztyűvel  Black Tie.
Előadás másolata:

Magyar Coachszövetség által kkreditált life és business coach Managerek éjszakája „Fecseg a felszín…” Öltözködés és munkahelyi megjelenés ontológiája, avagy nonverbális meggyőzés versus manipuláció Balogh Emese Magyar Coachszövetség által kkreditált life és business coach 2010. Október 15.

Első találkozás 30 másodperce után Amire emlékszünk: 55% viselkedés és megjelenés (öltözet) 38% hang 7% elhangzottak

Metaforák lóg rajta, mint tehénen a gatya kinek nem inge, ne vegye magára kiteregeti a szennyest pongyola stílus ékes beszéd ….

Az öltözködés az önkép kialakításának egyik eszköze Az öltözködés képet ad az ember Értékrendjéről Viselkedési normáiról Anyagi helyzetéről Társadalmi, szociális, kapcsolati és kulturális tőkéjéről

Divat: stílus<->modor Mítoszteremtés – Napóleon és Sztálin Divat – diktatúra Szociológia: A divat jó indikátora egy társadalom szabadságának, s ahol azt szűken mérik, ott alig találjuk nyomát. (Zsolt Péter) Irodalomtörténet: A divat alkalmas arra, hogy ideológikus tartalmak közvetítésével ellenkultúrális jelenségek és kulturális forradalmak eszköze legyen. (Zanin Éva)

Divat: stílus<->modor Külső megnyilvánulásai azonosak lehetnek „a stílus veleszületett tehetség, míg a modor tanulható” A modor stílussá alakítható Totális azonosulás helyett hierarchikus és kreatív tudatosság

MÓDSZERTAN I. Az öltözködés mint kommunikáció Kommunikáció szabályai alapján vizsgálom az öltözködést, mint kommunikációt a GRICE maximák használatával Kérdés, az adott öltözet kielégíti-e a kommunikáció szabályait vagy nem

Mennyiség – elegendő információ, de nem több Ne mutass többet magadból, mint amit a helyzeted lehetővé tesz (medence-party, vagy diplomáciai fogadás) Mutass meg magadból annyit, amit a helyzeted lehetővé tesz (csador, vagy a kedvenc ruhád)

Minőség – legyen alátámasztott, ne hamis Álmárkák, hamisítványok <-> valódi márkák Légy tekintettel a termékválasztékban kínált minőségi változatokra

Relevancia – maradj a tárgynál Ha úszni mész, húzz fürdőruhát…

Modor – egyértelműség, világosság, rendezett Az öltözéked egyértelműen és világosan összhangban álljon azzal, amit ki akarsz fejezni vele

MÓDSZERTAN II. (forrás: ontológiai coaching / Dr. Kollár) Mcdonaldizáció pl. üzleti viselet előre ismert szabályok, ezek által előírt minőség, célnak megfelel, azonnali és alapigények kielégítése Se több, se kevesebb. Grice maximák betartása.

MÓDSZERTAN II. (forrás: ontológiai coaching / Dr. Kollár) Postmcdonaldizáció pl. divatházak termékeinek megvásárlása és viselése Minőségi öltözködés (standard). Grice maximák tudatos megtartása ill. tudatos, tervezett megsértése. (cél a stílusság kifejezése)

MÓDSZERTAN II. (forrás: ontológiai coaching / Dr. Kollár) Demcdonaldizáció pl. divatházak új kreációi szabályok (stadnardok) megsértése, felrúgása vagy azok eltúlzása. Grice maximák tudatos vagy tudattalan megsértése (cél a meghökkentés, figyelemfelhívás)

Mcdonaldizáció az öltözködésben Mennyiség – időjárásnak megfelelő anyag és mennyiség, típusomnak megfelelő, de nem feltűnő szín, kevés visszafogott kiegészítő Minőség – alkatnak, életkornak megfelelő Relevancia – dress code-ok betartása Modor - ápoltság Idomulni az elvárásokhoz. Ne tűnjek ki. Azt adom, amit elvárnak tőlem. Célnak megfelelő öltözet. Női magazinok alkathoz, színekhez illő tanácsai.

Mcdonaldizáció Egyenruhák Formaruhák

Mcdonaldizáció Szinek védőruha

Mcdonaldizáció otthonka lódenkabát

Mcdonaldizáció farmer Kínai egyenruha

Mcdonaldizáció Business formal Ultra formal

Demcdonaldizáció Grice maximák megsértése vagy azok eltúlzása az öltözködésben. Mennyiség – túl díszítettség, nem az évszaknak megfelelő szín, anyagminőség, túl sok, vagy éppen túl kevés szín, eltúlzott méretek Minőség – nem az alkatnak, életkornak megfelelő öltözet Relevancia – alul vagy éppen túlöltözöttség, alkalomhoz, helyhez nem illő darabok viselése Modor – ápolatlanság, össze nem illő darabok illesztése Minden divatváltás demcdonaldizáció. A híres dizájnerek ezt teszik. A fiatalok lázadása (csövesek – közösség, azonosság, lázadás) (‘le a nadrággal’ irányzat) Művészek megjelenésükben és jelmezként. Lehet tudatos vagy tudattalan.

Demcdonaldizáció Jelmezek jelmezek

Demcdonaldizáció Művészek művészek

Demcdonaldizáció lázadás Identitás keresése

Demcdonaldizáció Tudattalan megsértés És ez?

Demcdonaldizáció bullshit relevancia

Postmcdonaldizáció A minőségi öltözködés. Tudatos, tervezett, egyéniséget előtérbe helyező stílusosság. Grice maximák betartása, ill. tudatos, tervezett megsértése. A nagy dizájnerek. Változó szabályok a divatban . Patricia Field, Anna Wintour, Karen Homer

Postmcdonaldizáció Michelle Obama O

Postmcdonaldizáció Diana hercegnő O

Postmcdonaldizáció Tara Lynn

Postmcdonaldizáció Patricia Field

Postmcdonaldizáció LBD O

Csak, hogy megcáfoljam Kreatív – pl. Sir Bob Geldorf Extravagáns - David Beckham Romantikus – Sting Klasszikus – Bill Clinton Természetes – Jude Law Nemzetközi – Johnny Depp Postmcdonaldizáció leleplezhető, mert modor és nem stílus

Postmcdonaldizáció leleplezhető, mert modor és nem stílus Sir Bob geldorf David beckham

Postmcdonaldizáció leleplezhető, mert modor és nem stílus sting Bill clinton

Postmcdonaldizáció leleplezhető, mert modor és nem stílus Jude law Johnny depp