Média és divat.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lukács Oktatási Központ -
Advertisements

Számok összehasonlítása mentális számegyenes nélkül
LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM
Önismeret.
K ONTROLLÁLATLAN VÁGYAK, KISZÁMÍTHATATLAN HISZÉKENYSÉG, KIALAKULATLAN ÉRZÉSVILÁG Avagy a reklámok hatásai a kisiskolásokra Készítette: Tóth Ivett Anna.
1. 2 Hol vásárol? Hogyan vásárol? Mikor vásárol? Milyen szempontok alapján dönt? Ki vagy mi befolyásolja a döntést? ( fekete doboz elmélet)
Csoport munka.
Lobbizás az egészségügyben
Társadalmi rétegződés, életmód, szabadidő
A társadalmi környezet hatása a gyermekek fejlődésére
Mediatizált valóság és bulvarizálódás
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
GAZDASÁGPSZICHOLÓGIA
Ács Tamara – Tóth Cseperke bemutatja. “Mindannyiunknak hatalmunkban áll választani egészség és betegség, gazdagság és szegénység, szabadság és szolgaság.
A viselkedés, mint a pszichológia tárgya
III. LÉTKÉRDÉS KONFERENCIA EGYÜTT-LÉT A kapcsolatok természetrajza
1 A négy kvadráns: Az emberi valóságok integrált térképe.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti.
10 RÓZSA SZÁMODRA. Ha ezt az üzenetet megkapod … az azért van, mert különleges ember vagy!
Villamosság élettani hatásai Érzékszervek működésének alapjai
2. témakör: Az állatok kommunikációja
Tantárgyi témakörök A kultúra szociológiája: kultúra, vallás és a posztmodern A szegénység és egyenlőtlenség szociológiája - társadalmi és globális szempontból.
Segédlet a Kommunikáció-akusztika c. tárgy tanulásához
Subjective Well-Being
A Motivációs interjú alkalmazásának lehetőségei
Henry Murray dinamikus motivációs rendszere
Alfred Adler individuálpszichológiája
Debrecen május 29. Prof. Dr. Szabó Ildikó Szocializáció az egyetemi csoportok és csoportkultúrák világában Egyetemi élethelyzetek. Campus-lét a Debreceni.
Személyiség Teszt Klikkeljen a legrokonszenvesebb ábrára.
Fenomenológiai megközelítés
Kognitív modellek, sémák, attribúciók
Fizika 5. Hangtani alapok Hangtan.
Az érzelmi intelligencia készségei
Erkölcsi nevelés, mint az óvodai nevelési feladatok egyike
A harmadik országbeli állampolgárok honosítással kapcsolatos vélekedései, és ezek összefüggése a migráció különféle aspektusaival Örkény Antal Budapest.
A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása
Change blindness Változás -vakság.
Az iskolai csoportok sajátosságai
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
NEVELÉS A CSALÁDBAN.
Előítélet a Visegrádi Négyek országaiban - Egy nemzetközi empirikus család-életmód kutatás eredményei ( ) Dr. Tarkó Klára, Dr. habil. Benkő Zsuzsanna,
A pszichológia tárgya mentális folyamatok viselkedés.
Egyéni állapot, válasz a külvilág változásaira
Az emberi agresszió.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Y generáció Viselkedési jellemzők és változások az Információs Korban.
13+1 ÖTLET DIÁKMENTOROKNAK. Kik a diákmentorok? közel-kortárs szerepazonosság nem szülő, nem tanár +2 év +1 iskolai fokozat +tapasztalat.
Személyiségünk szerepe - a lelki-, és energiaegyensúly megtartásában
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Kognitív modellek, sémák, attribúciók
Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, január 28.
Maximális teljesítmény
A kultúra és a vallások szociológiája. World regions based on social culture.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
..
Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,
Érzékenyítés. Általános értelemben: valamilyen kérdésre való fokozottabb érzékenység kifejlesztése. Érzékenyítés.
Manipulál-e a média FARKAS LAURA PEDAGÓGIA SZAK III. ÉVFOLYAM.
Freud motivációs elmélete A strukturális modell
ISZLAMISTA INDÍTTATÁSÚ RADIKALIZÁLÓDÁS EURÓPÁBAN
A Nagykunsági Árapasztó Tározó projekt kommunikációja
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Vizuális képességek fejlődése a fotográfiában
A stílus.
Fenomenológiai megközelítés
MANIPULÁCIÓ A REKLÁMOKBAN
Hangtani alapfogalmak
Előadás másolata:

Média és divat

Terjedési fokozatok Váltás

Konstans ingerváltozás Divat-érzékelés 1. Szubjektív érzet Weber-Fechner törvény Érzet-változás Valós fizikai inger Konstans ingerváltozás

Konstans ingerváltozás Divatérzékelés 2. Szubjektív érzet Stevens törvény Érzet-változás Valós fizikai inger Konstans ingerváltozás

A divathatás paradoxona A személy Motivációs elvek: Kiemelkedési és önmegvalósítási vágy Hovatartozás-élmény és elfogadás megkonstruálása A valóság Társas befolyás A társas viszony

Kiemelt hatások 1. Divat – viselkedés – életmód 2. Reklámhatás – dinamizmus 3. Siker – Boldogság – Harmónia 4. Divatközvetítés - intenzivitás 5. Gazdaság – közélet – magánélet 6. Sportosság – karrier - boldogság 7. Hiteles – meggyőző – érdekes 8. Életstílus –fiatalosság – dinamizmus

Divatcentrikusság Médiahatás Gazdasági érdek Fiatalság-dinamizmus Magánéleti szimbolika Reklámhatás Rejtett üzenet hatás

Rejtett reklámhatás Rejtett reklámok és hirdetések Álhírek, -riportok, -interjúk Erős PR-hatás

A feminizálódó divat

Érzelmi tézisek Boldogság Melegség Fiatalosság Harmónia Magánélet Stabilitás Gyengédség

Infotainment-álhír leple Rejtett divathatás Gazdaság Média Infotainment-álhír leple Befogadók

Show-elemek divatközvetítő hatása Érdekesség Életstílus Sportosság Fiatalosság Karrier Siker Gazdagság

Erős és hideg Érdekesség Intenzitás Karrier Erősség Gazdagság Dinamizmus Sportosság Életstílus

Életstílus és divat a médiában Sportosság Fiatalosság Dinamizmus Karrier Boldogság

A divatélmény Élménybefogadás Vizuális élmény+érdekesség Divatorientált életstílus Élménybefogadás Magánélet+siker Vizuális élmény+érdekesség Életstílus+dinamizmus