Kerülgetős Verzió: 2.5 Egy egyszerű játék, melyben ki kell kerülni az akadályokat, és sietni a célba. Új játék Folytatás Játékszabály Kilépés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Kakas meg a színek V. Szutyejev meséje alapján Mgr. Darida Szilvia.
Advertisements

Készítette: Sábián Róbert
Hogy hajtogassunk papírrepcsit? Összeállította: Bözöri Imre április. 3.
A prezentáció művészete
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
A Windows használata Bevezetés.
TOLL, SZÍN ÉS VASTAGSÁG.
Operációs rendszerek Bevezetés.
Egy kis segítség kezdő pps kedvelőknek !
PowerPoint program A PowerPoint programot nyissuk meg a Start menüből.
Kirándulás. Szép időben maciék kirándulni mennek a szabadba.
Operációs rendszerek Beállítások.
Számítógépes ismeretek 5. óra
Használata Készítette: Medve Tamás.
ADVENT.
AlertPay Internetes Számlához Bankszámla hozzárendelése és pénz feltöltése az AP. -re Lépj be az AlertPay oldaladra:
4. Feladat (2) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
A Vocatude program telepítése
Készítette: a Dalai Láma
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
Prefix egyszerűen Miről is beszélek?. Részlet egy szoba beszélgetéséből.
Szövegszerkesztési szabályok
A gondviselői modul az enaplóban
Tartalomjegyzék és tárgymutató
7 DayWealth regisztrációs segédlet Havi 10 $ (2000Ft )befektetéssel A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! 8000Ft befektetéssel 50%-al több a.
Üdvözöljük a játékban!!! Ne menny neki játék betöltése… A játékot készítette: Akos003 & társai Türelmüket kérjük a játék betöltéséhez … Belépés a játékba.
A szövegszerkesztés alapjai
Bekezdésformázás Nevem: Berkes András Speciális kategória
Rétegek használata GIMP képszerkesztő programban
Egyéni animáció készítése
7 DayWealth regisztrációs segédlet Már havi 10 $ (2000Ft) Befektetéssel indítható A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! Ezt NE hagyd ki ! Gyere.
Szélességi bejárás A szélességi bejárással egy irányított vagy irányítás nélküli véges gráfot járhatunk be a kezdőcsúcstól való távolságuk növekvő sorrendjében.
AlertPay regisztráció Az AlertPay regisztráció feltételei közt szerepel a legalább 18 éves korhatár betartása. Az alábbi regisztrációs lehetőségek közül.
H o t l i n e PéPéeS Hotline: Milyen számítógépe van? Ügyfél: Fehér. Ügyfél: Nem tudom a lemezt kivenni a meghajtóból. Hotline: Próbálta.
Dollzonevelde! Csinálj magadnak saját Dollit!. Dolli nevelés szabályai Minden héten minimum egyszer látogasd meg! Ne feledd megetetni! Amint a kedve 0%
Gem Lifestyle Taak’in Palace (Casino) Segédlet a kipróbálásához Így jutsz el a szabadjátékhoz !
AlertPay regisztráció Az AlertPay regisztráció feltételei közt szerepel a legalább 18 éves korhatár betartása. Az alábbi regisztrációs lehetőségek közül.
Start 0 levél Nincs kapcsolat 0 levél Nincs kapcsolat Önnek nem érkezett új levele. Kérjük adja meg felhasználó- nevét.
Prezentáció a prezentációról
4 Négyzet probléma Készen vagy? B A
Programozás Imagine Logo.
A regisztráció megkezdése: Kattints a SIGN UP NOW gombra
7 DayWealth regisztrációs segédlet Már havi 10 $ (2000Ft) Befektetéssel indítható A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! Ezt NE hagyd ki ! Gyere.
1. Feladat Hozzunk létre egy olyan programot amely számokat ír ki és a felhasználónak időre be kell gépelni ezeket.
Lejárt tőkebetét kivétele, vagy újra befektetése Lejárt tőkebetét kivétele, vagy újra befektetése
Egyszerű cserés rendezés
rendszer intézményértékelés és projektértékelés Felhasználói segédlet 2005.
mint ami mások szerint szükséges!
Személyiségteszt.
Labirintus Játsszunk! Kilépés Segítség Értek mindent,játsszunk! Hogyan játsszak? Kattints a piros pöttyre, majd juss el a sárga csillagig. Vigyázz arra,
Első lépések a szövegszerkesztő használatában
Az m70.hu regisztrációs folyamatát követheti végig illusztrálva – klikkeivel. Minden kattintásra változik a kép, beúszik a magyarázó szöveg. Két dia között.
Rubik.
Az emberi agy… … ott vág át, ahol tud!.
A hallgatók jelenlétének nyilvántartása a Neptunban
A következő dián még van pár információ.
Rövid összefoglalás a © 2012 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva. Lync Web Apphoz Csatlakozás Lync-értekezlethez számítógépes hanggal Lync 2013.
Számítógépes programok használata
E-HÓD HÓDítsd meg a biteket!.
„Három a Károly” Félmaraton egyéni A tavalyról már ismert három szakaszos váltóverseny útvonalát kiegészítettem egy 5,05 km-es oda-vissza szakasszal.
HELIXMONEY Pénz feltöltése váltón keresztül, a Bchangerrel A váltó működése PayPal-ról való utaláson Keresztül lett kipróbálva!
ZRINYI ILONA matematikaverseny
Kerülgetős Verzió: 2.5 Egy egyszerű játék, melyben ki kell kerülni
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
SZÜLŐI TÁJÉKOZTATÓ E-napló használatához
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
Előadás másolata:

