Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
A szakemberek számára szervezett modell szemináriumok tapasztalatai I.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Pathways II – Az egész életen át tartó tanulás lehetőségei értelmi fogyatékossággal élő felnőttek számára.
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
KBSZ STRATÉGIA KBSZ SZAKMAI NAPOK - VASÚT Siófok, április 10. Bajkó Erika kommunikációs vezető.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
2009 Merényi Zsuzsanna Közoktatási szakértő-középiskolai tanár
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A közösségi foglalkoztató szerepének modellezése és megerősítése a közösségi bűnmegelőzés rendszerében január 15.
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Genfi Egyetem, Európai Tanulmányok Intézete FÖDERALIZMUS ÉS DECENTRALIZÁCIÓ Kézikönyv a svájci struktúrákról és.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Esettanulmány a projektmenedzsment lépéseinek bemutatására
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja

Kompetensek lettünk? június 27..
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Gyermekvilág régen és ma
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A szaktanácsadó segítő szerepe
A közösségi foglalkoztató szerepének modellezése és megerősítése a közösségi bűnmegelőzés rendszerében.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Kompetenciafejlesztés - Tankönyvek
Kiel-2017 !iH Ciao! Grüß dich! Hallo! május 25.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Közös feladataink az önérvényesítéshez kapcsolódóan
A könnyen érthető kommunikáció az önérvényesítők szemszögéből
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Hallássérültek a könyvtárban
Az önfejlesztő terület bemutatása
Együtt a változásokért
Előadás másolata:

Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény Cegléd

www.losontzi.hu

Pathways II. Felhívás Lehetőség a képzésen való részvételre Tanulók bevonása Új ismeretanyag Kapcsolati tőke Továbblépési lehetőségek

Belső továbbképzés Értelmileg akadályozottak tagozat 15 fő kolléga részvétele „Kéttanáros” modell Megszerzett tudás közvetítése Játékos feladatok

Tapasztalatok Szakemberekből álló célközönség Megerősítés, összegzés Részletekre való odafigyelés Körültekintőbb szövegszerkesztés Pozitív visszacsatolás Kiadványok hatékonysága

A projekt eredménye az érintettek színterén Komplex forma A projekt eredménye az érintettek színterén „Amit mi nyertünk”

Jövőkép Intézményünk minden tagozatának képzése Honlapunk kiterjesztése Szakembereink ismeretanyagának bővítése Színvonal növelése (szakmai) Helyi (Cegléd) szervezetek felkeresése – képzés tolerancia, érzékenyítés Erősségek, lehetőségek kiaknázása – helyszín biztosítása

Jövőkép 2. Folyamatos kapcsolattartás a fő támogató szervezettel (ÉFOÉSZ) Tanácsadás Tapasztalatcsere, vélemények Lehetséges gyengeségek, veszélyek feltérképezése – megszüntetése

Jövőkép 3. Könnyen érthető kiadványok készítése iskolai színtereken (tankönyvek, tanári kézikönyvek – segédanyagok) Oktatási anyagok felülvizsgálata az értelmileg akadályozottak csoportjaiban („11 – 12. évfolyam ?”) Szövött tárgy készítés a Készségfejlesztő Speciális Szakiskolában

A kezdetek A kiadvány a szövött tárgy készítő szakma elméleti ismereteit, továbbá a hozzá kapcsolódó gyakorlati feladatokat fogja tartalmazni

Téma indoklása A kiadvány azért jelentős: mert a magyar könyvpiacon nem íródott még olyan szakkönyv ebben a témában, amelyből a megértési nehézséggel élők tanulni tudnának valamint a könnyen érthető kommunikáció alapelveit és szabályait figyelembe véve íródik

A nekirugaszkodás A téma elméleti ismeretanyagának szisztematikus gyűjtése és rendszerezése Szakbibliográfia összeállítása Mindezek alapján előzetes témavázlatok készítése Felmerülő kérdések rögzítése, változtatások eszközölése

Hasznosítás lehetősége Kinek ajánljuk? Szakoktatóknak A téma iránt érdeklődőknek A téma kutatóinak

Köszönjük a megtisztelő figyelmet