Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Nagykunsági Árapasztó Tározó projekt kommunikációja

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Nagykunsági Árapasztó Tározó projekt kommunikációja"— Előadás másolata:

1 A Nagykunsági Árapasztó Tározó projekt kommunikációja

2 Az ajánlati felhívás Jól átgondolt elvárás rendszer
Néhány ponton bizonytalan eredménnyel kecsegtető elvárások (Érmepréselő automata, Webkamera) A megközelítés alaposan előkészített munka, a korábbi PR elemek pontos feltüntetése Probléma: Talán túlzott pályázói kötöttség - kötelező elemek – nincs igazán lehetőség új eszközök becsatornázására Összességében: a tervezett kommunikáció szakmailag jól megalapozott, feltehetően eléri majd célját!

3 Kapcsolat a Megbízóval
Nincs szükség a gyakori találkozásra Folyamatos írásbeliség Szükség esetén gyors egyeztetés - hatékony folyamat A jóváhagyás folyamata: Minisztérium, VKKI és szakmai vonal – a magánszektor számára esetenként lassú

4 Alkalmazott fő eszközök
Lakossági fórumok Csak néhány hangadó, vagy be kell vonni a helyi közmunkásokat Programiroda helyi térségfejlesztésben érdekelt civil szervezettel összefogva – eredményesebb lehet

5 Alkalmazott fő eszközök
Szóróanyagok, hírlevelek

6 Alkalmazott fő eszközök
Médiatréning - A magyar média A nagykunsági projekt Interjúk + értékelés Témakidolgozás Kríziskommunikáció Sajtótájékoztató Q&A - Folyamatos bővítés Lakossági fórumok Médiatréning Programiroda

7 Problémás pontok Tájgazdálkodás váltás
Alacsony hajlandóság a változásra Turisztikai lehetőségek Nincs valós turisztikai potenciál a térségben Infrastruktúrafejlesztés A tiszaroffi bad practice

8 A közvélemény kutatás

9 A közvélemény kutatás

10 A közvélemény kutatás

11 A közvélemény kutatás

12 Következtetések Alacsony helyi érdeklődés
Kevesen érintettek valóban a beruházás által A szóbeszéd és a helyi média hatékony (ez összefügg) Negatív érzelmek (Tiszaroff) Fontos a folyamatos és „igaz” kommunikáció Egyszerű nyelvezet javasolt

13 Köszönjük a figyelmet!

14 A közvélemény kutatás

15 A közvélemény kutatás

16 A közvélemény kutatás

17 A közvélemény kutatás


Letölteni ppt "A Nagykunsági Árapasztó Tározó projekt kommunikációja"

Hasonló előadás


Google Hirdetések