Kerülgetős Verzió: 2.5 Egy egyszerű játék, melyben ki kell kerülni az akadályokat, és sietni a célba. Új játék Folytatás Játékszabály Kilépés

Folytatás jelszóval •Írd be a jelszót, majd nyomj Enter-t! •Nem fog a jelszó megjelenni, csak a háttérbe írd be! (A kis és nagy betűk között nincsen különbség!)  Vissza Vigyázz! Ha rossz jelszót ütsz be, egy teljesen más lapra jutsz, mint amit akartál! Ne foglalkozz a kód beütése közbeni esetleges hangokkal!

Verziókövetés Tovább a 3. sorozatra  10 pálya teljesítésével kinyitott mód 1.0: 1-5. pályákkal 2.0: újítás, pályákkal 2.5: újítás, pályákkal  Vissza a főmenübe Jelszó: fr3et

Játékszabályok A játék szabályai összefoglalva: maradj a kéken, kerülgesd a pirosakat, és siess a célba! Tehát kapsz pályákat, és igyekezned kell a starttól a célig eljutni, úgy, hogy csak kék területeket érintesz, és a pirosakat elkerülöd. Meg persze sietned kell, hogy időben beérj (az időt a fogyó kör jelzi).  Start  Vissza a menübe Elemek leírása, bővebben

Elemek leírása Start Cél Innen kezded a Pályát. Ide kell beérned. Elég megérinteni a következő Pályára jutáshoz. Ez biztonságos terület, ezen járhatsz! Ezt nem szabad megérinteni! Vigyázz, valamikor mozog! Ha rákattintasz, valami megváltozik a Pályán, ami lehet, hogy segít rajtad, lehet, hogy nem! Ha megtalálsz egy Ilyet, óriási szerencséd van! Ugyanis ezzel átugorhatsz 3-4 Pályát! (Ezek jól el vannak dugva!) Ez azt mutatja a több szobás Pályákon, hogy merre van a cél. Ha megérinted, átjutsz egy másik szobába. Tovább 

Elemek leírása 2. oldal  Start  Vissza Ez egy újraaktiváló gomb, ezt megnyomva minden utat visszakapsz, ami eltűnt. A későbbi pályákon megjelenhetnek újabb elemek is, ezek leírását az adott pályán találod! Ez a kör jelzi a maradék időt. Ha elfogy, újra kell kezdeni a legutóbbi ellenőrzőponttól.

Egérmutató beállítása A játszhatóság érdekében (PowerPoint 2010 esetén) tedd mindig láthatóvá az egérmutatót a következőképpen: •Kattints a jobb gombbal. •Menj rá az Egérmutató beállításai / Nyíl beállításai-ra. •Válaszd ki a „Látható”-t. •Nyomd meg a Mehet gombot a képernyőn. Mehet

1. sorozat Indul Vissza

1. pálya Start Vissza Vidd az egeret a Start-ra és nyomj Space-t az indításhoz! 1 Időkorlát: 5 mp

Start Cél 1. sorozat 1. pálya

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

2. pálya Start 12 Időkorlát: 10 mp A térképen a megcsinált pályák pirosak. A korábban megcsinált pályákat újrajátszhatod, ha megnyomod a pálya számát.

