Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény Cegléd
www.losontzi.hu
Pathways II. Felhívás Lehetőség a képzésen való részvételre Tanulók bevonása Új ismeretanyag Kapcsolati tőke Továbblépési lehetőségek
Belső továbbképzés Értelmileg akadályozottak tagozat 15 fő kolléga részvétele „Kéttanáros” modell Megszerzett tudás közvetítése Játékos feladatok
Tapasztalatok Szakemberekből álló célközönség Megerősítés, összegzés Részletekre való odafigyelés Körültekintőbb szövegszerkesztés Pozitív visszacsatolás Kiadványok hatékonysága
A projekt eredménye az érintettek színterén Komplex forma A projekt eredménye az érintettek színterén „Amit mi nyertünk”
Jövőkép Intézményünk minden tagozatának képzése Honlapunk kiterjesztése Szakembereink ismeretanyagának bővítése Színvonal növelése (szakmai) Helyi (Cegléd) szervezetek felkeresése – képzés tolerancia, érzékenyítés Erősségek, lehetőségek kiaknázása – helyszín biztosítása
Jövőkép 2. Folyamatos kapcsolattartás a fő támogató szervezettel (ÉFOÉSZ) Tanácsadás Tapasztalatcsere, vélemények Lehetséges gyengeségek, veszélyek feltérképezése – megszüntetése
Jövőkép 3. Könnyen érthető kiadványok készítése iskolai színtereken (tankönyvek, tanári kézikönyvek – segédanyagok) Oktatási anyagok felülvizsgálata az értelmileg akadályozottak csoportjaiban („11 – 12. évfolyam ?”) Szövött tárgy készítés a Készségfejlesztő Speciális Szakiskolában
A kezdetek A kiadvány a szövött tárgy készítő szakma elméleti ismereteit, továbbá a hozzá kapcsolódó gyakorlati feladatokat fogja tartalmazni
Téma indoklása A kiadvány azért jelentős: mert a magyar könyvpiacon nem íródott még olyan szakkönyv ebben a témában, amelyből a megértési nehézséggel élők tanulni tudnának valamint a könnyen érthető kommunikáció alapelveit és szabályait figyelembe véve íródik
A nekirugaszkodás A téma elméleti ismeretanyagának szisztematikus gyűjtése és rendszerezése Szakbibliográfia összeállítása Mindezek alapján előzetes témavázlatok készítése Felmerülő kérdések rögzítése, változtatások eszközölése
Hasznosítás lehetősége Kinek ajánljuk? Szakoktatóknak A téma iránt érdeklődőknek A téma kutatóinak
Köszönjük a megtisztelő figyelmet