AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Advertisements

A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Mozgókép és médiaismeret
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
A közszolgálati műsorok 2. Előadás
YES •A "progresszív" (haladó) kifejezést a mai napig használják olyan zenei törekvésekre, amelyek kísérleti módon, az adott műfaj megszokott, elfogadott.
K ONTROLLÁLATLAN VÁGYAK, KISZÁMÍTHATATLAN HISZÉKENYSÉG, KIALAKULATLAN ÉRZÉSVILÁG Avagy a reklámok hatásai a kisiskolásokra Készítette: Tóth Ivett Anna.
Marketing gazdaságtan Fogyasztói magatartás
A direkt marketing fogalma
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
Kuti Éva Az adományozás magyarországi helyzete, a nonprofit szervezeteknek nyújtott adományok MTvSz–NIOK Szeminárium szeptember 20.
Pápa Városi Televízió.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
SAJTÓMŰFAJOK A nyomtatott sajtó.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Takács Péter hírközlési fogyasztói jogok képviselője „World Wide Identity” konferencia A FOGYASZTÓI JOGOK KÉPVISELETÉBEN…
A média funkciói.
A törvényekről:  „Alkotmányban”  tájékozódási és a kulturális értékekhez való hozzáférés szabadsága  A tájékoztatás, a média és a (mindenféle) sajtó.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Reklám és manipuláció 3. b február 12..
Közönségkapcsolatok (PR)
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
Adatábrázolás, algoritmusok
A tömegkommunikáció hatása a nyelvre és a gondolkodásra
A nevelési színterek „rendszertana”
A reklámozás lehetőségei és korlátai a hazai gyógyszerpiacon Abádiné dr. Erdei Ildikó Csakurdáné dr. Harmathy Zsuzsanna Országos Gyógyszerészeti Intézet.
1 Az egészségipar az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek tükrében Prof. Dr. Báger Gusztáv Az ÁSZ Fejlesztési és Módszertani Intézetének főigazgatója.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Olvasóvá nevelő program Tervek, remények. A hangos felolvasás haszna  lélektanilag, a gyerek személyes fejlődésére  kulturálisan, az anyanyelv szinte.
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
dr. Szöllősy András UCP Osztály július 29.
Fogyasztóvédelmi Felügyelősége Tipikus fogyasztói panaszok a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében április 3.
A vásárlási döntési folyamat Alternatívák értékelése
A marketingkommunikáció
Egy sikeres magyar márkaépítés. Hol kezdődik a mese? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar.
Kommunikáció és tömegkommunikáció
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Avagy mire is emlékezem…
Balaton régió turizmusában
Az éghajlatváltozás kommunikációja a médiában Innováció és kommunikáció III. Megyeri Nóra - Turcsán Edit.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON
A tömegkommunikáció.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Méliusz Juhász Péter Megyei Könyvtár
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
Sándor Balázs A regionális mediatizáció kihívásai és perspektívái a Dél-Dunántúli Régióban.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Állami szabályozás és önszabályozás a médiában Médiaszabályozás 2015.feburár 19. Készítette: Dr. Pintér Szilvia.
A reklám centruma.
MENT Ő HÍRADÓ OMSZ számára készített híradó 1. Számú melléklet.
Kommunikáció Boda Klaudia 12.c. Mi a kommunikáció? A kommunikáció tájékoztatás, információk cseréje közlése valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ DOBSON TIBOR tű. dandártábornok.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Fogyasztói magatartás
Kié lehet ez a gyönyörű, csodálatos, lenyűgöző épület?
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
A vásárlási döntés folyamata
MANIPULÁCIÓ A REKLÁMOKBAN
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Előadás másolata:

AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK

TULAJONOSOK 1. Állami (közszolgálati) szolgáltatók cél: objektív tájékoztatás, igényes szórakoztatás jellemző: független (-nek kellene maradnia…)

TULAJDONOSOK 2. Kereskedelmi szolgáltatók cél: profit Jellemzők: nézettség, kevésbé igényes, profi piackutatás, nem objektív!!!

TULAJDONOSOK 3. Társadalmi csoport tulajdonában levő szolgáltató (párt, egyház, stb.) Nem objektív, az adott csoport érdekeit szolgálja

A RÁDIÓ Akusztikai hatás: érzelmekre hat Riporter: legyen szenvedélyes Sűrített hírek,információk (a szó elszáll…) Howard Stern Szepesi György

A TELEVÍZIÓ 1. Akusztikai+vizuális hatás A valóság befolyásolásának lehetősége!!! A manipuláció fő eszköze: a montázs

A TELEVÍZIÓ 2. Jellemző műfajok: híradók riportműsorok

A TELEVÍZIÓ 3. Magazinműsorok szappanoperák

A REKLÁMOK 1. Információközlés és a fogyasztói magatartás befolyásolása Fő módszerei: mézesmadzag, montázs

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 1. Tudat alatti hatás

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 2. ráció

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 3. Híres emberek

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 4. csomagolás

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 5. félelemkeltés

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 6. Hiánykeltés „AMÍG A KÉSZLET TART!!!”

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 7. Beetetés „hagyományos mosópor…”

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 8. Vakcsoport „A természet csodálatos tisztasága.” „A tökéletes ébredés titka.” STB.

A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 9. Ének, szlogen, fülbemászó dallam „MERT HÜLYE AZÉRT NEM VAGYOK!”