Start Cél 1. sorozat 2. pálya

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés az 1. pályától Kilépés

3. pálya Start 3 Időkorlát: 25 mp 2 1

Start Cél 1. sorozat, 3. pálya

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés az 1. pályától Kilépés

4. pálya Start Ellenőrző pont Ha elrontasz egy pályát innen kezdheted újból. 34 Időkorlát: 10 mp 2 1

Start Cél Vigyázz, némelyik akadály mozog! 1. sorozat 4. pálya

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

5. pálya Start A sorozat utolsó pályája! Nehéz! 345 Időkorlát: 25 mp 2 1

Start Cél 1. sorozat 5. pálya

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés a 4. pályától Kilépés

1. sorozat kész! •Ügyes vagy, megcsináltad az első sorozat pályáit! •Ha továbblépsz, kapsz egy jelszót. Ezt írd fel, mert ha újra játszol, akkor a kóddal folytathatod rögtön a 2. sorozattól is. •A jelszót a sorozat kezdő oldalának jobb- felső sarkában találod. Sorozat újrajátszása TovábbKilépés

2. sorozat Indul Jelszó: kcc25 Vissza

6. pálya Ellenőrző pont Start Időkorlát: 10 mp 2 1

Start Cél Ha megnyomod a kék gombot, a pályán valami meg fog változni, ami lehet, hogy segít rajtad, lehet, hogy nem… 2. sorozat 6. pálya

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

7. pálya Start Időkorlát: 20 mp 2 1

Start Cél 2. sorozat 7. pálya

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés a 6. pályától Kilépés

8. pálya Start

Start SIESS!!! Egy pálya nagyobb is lehet, mint a képernyő… A zöld nyíl mutatja, merre van a cél! 1. szoba SC 2. térkép 8. pálya

Cél 2. szoba SC 2. sorozat 8. pálya

Start 9. pálya Ellenőrző pont Start Nehéz! (4 szobás)

Start 1. szoba Cél S 2. sorozat 9. pálya

2. szoba C 2. sorozat 9. pálya

3. szoba C 2. sorozat 9. pálya

4. szoba Még vissza is kell jutnod... A választás a tiéd… C 9. pálya

4 10. pálya Ellenőrző pont Start Időkorlát: 15 mp

Start Cél A sorozat utolsó pályájára értél! 2. sorozat 10. pálya

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

2. sorozat kész! •Ügyes vagy! Megcsináltad a második sorozatot is! •Ezzel kinyitottál egy új funkciót: Verziókövetés Verziókövetés •Ha akarod, nézd meg most, ha nem akarod, menj tovább a 3. sorozatra. Sorozat újrajátszása TovábbKilépés

3. sorozat Indul Jelszó: xpr44 Vissza Verziókövetés Írd fel!

11. pálya Ellenőrző pont Időkorlát: 5 mp 11 Start

3. sorozat 11. pálya Most már gyorsnak kell lenni! Cél

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

Elágazás Megcsináltad a 11. pályát. A 12. és 13. pályák közül elegendő egyet megcsinálnod. A 12. pálya inkább gyorsasági, a 13. pedig inkább ügyességi. Merre szeretnél menni? A 12. pályára (gyorsasági) A 13. pályára (ügyességi)

12. pálya Gyorsasági pálya Start Időkorlát: 10 mp

3. sorozat 12. pálya Start Cél

Lejárt az idő! •Próbáld újra! Újrakezdés a 11. pályától Kilépés

13. pálya Ügyességi pálya Start

3. sorozat 13. pálya Cél

14. pálya Ellenőrző pont Start

3. sorozat 14. pálya Start Néha minden nyilat ki kell próbálni… 1. szoba S C

3. sorozat 14. pálya 2. szoba S C Cél... De nem kell mindig minden gombot megnyomni. Sajnos eltűntek az utak, menj a pirosba az újrakezdéshez. (Legközelebb nyomd meg a sárgát, hogy újra megjelenjenek az utak)

15. pálya Start

3. sorozat 15. pálya A kulcs a helyes időzítés. Start 1. szoba SC

3. sorozat 15. pálya Cél 2. szoba SC

3. sorozat 15. pálya Ezek a nyilak pirosak! Cél 2. szoba SC

3. sorozat 15. pálya Cél 2. szoba SC

3. sorozat kész! •Teljesítetted a harmadik sorozatot! •Egyenlőre a játék végére értél! A 4. sorozat még nem készült el. •Azonban innen elérhető egy térkép, aminek segítségével választhatsz pályát az első 3 sorozat akármelyikéről. Sorozat újrajátszása FőmenüTérkép

Pályaválasztó térkép Válassz sorozatot! Főmenü Jelszó: drd63

1. sorozat pályái Válassz pályát! Főmenü 2.3.

2. sorozat pályái Válassz pályát! Főmenü 1. 3.

3. sorozat pályái Válassz pályát! Főmenü 1. 2.